CASE STUDY: Jak se značce Red Bull podařilo prorazit na českém TikToku s mistrovstvím světa v hodu papírovou vlaštovkou za pomoci TikTokuj.cz
Experti přirovnávají TikTok k opiu a průměrný uživatel v USA nyní tráví touto službou až 29 hodin měsíčně. Více v článku.
Případová studie o tom, jak jsme během 1. měsíce spolupráce se Super zoo získali 33 515 sledujících, 49 400 návštěv profilu a 1 426 559 zhlédnutí.
Gaming na TikToku – proč to dává smysl a jak začít tvořit jako gamer? To a mnohem více se dozvěděli účastníci ESPORT & GAMING SUMMIT 2022.
Jak se značce Super Zoo daří na TikToku? Co stojí za úspěchem propagace chovatelských potřeb, krmiv a živých zvířat? Přečťete si zde.
Jak aplikace Worldee díky influencer marketingu a placené propagaci dosáhla tisíce stažení za průměrných 10 Kč
Jak dopadl INTERNATIONAL E-COMMERCE SUMMIT a FUNDING CONGRESS 2022? Co všechno mohli účastníci vidět? Přinášíme vám krátkou reportáž!
TikTokuj.cz je oficiálním PR a marketingovým partnerem INTERNATIONAL E-COMMERCE SUMMIT 2022, který se koná na Pražském hradě. Zakladatel naší agentury Vít Janda bude v rámci bloku „E-commerce trends“ mluvit o TikToku, krátkých videích a jejich budoucnosti nejen v marketingu.
TikTokuj.cz spolupracovalo s organizací META o.p.s. na kampani #JakoTy. Cílem bylo integrovat mladé cizince skrze TikTok.
Případová studie o tom, jak nezisková organizace META o.p.s. bourá mýty na TikToku ohledně integrace cizinců v České republice.