Menu Zavřeno

Mistrovství světa v hodu papírovou vlaštovkou
na českém TikToku ✈️

Intro

Jestli vás baví aktivity Red Bullu a zajímá vás, jak vypadá spolupráce s touto světoznámou značkou, jste tu správně. V této případové studii vám ukážeme to nejzajímavější z naší spolupráce s Red Bullem na projektu Red Bull Paper Wings – Mistrovství světa v hodu papírovou vlaštovkou – a to hned z několika pohledů.

Zdroj všech uvedených fotografií ze světového finále je Red Bull.
Red Bull je globální brand proslulý zejména díky svému energetickému nápoji. Kromě toho jsou pro Red Bull typické extrémní sporty, někdy pro někoho až šílené nápady a veliká míra aktivit pro mladé lidi. V mnoha případech skutečně platí slogan, že vám “Red Bull dává křídla”. Red Bull se nám líbí hlavně díky své uvolněné atmosféře a prostředí, kde se kreativitě meze nekladou. A díky tomu pro nás bylo jasné ano, když se naskytla příležitost s firmou spolupracovat.

Letošní ročník Red Bull Paper Wings se skládal ze 3 kategorií. Kdo nejdále dohodí papírovou vlaštovku, komu vydrží nejdéle ve vzduchu a kdo s ní vymyslí co nejkreativnější akrobatický kousek. A právě třetí kategorie – akrobacie – měla své kvalifikační kolo kompletně online. Skrze TikTok.

Podrobnosti o spolupráci

TikTokuj.cz mělo za úkol dát dohromady kampaň na TikToku, která rozšíří povědomí o soutěži a získá nové kvalifikované reprezentanty v akrobacii za Českou republiku.

Celé zadání pro zpracování komunikační kampaně a jednotlivých videí přišlo relativně na poslední chvíli – celá situace byla navíc komplikovaná i vzhledem k válce na Ukrajině. Na zpracování celé kampaně jsme tak měli víceméně 1-2 týdny. 

Je všeobecně známé, že mladší generace čím dál hůře udrží pozornost a není lehké jim předat hodně informací v krátkém časovém úseku. Zároveň ale tak, aby byly informace vstřebatelné a pochopitelné. S tímto úkolem – dokázat atraktivně a “zábavně” během 15 – 30 vteřin shrnout všechny podstatné informace – bojuje celá řada firem.

I v tomto případě bylo tedy naším hlavním úkolem v rychlé a divácky atraktivní podobě předat veškeré důležité informace o soutěži a vyvolat akci.

@redbullcz Vezmi vlaštovku, natoč to nejkreativnější video a dolétni až do světového finále #redbullpaperwings!✈️🏆🎉 @S̾v̾á̾ť̾a̾ ̾B̾a̾r̾e̾k̾ ♬ původní zvuk - Red Bull CZ
@redbullcz Na co ještě čekáš?✈️ Popadni papír, natoč kreativní video a účastni se světového finále #redbullpaperwings #cz ♬ původní zvuk - Red Bull CZ

Zásadním krokem bylo celou soutěž správně pochopit a veškeré informace rozdělit do většího počtu videí. 

Tip: Místo jednoho dlouhého videa, kde se snažíte shrnout všechny informace najednou, zkuste sdělení rozdělit do více kratších videí, které jsou pro diváky více vstřebatelnější.

Ve videích jsme zároveň použili dynamické přechody, abychom udrželi divákovu pozornost. Klíčovými prvky bylo také silné a poutavé sdělení během prvních pár vteřin a silná výzva k akci na konci videa

Správný klient, jednodušší spolupráce

Zapojení týmu Red Bullu do procesu tvorby bylo klíčovým prvkem pro to, aby se vše podařilo úspěšně realizovat. Kromě poskytnutí prostor k natáčení se členové Red Bullu osobně zúčastnili natáčení, aby asistovali našemu štábu a společnými silami tak vytvořili co nejlepší výsledek.

V týmu TikTokuj.cz jsme zvyklí táhnout za jeden provaz a když takový přístup zastává i klient, vždy se dostaví nejlepší výsledky. Koneckonců se nejedná o souboj klient vs agentura, ale o společnou týmovou práci, která má přinést ovoce.

Výsledky

729 685x

vyběhlo video z kampaně Red Bull Paper Wings lidem na TikToku bez zapojení placené reklamy.

Výsledek této kampaně byl už však pouze “odprezentováním” konceptu, který může vymyslet prostě jenom Red Bull… Mistrovství světa v hodu papírovou vlaštovkou je skutečně něco, co je Red Bull styl.

Koneckonců se podívejte na fotky ze světového finále. Jakou atmosféru Red Bull dokáže vytvořit. Na vlastní kůži to zažil i náš spoluzakladatel David Duc.

Česká reprezentace na světovém finále Red Bull Paper Wings.

Co o nás říká klient

*Reference od klienta + fotka + kdo to řekl*

"
Text

@ Red Bull

Rádi s TikTokemkrátkými videi pomůžeme i vám.

Těšíme se na vás na úvodní konzultaci,
kde se pobavíme detailněji.
Těšíme se na vás na úvodní konzultaci, kde se pobavíme detailněji.
David Duc
spoluzakladatel, CDO
Vít Janda
spoluzakladatel, CEO
David Duc
spoluzakladatel, CDO
Vít Janda
spoluzakladatel, CEO

Přečtěte si i další case studies