Pro Manboxeo.cz jsme vytvořili 10 videí pro 5 zemí do...
Celý článek →Case study
Jak jsme Super zoo přivedli během 1. měsíce
33 515 nových sledujících díky TikToku
Celkové výsledky po devíti měsících spolupráce
670 %
Intro
Super zoo je největší prodejce chovatelských potřeb v České republice a vlastní největší počet poboček v ČR i na Slovensku v tomto sektoru. V březnu roku 2021 se Super zoo jako jedna z prvních rozhodla vyzkoušet TikTok za pomoci externí agentury – a rozhodla se pro TikTokuj.cz.
Se Super zoo jsme sepsali případovou studii již po prvním měsíci spolupráce. Výsledky byli ohromné. Přečtěte si více zde.
Celkové výsledky po prvním měsíci spolupráce
670 %
Cíle spolupráce
- zvýšit povědomí o značce za pomoci organického obsahu
- vytvořit nový komunikační kanál, skrze který bude Super zoo přinášet sledujícím nový obsah
Služby, které firma využila v rámci spolupráce
- Správa účtu na TikToku
- Placená reklama
- Influencer marketing
Výsledky spolupráce
Kolik to celé stálo?
Co ve videích mělo největší úspěch?
Každý týden jsme se sešli se zástupci Super zoo a natáčeli u nich na prodejně – tak mohl vzniknout materiál pro videa na celý následující týden. Tvorba vždy stála na předem připraveném a odsouhlaseném scénáři, po čemž následovala naše návštěva pobočky, kde jsme jednotlivá videa natočili. Pokračovali jsme odbornou editací videa a plánováním zveřejnění na TikToku. První měsíce spolupráce jsme videa vydávali každý den. Doporučujeme totiž na začátku vždy plně využít potenciálu organických dosahů a co nejvíce sledujících nabrat hned v začátku tvorby. Důležité je zmínit, že k natáčení přistupujeme vždy s trpělivostí a ohleduplností na zvířátka a spolupracujeme s experty ze Super zoo, aby veškerý obsah byl po odborné stránce v pořádku. Následně vždy koncem měsíce dochází ke shrnutí spolupráce v rámci daného měsíce a na základě analytických dat vytváříme akční plán pro budoucí vývoj strategie.
Podrobnosti o spolupráci
Každý týden jsme se sešli se zástupci Super zoo a natáčeli u nich na prodejně – tak mohl vzniknout materiál pro videa na celý následující týden. Tvorba vždy stála na předem připraveném a odsouhlaseném scénáři, po čemž následovala naše návštěva pobočky, kde jsme jednotlivá videa natočili. Pokračovali jsme odbornou editací videa a plánováním zveřejnění na TikToku. První měsíce spolupráce jsme videa vydávali každý den. Doporučujeme totiž na začátku vždy plně využít potenciálu organických dosahů a co nejvíce sledujících nabrat hned v začátku tvorby. Důležité je zmínit, že k natáčení přistupujeme vždy s trpělivostí a ohleduplností na zvířátka a spolupracujeme s experty ze Super zoo, aby veškerý obsah byl po odborné stránce v pořádku. Následně vždy koncem měsíce dochází ke shrnutí spolupráce v rámci daného měsíce a na základě analytických dat vytváříme akční plán pro budoucí vývoj strategie.
@superzoocz Sleduj nás pro více zajímavostí ❤️ #křeček #superzoo #zverimex #mazlíček
♬ původní zvuk - Super zoo
Rádi s TikTokem a krátkými videi pomůžeme i vám.
kde se pobavíme detailněji.
Přečtěte si i další case studies
CASE STUDY: Přes 3.000 mladých lidí vyrazilo uklízet do ulic díky kampani na TikToku
Jak jsme spolu se spolkem Ukliďme Česko realizovali kampaň na...
Celý článek →CASE STUDY: Mistrovství světa v hodu vlaštovkou s Red Bullem
CASE STUDY: Jak se značce Red Bull podařilo prorazit na...
Celý článek →CASE STUDY: 33 515 nových sledujících díky TikToku (Super zoo)
Případová studie o tom, jak jsme během 1. měsíce spolupráce...
Celý článek →CASE STUDY: Jedna z top TikTok kampaní na stažení travel aplikace
Jak aplikace Worldee díky influencer marketingu a placené propagaci dosáhla...
Celý článek →