Mistrovství světa v hodu papírovou vlaštovkou
na českém TikToku ✈️
Intro
Jestli vás baví aktivity Red Bullu a zajímá vás, jak vypadá spolupráce s touto světoznámou značkou, jste tu správně. V této případové studii vám ukážeme to nejzajímavější z naší spolupráce s Red Bullem na projektu Red Bull Paper Wings – Mistrovství světa v hodu papírovou vlaštovkou – a to hned z několika pohledů.
Zdroj všech uvedených fotografií ze světového finále je Red Bull.
Letošní ročník Red Bull Paper Wings se skládal ze 3 kategorií. Kdo nejdále dohodí papírovou vlaštovku, komu vydrží nejdéle ve vzduchu a kdo s ní vymyslí co nejkreativnější akrobatický kousek. A právě třetí kategorie – akrobacie – měla své kvalifikační kolo kompletně online. Skrze TikTok.
Podrobnosti o spolupráci
TikTokuj.cz mělo za úkol dát dohromady kampaň na TikToku, která rozšíří povědomí o soutěži a získá nové kvalifikované reprezentanty v akrobacii za Českou republiku.
Celé zadání pro zpracování komunikační kampaně a jednotlivých videí přišlo relativně na poslední chvíli – celá situace byla navíc komplikovaná i vzhledem k válce na Ukrajině. Na zpracování celé kampaně jsme tak měli víceméně 1-2 týdny.
Je všeobecně známé, že mladší generace čím dál hůře udrží pozornost a není lehké jim předat hodně informací v krátkém časovém úseku. Zároveň ale tak, aby byly informace vstřebatelné a pochopitelné. S tímto úkolem – dokázat atraktivně a “zábavně” během 15 – 30 vteřin shrnout všechny podstatné informace – bojuje celá řada firem.
I v tomto případě bylo tedy naším hlavním úkolem v rychlé a divácky atraktivní podobě předat veškeré důležité informace o soutěži a vyvolat akci.
@redbullcz Vezmi vlaštovku, natoč to nejkreativnější video a dolétni až do světového finále #redbullpaperwings!✈️🏆🎉 @S̾v̾á̾ť̾a̾ ̾B̾a̾r̾e̾k̾ ♬ původní zvuk - Red Bull CZ
@redbullcz Na co ještě čekáš?✈️ Popadni papír, natoč kreativní video a účastni se světového finále #redbullpaperwings #cz ♬ původní zvuk - Red Bull CZ
Zásadním krokem bylo celou soutěž správně pochopit a veškeré informace rozdělit do většího počtu videí.
Tip: Místo jednoho dlouhého videa, kde se snažíte shrnout všechny informace najednou, zkuste sdělení rozdělit do více kratších videí, které jsou pro diváky více vstřebatelnější.
Ve videích jsme zároveň použili dynamické přechody, abychom udrželi divákovu pozornost. Klíčovými prvky bylo také silné a poutavé sdělení během prvních pár vteřin a silná výzva k akci na konci videa.
Správný klient, jednodušší spolupráce
Zapojení týmu Red Bullu do procesu tvorby bylo klíčovým prvkem pro to, aby se vše podařilo úspěšně realizovat. Kromě poskytnutí prostor k natáčení se členové Red Bullu osobně zúčastnili natáčení, aby asistovali našemu štábu a společnými silami tak vytvořili co nejlepší výsledek.
V týmu TikTokuj.cz jsme zvyklí táhnout za jeden provaz a když takový přístup zastává i klient, vždy se dostaví nejlepší výsledky. Koneckonců se nejedná o souboj klient vs agentura, ale o společnou týmovou práci, která má přinést ovoce.
Výsledky
729 685x
vyběhlo video z kampaně Red Bull Paper Wings lidem na TikToku bez zapojení placené reklamy.
Výsledek této kampaně byl už však pouze “odprezentováním” konceptu, který může vymyslet prostě jenom Red Bull… Mistrovství světa v hodu papírovou vlaštovkou je skutečně něco, co je Red Bull styl.
Koneckonců se podívejte na fotky ze světového finále. Jakou atmosféru Red Bull dokáže vytvořit. Na vlastní kůži to zažil i náš spoluzakladatel David Duc.
Česká reprezentace na světovém finále Red Bull Paper Wings.
Co o nás říká klient
*Reference od klienta + fotka + kdo to řekl*
@ Red Bull
Rádi s TikTokem a krátkými videi pomůžeme i vám.
kde se pobavíme detailněji.
Přečtěte si i další case studies
Case study: 150 videí pro Manboxeo.cz
Pro Manboxeo.cz jsme vytvořili 10 videí pro 5 zemí do...
Celý článek →CASE STUDY: Přes 3.000 mladých lidí vyrazilo uklízet do ulic díky kampani na TikToku
Jak jsme spolu se spolkem Ukliďme Česko realizovali kampaň na...
Celý článek →CASE STUDY: Mistrovství světa v hodu vlaštovkou s Red Bullem
CASE STUDY: Jak se značce Red Bull podařilo prorazit na...
Celý článek →CASE STUDY: 33 515 nových sledujících díky TikToku (Super zoo)
Případová studie o tom, jak jsme během 1. měsíce spolupráce...
Celý článek →CASE STUDY: Jedna z top TikTok kampaní na stažení travel aplikace
Jak aplikace Worldee díky influencer marketingu a placené propagaci dosáhla...
Celý článek →