Menu Zavřeno

Gaming a TikTok – kombo, které byste měli znát

Gaming je na TikToku trend. 🔥 Je to jedna z největších oblastí co se týče tvorby krátkých videí. A této princip je velmi jednoduchý – dříve streameři nahrávali svou hru a celý záznam následně vložili na YouTube či jiné platformy. Záznam měl často i několik hodin, ale i tak dokázala tato tvorba oslovit miliony či miliardy fanoušků po celém světě. Teď však přišla krátká videa, do nichž se sestříhají ty nejpeprnější momenty hodinového záznamu. Uživatelé tedy mají shrnutí toho nejlepšího v 30 sekundovém videu místo toho, aby koukali na dlouhý záznam. Své o tom může říkat náš klient NUGOSU, který se zaměřuje na doplňky stravy pro hráče a na TikToku působí již několik měsíců. ⬇️

NUGOSU se rozhodlo využít TikTok za cílem budování brand awareness a dostat se tak do povědomí mladší generaci hráčů počítačových her. Cílem bylo se stát nejsledovanějším TikTok účtem mezi energetickými suplementy pro hráčskou komunitu v ČR.

A právě díky oblibě gamingu na TikToku bylo TikTokuj.cz součástí ESPORT & GAMING SUMMIT 2022. 👾⚡️ Náš Co-Founder Vít Janda měl zde keynote na téma TikTok: Personal branding for Gamers. Kromě toho jsme byli také oficiálním PR a marketingovým partnerem celé akce. 🚀

Níže přikládáme malý sneak peak z celé akce ⬇️

Část našeho TikTokuj.cz dream teamu ❤️

 jsme za minulý rok pro klienty vyprodukovali přes 625 videí, která vyběhla uživatelům více jak 39 000 000 krát a nabrala téměř 550 000 sledujících. Potenciál, který se v krátkých videích skrývá, je nevídaný. Zajímá Vás víc o gaming sektoru na TikToku? Bookněte si konzultaci zdarma a rádi Vám poradíme!
Posted in Eventy, TikTok pro business

Související články