Menu Zavřeno
Case study

Přes 3.000 mladých lidí vyrazilo uklízet do ulic
díky kampani na TikToku

Ukliďme Česko je spolek, jehož záměrem je poskytování obecně prospěšných činností v oblasti ochrany životního prostředí, ochrany krajiny a lidského zdraví.
Hlavní aktivity, které spolek Ukliďme Česko pořádá, jsou celorepublikové úklidové akce. Tyto celorepublikové úklidy se konají dvakrát ročně, a to na jaře a na podzim. V letošním roce se podzimní úklid konal 17. září 2022 v rámci celosvětového úklidového dne (World Cleanup Day).
Jelikož se zástupci Ukliďme Česko snaží rozšířit povědomí o významnosti udržování čistého životního prostředí, rozhodli se využít možností, které TikTok nabízí a spojili své síly s TikTokuj.cz.

Hlavní cíl spolupráce

Informovat uživatele TikToku (převážně mladší generaci) o úklidové akci konající se 17. září 2022 a významnosti pečování o planetu Zemi.

Předmět spolupráce

Tvorba videí na profil
Influencer marketing
Placená reklama

Výsledky kampaně

0
zhlédnutí videí
0
celkem likes
0
celkem sdílení
0
celkem uložení
0
celkem komentářů
0
celkem prokliků

1. část - videa na profil

Na TikTok profil Ukliďme Česko jsme vytvořili celkem 5 videí. Těchto 5 videí dosáhlo celkového počtu zhlédnutí 852.400 a skvělý engagement rate 6.20 %.
Ve čtyřech videích, která byla vydávána od 24.08.2022 do 12.09.2022, jsme informovali o uskutečnění celosvětového úklidového dne, chystaném jarním úklidu v roce 2023, výsledcích úklidů konaných v minulosti a kuriozitách, které dobrovolníci našli během svého uklízení. Poslední závěrečné video bylo přidáno na profil po uskutečnění podzimního úklidu a shrnovalo výsledky celé proběhlé úklidové akce. Všechny videa jsme placeně podpořili, abychom zvýšili dosah celé kampaně.
Díky videím, které jsme na profil vytvořili, jsme klientovi přinesli celkem 5.916 prokliků na web a zajistili nárůst sledujících profilu na 3.277 sledujících, z nichž 56.7 % tvoří ženy a 43.3 % muži.

2. část - influencer marketing

Společným cílem bylo rozšířit povědomí o konaném podzimním úklidu mezi co nejširší skupinu sledujících TikToku. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli vybrat také 4 influencery, jejichž tvorba na TikToku je vzájemně odlišná, za účelem efektivní propagace úklidové akce. Konkrétně se do projektu zapojili tvůrci @svataba, @mili.ramesse, _asitomas_@ann_3250. Každý z influencerů vytvořil jedno video, které následně umístil na svůj TikTok účet.
Po vzájemné domluvě jsme se rozhodli pojmout videa formou vzájemného vyzývání tvůrců. Do vytvořených scénářů jsme tvůrcům téměř nezasahovali, aby byla videa autentická a souzněla s tvorbou a hodnotami influencerů.
Tvůrci se rozhodli ve svých videích pomoci naší planetě a uklidit nepořádek, který se nacházel v okolí jejich bydliště.
Jakmile byla kampaň spuštěna, shledala se s velkým ohlasem ze strany diváků. Videa jsme se také rozhodli podpořit placenou propagací, díky které jsme mohli zaujmout ještě větší množství diváků.
Díky influencer marketingu se nám podařilo dosáhnout celkového počtu zhlédnutí 450.900. Zároveň jsem díky inflencerské kampani přivedli na web klienta 8.097 uživatelů.
@svataba Přidáte se k úklidu? 😎 @mili.ramesse @tedriha @<{•.•}>tyna mrázková #ekologie #uklidmecesko #priroda #svataba #cztiktok #spoluprace ♬ původní zvuk - Sváťa Barek 🤩
@mili.ramesse Pojďme společně 17.9. uklidit Česko ❤️🇨🇿 #spoluprace #pomahejmeplanete @uklidmecesko @_asitomas_ @SvataBAN ♬ Love You So - The King Khan & BBQ Show

Shrnutí

Celá kampaň na TikToku i dle slov organizátora Ukliďme Česko zaznamenala velký úspěch. Díky kampani na TikToku, kterou jsme spolu s Ukliďme Česko vytvořili, se do celosvětového úklidového dne zapojilo minimálně 3.046 lidí.

Rádi s TikTokemkrátkými videi pomůžeme i vám.

Těšíme se na vás na úvodní konzultaci,
kde se pobavíme detailněji.
Těšíme se na vás na úvodní konzultaci, kde se pobavíme detailněji.
David Duc
spoluzakladatel
Vít Janda
spoluzakladatel, CEO
David Duc
spoluzakladatel
Vít Janda
spoluzakladatel, CEO

Přečtěte si i další case studies