Menu Zavřeno

Case study

Jak jsme Super zoo přivedli během 1. měsíce
33 515 nových sledujících díky TikToku

Největší prodejce chovatelských potřeb Super zoo, který má prodejny po celé ČR a Slovensku se nás rozhodl oslovit v březnu 2021 na základě webináře.
Na začátku naší spolupráce jsme od Super zoo dostali přístup k účtu se čtyřmi videi a požadavky byly jasné – pomocí organického dosahu zvýšit povědomí o značce a vytvořit další komunikační kanál, prostřednictvím kterého bude Super zoo přinášet sledujícím kvalitní obsah. Rozhodli jsme se vsadit na edukativní obsah o zvířatech – vyšli jsme tak vstříc všem podmínkám ze strany klienta a vzali si jejich účet na starost. Výzva k akci, která se objevuje ve videích, je nadesignovaná přesně na míru, využili jsme pro to typickou hnědou a žlutou barvu včetně fontu, který ve své komunikaci značka Super zoo používá.
Cíle stanovené na počátku spolupráce jsme mnohonásobně překonali – během prvního měsíce spolupráce jsme získali místo plánovaných 5 000 neskutečných 33 515 sledujících, 49 tisíc návštěv profilutéměř 1,5 milionu zhlédnutí. Těchto výsledků jsme dosáhli čistě organicky, tedy pouze za pomoci vlastní tvorby – nebyl tak vynaložen žádný finanční obnos na reklamu.

KPIs

Cíl pro 1. měsíc spolupráce (počet followers)
5 000
Výsledky po 1. měsíci spolupráce (počet followers)
33 515

A jak naše spolupráce vypadala?

Každý týden jsme se sešli se zástupci Super zoo a natáčeli u nich na prodejně – tak mohl vzniknout materiál pro videa na celý následující týden. Tvorba vždy stála na předem připraveném a odsouhlaseném scénáři, po čemž následovala naše návštěva pobočky, kde jsme jednotlivá videa natočili. Pokračovali jsme odbornou editací videa a plánováním zveřejnění na TikToku. První   měsíce spolupráce jsme videa vydávali každý den. Doporučujeme totiž na začátku vždy plně využít potenciálu organických dosahů a co nejvíce sledujících nabrat hned v začátku tvorby. Důležité je zmínit, že k natáčení přistupujeme vždy s trpělivostí a ohleduplností na zvířátka a spolupracujeme s experty ze Super zoo, aby veškerý obsah byl po odborné stránce v pořádku. Následně vždy koncem měsíce dochází ke shrnutí spolupráce v rámci daného měsíce a na základě analytických dat vytváříme akční plán pro budoucí vývoj strategie.
Momentálně se nacházíme ve fázi, kdy nahráváme “pouhých” 10 videí měsíčně. I přesto, že jsme tvorbu snížili na 30 %, zapojení publika se snížilo pouze o 50 %. Další sledující tak na kanále neustále přibývají a návštěvy profilu se pohybují okolo 18,5 tisíce měsíčně. Samotná videa sklízí úspěch i nadále – například video “Jak vidí křeček” získalo 280 000 zhlédnutí.

Celkové výsledky po 1. měsíci spolupráce

0
followers

670 %

0
návštěv profilu
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení

Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?

Přečtěte si i další case studies