Menu Zavřeno

Case study

Jak jsme Super zoo přivedli během 1. měsíce
33 515 nových sledujících díky TikToku

Celkové výsledky po devíti měsících spolupráce

0
vyprodukovaných videí
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení
0
nových sledujících

670 %

0
minimální počet zhlédnutí videí každý měsíc

Intro

Super zoo je největší prodejce chovatelských potřeb v České republice a vlastní největší počet poboček v ČR i na Slovensku v tomto sektoru. V březnu roku 2021 se Super zoo jako jedna z prvních rozhodla vyzkoušet TikTok za pomoci externí agentury – a rozhodla se pro TikTokuj.cz.

Se Super zoo jsme sepsali případovou studii již po prvním měsíci spolupráce. Výsledky byli ohromné. Přečtěte si více zde.

Celkové výsledky po prvním měsíci spolupráce

0
nových sledujících

670 %

0
návštěv profilu
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení

Cíle spolupráce

Firma navštívila TikTok s cílem:
  • zvýšit povědomí o značce za pomoci organického obsahu
  • vytvořit nový komunikační kanál, skrze který bude Super zoo přinášet sledujícím nový obsah

Služby, které firma využila v rámci spolupráce

  • Správa účtu na TikToku
  • Placená reklama
  • Influencer marketing

Výsledky spolupráce

Cíle stanovené na počátku spolupráce jsme mnohonásobně překonali – během prvního měsíce spolupráce jsme získali místo plánovaných 5 000 neskutečných 33 515 sledujících, 49 tisíc návštěv profilutéměř 1,5 milionu zhlédnutí. Těchto výsledků jsme dosáhli čistě organicky, tedy pouze za pomoci vlastní tvorby – nebyl tak vynaložen žádný finanční obnos na reklamu.

Kolik to celé stálo?

0
cena za 1000 oslovených uživatelů (Kč)
0
cena za 1000 zhlédnutí (Kč)

Co ve videích mělo největší úspěch?

Každý týden jsme se sešli se zástupci Super zoo a natáčeli u nich na prodejně – tak mohl vzniknout materiál pro videa na celý následující týden. Tvorba vždy stála na předem připraveném a odsouhlaseném scénáři, po čemž následovala naše návštěva pobočky, kde jsme jednotlivá videa natočili. Pokračovali jsme odbornou editací videa a plánováním zveřejnění na TikToku. První   měsíce spolupráce jsme videa vydávali každý den. Doporučujeme totiž na začátku vždy plně využít potenciálu organických dosahů a co nejvíce sledujících nabrat hned v začátku tvorby. Důležité je zmínit, že k natáčení přistupujeme vždy s trpělivostí a ohleduplností na zvířátka a spolupracujeme s experty ze Super zoo, aby veškerý obsah byl po odborné stránce v pořádku. Následně vždy koncem měsíce dochází ke shrnutí spolupráce v rámci daného měsíce a na základě analytických dat vytváříme akční plán pro budoucí vývoj strategie.

Podrobnosti o spolupráci

Každý týden jsme se sešli se zástupci Super zoo a natáčeli u nich na prodejně – tak mohl vzniknout materiál pro videa na celý následující týden. Tvorba vždy stála na předem připraveném a odsouhlaseném scénáři, po čemž následovala naše návštěva pobočky, kde jsme jednotlivá videa natočili. Pokračovali jsme odbornou editací videa a plánováním zveřejnění na TikToku. První   měsíce spolupráce jsme videa vydávali každý den. Doporučujeme totiž na začátku vždy plně využít potenciálu organických dosahů a co nejvíce sledujících nabrat hned v začátku tvorby. Důležité je zmínit, že k natáčení přistupujeme vždy s trpělivostí a ohleduplností na zvířátka a spolupracujeme s experty ze Super zoo, aby veškerý obsah byl po odborné stránce v pořádku. Následně vždy koncem měsíce dochází ke shrnutí spolupráce v rámci daného měsíce a na základě analytických dat vytváříme akční plán pro budoucí vývoj strategie.

Momentálně se nacházíme ve fázi, kdy nahráváme “pouhých” 10 videí měsíčně. I přesto, že jsme tvorbu snížili na 30 %, zapojení publika se snížilo pouze o 50 %. Další sledující tak na kanále neustále přibývají a návštěvy profilu se pohybují okolo 18,5 tisíce měsíčně. Samotná videa sklízí úspěch i nadále – například video “Jak vidí křeček” získalo 280 000 zhlédnutí.

Rádi s TikTokemkrátkými videi pomůžeme i vám.

Těšíme se na vás na úvodní konzultaci,
kde se pobavíme detailněji.
Těšíme se na vás na úvodní konzultaci, kde se pobavíme detailněji.
David Duc
spoluzakladatel, CDO
Vít Janda
spoluzakladatel, CEO
David Duc
spoluzakladatel, CDO
Vít Janda
spoluzakladatel, CEO

Přečtěte si i další case studies