Menu Zavřeno

Case study

Jak jsme Super zoo přivedli během 1. měsíce
33 515 nových sledujících díky TikToku

Celkové výsledky po devíti měsících spolupráce

0
vyprodukovaných videí
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení
0
nových sledujících

670 %

0
minimální počet zhlédnutí videí každý měsíc

Intro

Super zoo je největší prodejce chovatelských potřeb v České republice a vlastní největší počet poboček v ČR i na Slovensku v tomto sektoru. V březnu roku 2021 se Super zoo jako jedna z prvních rozhodla vyzkoušet TikTok za pomoci externí agentury – a rozhodla se pro TikTokuj.cz.

Se Super zoo jsme sepsali případovou studii již po prvním měsíci spolupráce. Výsledky byli ohromné. Přečtěte si více zde.

Celkové výsledky po prvním měsíci spolupráce

0
nových sledujících

670 %

0
návštěv profilu
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení

Cíle spolupráce

Firma navštívila TikTok s cílem:
  • zvýšit povědomí o značce za pomoci organického obsahu
  • vytvořit nový komunikační kanál, skrze který bude Super zoo přinášet sledujícím nový obsah

Služby, které firma využila v rámci spolupráce

  • Správa účtu na TikToku
  • Placená reklama
  • Influencer marketing

Výsledky spolupráce

Cíle stanovené na počátku spolupráce jsme mnohonásobně překonali – během prvního měsíce spolupráce jsme získali místo plánovaných 5 000 neskutečných 33 515 sledujících, 49 tisíc návštěv profilutéměř 1,5 milionu zhlédnutí. Těchto výsledků jsme dosáhli čistě organicky, tedy pouze za pomoci vlastní tvorby – nebyl tak vynaložen žádný finanční obnos na reklamu.

Kolik to celé stálo?

0
cena za 1000 oslovených uživatelů (Kč)
0
cena za 1000 zhlédnutí (Kč)

Co ve videích mělo největší úspěch?

Každý týden jsme se sešli se zástupci Super zoo a natáčeli u nich na prodejně – tak mohl vzniknout materiál pro videa na celý následující týden. Tvorba vždy stála na předem připraveném a odsouhlaseném scénáři, po čemž následovala naše návštěva pobočky, kde jsme jednotlivá videa natočili. Pokračovali jsme odbornou editací videa a plánováním zveřejnění na TikToku. První   měsíce spolupráce jsme videa vydávali každý den. Doporučujeme totiž na začátku vždy plně využít potenciálu organických dosahů a co nejvíce sledujících nabrat hned v začátku tvorby. Důležité je zmínit, že k natáčení přistupujeme vždy s trpělivostí a ohleduplností na zvířátka a spolupracujeme s experty ze Super zoo, aby veškerý obsah byl po odborné stránce v pořádku. Následně vždy koncem měsíce dochází ke shrnutí spolupráce v rámci daného měsíce a na základě analytických dat vytváříme akční plán pro budoucí vývoj strategie.

Podrobnosti o spolupráci

Každý týden jsme se sešli se zástupci Super zoo a natáčeli u nich na prodejně – tak mohl vzniknout materiál pro videa na celý následující týden. Tvorba vždy stála na předem připraveném a odsouhlaseném scénáři, po čemž následovala naše návštěva pobočky, kde jsme jednotlivá videa natočili. Pokračovali jsme odbornou editací videa a plánováním zveřejnění na TikToku. První   měsíce spolupráce jsme videa vydávali každý den. Doporučujeme totiž na začátku vždy plně využít potenciálu organických dosahů a co nejvíce sledujících nabrat hned v začátku tvorby. Důležité je zmínit, že k natáčení přistupujeme vždy s trpělivostí a ohleduplností na zvířátka a spolupracujeme s experty ze Super zoo, aby veškerý obsah byl po odborné stránce v pořádku. Následně vždy koncem měsíce dochází ke shrnutí spolupráce v rámci daného měsíce a na základě analytických dat vytváříme akční plán pro budoucí vývoj strategie.

Momentálně se nacházíme ve fázi, kdy nahráváme “pouhých” 10 videí měsíčně. I přesto, že jsme tvorbu snížili na 30 %, zapojení publika se snížilo pouze o 50 %. Další sledující tak na kanále neustále přibývají a návštěvy profilu se pohybují okolo 18,5 tisíce měsíčně. Samotná videa sklízí úspěch i nadále – například video “Jak vidí křeček” získalo 280 000 zhlédnutí.

Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?

  • Poptávkový formulář
  • 30 min konzultace zdarma

Přečtěte si i další case studies