Pro Manboxeo.cz jsme vytvořili 10 videí pro 5 zemí do...
Celý článek →Case study
Jak značka NUGOSU bourá předsudky o gamerech a zaujalo to přes milion uživatelů
Výsledky pro první dva měsíce spolupráce
Intro
Firma NUGOSU vytváří vegan friendly suplementy přímo pro hráče a sportovce v oblasti e-sportu a e-games. Produkty pomáhají k lepšímu soustředění a vitalitě, což podporuje výkonnost hráčů a dodává dlouhodobý a vyvážený zdroj energie. Firma nabízí až 30 míchaných drinků z účinných látek ve formě rostlinných výtažků, minerálů nebo kofeinu. Suplementy však nejsou určené pouze pro hráče, ale mohou pomoci i při učení, práci či fyzické aktivitě.
NUGOSU se rozhodlo využít TikTok za cílem budování brand awareness a dostat se tak do povědomí mladší generaci hráčů počítačových her. Cílem bylo se stát nejsledovanějším TikTok účtem mezi energetickými suplementy pro hráčskou komunitu v ČR.
KPI's pro první měsíc spolupráce
stát se leadery na českém TikToku v oblasti gamingu
Služby, které firma využila
Správa účtu na TikToku po dobu jednoho měsíce
Co ve videích mělo největší úspěch?
- Interakce s publikem. Videa byla tvořena za účelem výzvy k akci sledujících. V rámci komentářů se zapojilo 4 309 uživatelů, kteří reagovali na otázky položené ve videu.
- Koncept rozhovorů s náhodnými lidmi. Do videí se zapojili lidé různého věku, kteří odpovídali na otázky typu Jakou hru máš nejraději? Kolik vydělává úspěšný gamer? Nebo co znamená try hard? Vlnu reakcí vyvolalo video, kde paní důchodového věku zmínila jako nejoblíbenější hru hada.
- Koncept nebyl jen pro gamers komunitu. Na videa reagovalo velké množství uživatelů, kteří nejsou hráči, ale i tak jsou cílovou skupinou a značku si zapamatovali. Princip ptaní se negamerů na gamery byl tedy ke konci mnohem úspěšnější, než kdybychom se zaměřili na jednu úzkou cílovou skupinu.
@nugosu Sleduj nás pro více zábavy z nejen gaming světa 😁 #hráč #rozhovor #zábava ♬ r&b loop - Official Sound Studio
Která videa byla nejoblíbenější?
- Co je kádéčko (833 000 zhlédnutí = 21 % z celkového počtu)
- Kolik se dá vydělat hraním? (446 000 zhlédnutí = 11 % z celkového počtu)
- Full mlíko (338 000 zhlédnutí = 8 % z celkového počtu)
Jednotný koncept “rozhovorů” & téma gamingu je pro mladé lidi velmi zajímavý
Kde jsme se setkali s problémy
Placená reklama. Doplňky stravy jsou na TikToku problematické. Rozhodli jsme se tedy rozpočet na placenou reklamu investovat do kvalitnější tvorby (př. herci, apod.). Je tedy podstatné říct, že veškeré dosavadní výsledky byly čistě organické.
Podrobnosti o spolupráci
V TikTokuj.cz jsme vymysleli koncept strategie od A do Z. Významnou částí byla rešerše s gamery, tedy prvotní cílovou skupinou, kterou firma navrhla. Společně jsme brainstormovali, jak udělat odlišný koncept pro gamers značky, než jen za použití klasických raperů nebo streamerů. Přišli jsme také na to, že na českém TikToku neexistuje koncept videí, které se zaměřují na hráče i nehráče. Chybělo tedy obecné intro a vhled do tohoto světa. Rozhodli jsme se tedy zaujmout hráče tím, co si o nich myslí nehráči, za pomoci konceptu ptaní se náhodných negamerů na gamery a předsudky o nich.
Závěr
Firma NUGOSU se stala gaming leaderem na českém TikToku. Je vidět, že výzva k akci je ve videu jeden z nejpodstatnějších pilířů a edukace srozumitelnou formou o něčem novém je jistota, která prostě baví.
Značka NUGOSU se rozhodla s TikTokuj.cz nadále spolupracovat a již teď se produkce těší na nové koncepty v rámci ne/gamerské komunity.
Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?
- Poptávkový formulář
- 30 min konzultace zdarma
Přečtěte si i další case studies
CASE STUDY: Přes 3.000 mladých lidí vyrazilo uklízet do ulic díky kampani na TikToku
Jak jsme spolu se spolkem Ukliďme Česko realizovali kampaň na...
Celý článek →CASE STUDY: Mistrovství světa v hodu vlaštovkou s Red Bullem
CASE STUDY: Jak se značce Red Bull podařilo prorazit na...
Celý článek →CASE STUDY: 33 515 nových sledujících díky TikToku (Super zoo)
Případová studie o tom, jak jsme během 1. měsíce spolupráce...
Celý článek →CASE STUDY: Jedna z top TikTok kampaní na stažení travel aplikace
Jak aplikace Worldee díky influencer marketingu a placené propagaci dosáhla...
Celý článek →