Menu Zavřeno

Case study

Super zoo jako nejúspěšnější firemní účet na českém TikToku

Výsledky po devíti měsících spolupráce

0
vyprodukovaných videí
0
zhlédnutí videí
0 %
⌀ zhlédnutí daného videa
0
celkem likes
0
celkem komentářů
0
sdílení
0
sledujících
0
za 1000 zhlédnutí (CPM)
0
za 1000 oslovených uživatelů

Intro

S největším prodejcem chovatelských potřeb Super zoo, který má prodejny po celé ČR a Slovensku, spolupracujeme již od března 2021. Jak se firmě během 9 měsíců podařilo získat neuvěřitelných 98 500 sledujících uživatelů a udržet si tak dlouhodobě titul nejúspěšnějšího firemního účtu na českém TikToku?
Na začátku naší spolupráce jsme dostali za úkol pomocí organického dosahu zvýšit povědomí o značce a vytvořit další komunikační kanál, prostřednictvím kterého bude Super zoo přinášet sledujícím kvalitní obsah. Rozhodli jsme se vsadit na edukativní obsah o zvířatech – výsledky z prvního měsíce spolupráce si můžete pročíst v naší předchozí case study
 

Dlouhodobý cíl spolupráce

Zvýšit povědomí o značce a edukovat uživatele

Služby, které firma využila

Podrobnosti o spolupráci

Celá spolupráce se Super zoo začala v březnu 2021 díky webináři, který pravidelně pořádáme pro podnikatele. Po bezplatné konzultaci jsme se rozhodli vyhovět všem podmínkám ze strany klienta a vzít si jejich účet na starost. Při důkladné analýze silných i slabých stránkách účtu jsme se rozhodli sestavit novou komunikační strategii, která je převážně založená na edutivním obsahu, příležitostných soutěžích a autentických reakcích pracovníků obchodů na dotazy v komentářích.

Strategie zahrnovala tvorbu celkem 130 videích. V prvních dvou měsících jsme zveřejňovali téměř každý den několik videí. Dohromady bylo v prvním měsíci vypublikováno  60 edukativních videí, které měly za cíl masivní brandawareness. V následujících 7 měsících do konce roku 2021 jsme z důvodu několikanásobného naplnění KPI´s z prvních dvou měsíců a také kvůli udržitelnosti a konzistenci aktivního vydávání zúžili produkci na 10 videí měsíčně. Samozřejmě jsme dle plánu začali implementovat i další koncepty, jako jsou soutěže či videoreply, které měly rozšířit portfolio videí a navýšit aktivního zapojení oslovených uživatelů. 

Díky této konzistentní aktivitě účtu jsme dosáhli velmi uspokojivých výsledků. Jeden z významných posunů byl také v navýšení měsíčního průměru dokoukatelnosti videí, která se až ztrojnásobila (nejslabší měsíc 9,9% vs. nejlepší 29,7%). Jelikož jsme byli s výsledky klienta velmi spokojení, naši tvůrci jako bonus pro klienta vytvořili celkem 8 videí navíc. Koneckonců jedna z našich hodnot v TikTokuj.cz je „givers gain“, tedy dávat víc než je po nás žádáno, protože nám to prostě dává smysl. 

Co ve videích mělo největší úspěch?

  • Edukační obsah, který komunikuje šokující a citlivá témata. Nejvirálnější z nich je video Kouše tě křeček?“, které stejně jako ostatní běželo pouze organicky a dosáhlo 462 100 zhlédnutí a 41 000 likes.

  • Videoreply formáty, které reagují na autentické otázky komentujících. Kolegové přímo ze Super zoo odpovídali a dávali detailní rady ke chovu zviřat. Celkem 8 videoreply videí dosáhly přes 10 milionu zhlédnutí, což tvoří 9% z celkového počtu zhlédnutí.

Která videa byla nejoblíbenější?

  1. Kouše tě křeček? (462 100 zhlédnutí)
  2. Jak vidí křeček? (444 800 zhlédnutí)
  3. Co ublíží morčeti? (381 900 zhlédnutí)

Kde jsme se setkali s problémy?

Natáčení se zvířaty může být sice sranda, ale rozhodně to není tak jednoduché jako s lidmi. Každopádně v našem týmu máme milovníky zvířat, takže jsme si ze zdánlivě komplikovaného natáčení udělali spíš legraci a užívali si to.

Závěr

Značce Super zoo se na českém TikToku podařilo získat si titul nejúspěšnějšího firemního účtu v rámci obsahu se zvířaty. V rámci naší spolupráce se nám podařilo zněkolikanásobit počet sledujících, zhlédnutí a likes. Jedná se o spolupráci, která všem ostatním našim klientům navýšila laťku, neboť zatím není nikdo, kdo by měl průměrné měsíční navýšení 11 tisíc sledujících uživatelů. Díky dosavadním výsledkům můžeme potvrdit, že zde dosahujeme silně nadprůměrného výkonu videí na firemním účtu, o to více, když jde o obyčejnou organiku bez placené propagace. Běžně u lepších firemních účtů, alespoň mezi našimi klienty, je průměrné zhlédnutí na videu pod 30 tisíc, kdežto u Super zoo je to 80 tisíc.

Ani konkurence na této sociální síti není. Větší obchody, které se starají o péči o zvířata často nemají vlastní profil na TikToku, a proto se dá říct, že je Super zoo zatím první.

K závěru jsme klientovi doporučili postupně ve videích více ukazovat produkty z obchodu a propagovat eshop, a na základě toho více měřit konverze a dopady na business. K tomuto účelu nejspíše brzy uvidíte videa od vašich oblíbených influencerů zapojených do placené spolupráce. S klientem naše spolupráce pokračuje nadále a budeme se těšit, co nová strategie přinese za výsledky.

Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?

  • Poptávkový formulář
  • 30 min konzultace zdarma

Přečtěte si i další case studies