Menu Zavřeno

Kampaň na TikToku #JakoTy v únorovém vydání Forbes

Nezisková organizace META o.p.s. uspořádala na TikToku úspěšnou kampaň #JakoTy. Za pomoci šesti krátkých spotů a další kreativy nabídla zajímavou perspektivu na realitu mladých lidí s různými kořeny v České republice, a přispěla tak k proboření zažitých stereotypů. Tato osvětová kampaň cílila na mladé české teenagery.

Právě Baďa pomohla kampani se nejvíce zviditelnit – pouze její spot dosáhl přes 1 500 000 zhlédnutí na všech platformách, kde kampaň běžela (Instagram, Facebook a TikTok).

Koordinátor kampaně #JakoTy uvádí, že 6 spotů, 12 jejich upoutávek a 8 doprovodných krátkých videí za strategické podpory agentury Media Age (zodpovědná za platformy Facebook a Instagram) a TikTokuj.cz (zodpovědná za TikTok) během první „dosahové“ fáze kampaně od října 2021 do ledna 2022 (tedy 4 měsíce) na sociálních sítích přesáhlo cca 6 100 000 imprese, z toho 4 200 000 zhlédnutí, 278 000 reakcí (palců a srdíček), 14 000 komentářů a 8 000 sdílení.

@meta_ops Přesvědč se, že realita lidí z ciziny a různými kořeny je mnohem rozmanitější, než sis představoval. Baďa je #JakoTy ♬ These Days - Nico

Pro kampaň vytvářelo TikTokuj.cz komunikační strategii na TikToku a realizovala natáčení doprovodné kreativy v podobě anketních videí. Z celkových 4 200 000 zhlédnutí bylo 1 950 000 dosaženo díky propagaci kreativy na TikToku. Co se reakcí týče, dosáhli jsme čísla 158 000 (z toho vedlejší videa 58 500). Jedná se tedy o více než polovinu v porovnání s ostatními platformami. Komentářů jsme dovršili 5000 (z toho 900 vedlejší videa). Sdíleních máme 1700 (150 vedlejší videa).

Je vidět, že TikTok v mnohém bodoval. Kampaň díky této platformě získala téměr polovinu zhlédnutí a přes polovinu reakcí. Zásadní informací také je, že v porovnání s Facebookem a Instagramem, do kterého bylo vloženo 38 000 Kč placené propagace, do TikToku bylo vloženo jen 1500 Kč.

Protagonistka Baďa v rozhovoru pro český Forbes

Právě Baďa se dostala do letošního žebříčku Forbes 30 pod 30 a my jí tímto moc gratulujeme.

Zajímá vás víc o kampani #JakoTy? Přečtěte si naši case study, kde rozebíráme podrobnosti spolupráce mezi META o.p.s. a TikTokuj.cz.