Menu Zavřeno

Správa účtu na TikToku

Na TikToku je možné dosahovat obrovských organických dosahů. Díky tomu můžete vybudovat silnou základnu fanoušků a potenciálních zákazníků jako nikde jinde. K tomu je však potřeba tvořit pravidelný a hodnotný obsah, který se drží základních pravidel. Pokud chcete uspět na TikToku, správa vašeho TikTok účtu by tak měla být prioritní částí vašeho působení na této síti.

Jak ke správě účtu přistoupit?

Nejdříve je důležité si ujasnit, že působení na TikToku vám sice může přinést nevídané výsledky, je však potřeba TikToku věnovat určitý čas. Zejména na počátku je vhodné sestavit komplexní strategii, ze které poté budete vycházet v další tvorbě. Do této strategie je důležité zakomponovat vaše působení na jiných sociálních sítích, v médiích obecně atp. Aby nebyl TikTok pouhým výstřelem do tmy, ale promyšleným marketingovým tahem vaší značky. S tím máme bohaté zkušenosti a rádi vám s tím pomůžeme – stačí nás kontaktovat.

Jak na tvorbu videí?

Co se týče samotné tvorby videí (na TikToku je možné publikovat pouze videa), nabízí se vám tři možnosti:

  1. Natáčet videa na vlastní pěst.
  2. Zaúkolovat natáčením videí vašeho zaměstnance, kterého rádi tvorbu naučíme v rámci školení.
  3. Najmout si na tvorbu videí a správu účtu externí agenturu – například TikTokuj.cz.
1. Pokud se rozhodnete natáčet videa sami, doporučujeme projít si naším online kurzem Jak na TikTok či zakoupit náš mentoringový program. Díky těmto službám detailněji pochopíte TikTok jako takový a načerpáte hodnotné a praktické informace jak videa natáčet, upravovat a publikovat. Poté budete schopni videa natáčet samostatně.
2. Pokud máte ve svém týmu schopné a učenlivé nadšence do kreativní tvorby, máte výhodu a nabízí se vám skvělé řešení. Vašeho zaměstnance rádi naučíme vše potřebné k tvorbě videí na TikTok. Doporučujeme pro vašeho zaměstnance zakoupit náš online kurz Jak na TikTok, případně mentoringový program. Také nabízíme školení, kdy můžeme najednou vyškolit více lidí z vašeho týmu najednou. Váš zaměstnanec poté bude schopen samostatně natáčet videa, spravovat účet a navíc se může stát i „tváří“ vaší značky. U toho však buďte opatrní – kdybyste se zaměstnancem ukončili pracovněprávní vztah, budete muset hledat novou „tvář“.
3. Pokud je pro vás nejlepším řešením přenechat kompletní správu vašeho TikTok účtu externí agentuře, rádi vám pomůžeme. Zajistíme kreativní proces přípravy a tvorby videí, samotné natáčení (můžeme dojet i k vám do firmy, provozovny, výrobny, …) a následnou postprodukci natočeného materiálu. Všechna videa si na vaši žádost mohou projít schválením než je publikujeme. Víme, jak videa koncipovat tak, aby zaujala a dosahovala vytyčených cílů. V našem týmu pracují lidé, jejichž  celkový počet sledujících na TikToku převyšuje 800 000. Do správy účtu dokážeme vhodně začlenit i pravidelné livestreamy, odpovídání na komentáře uživatelů a případně i placené reklamy TikTok Ads.
a přidat se mezi další spokojené klienty, kterým spravujeme účet na TikToku

Často se ptáte

Musíme být ve videu vidět?

Je to na vás. Je pravděpodobnější, že si lidé více zapamatují vaší značku či produkt ve spojení s nějakou osobou. Můžete to být vy, váš zaměstnanec nebo třeba maskot. Pokud se chcete do tvorby videí pustit aniž byste na nich byli vidět, nabízí se i tak celá řada formátů videí, kde není potřeba být vidět.

Jak často je potřeba publikovat videa?

Na začátku doporučujeme nešetřit a opravdu se do toho opřít. Například 30 videí za měsíc je už slušný počet, který vám pomůže nakopnout váš účet na TikToku. Doporučujeme minimálně 10 videí za měsíc a platí pravidlo čím více, tím lépe.

Můžeme použít obsah z jiných sociálních sítí?

Tak napůl. Myslete hlavně na to, že kultura na TikToku je zcela odlišná jak od Facebooku, tak Instagramu či YouTube. To, co platilo tam, neznamená, že bude fungovat i na TikToku. Videa na TikTok by měla být na výšku (poměr stran 9:16) a velice dynamická. Formát krátkých dynamických videí se ukazuje jako formát budoucnosti, proto dává smysl nad videi uvažovat prvotně z pohledu TikToku, a poté natočené materiály použít i na další sociální sítě (například videa z TikToku mají často úspěch na Instagram Reels či YouTube Shorts).

Kolik peněz nás bude stát správa účtu na TikToku?

Náš online kurz Jak na TikTok v tuto chvíli vychází na 3 000 Kč bez DPH. Pokud se rozhodnete pro mentoringový program, vyjde vás na 15 490 Kč bez DPH. Školení či celková správa účtu jsou poté služby na míru, kdy se o ceně pobavíme v návaznosti na vaše cíle, požadavky a očekávání. V případě zájmu nás kontaktujte.

Naši klienti

Screenshot ke dni 17. 5. 2021

Super zoo

Předmět spolupráce:

KPIs pro první měsíc spolupráce:

Výsledky po prvním měsíci:

0
followers

670 %

0
návštěv profilu
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení

Thajské masáže Praha

Screenshot ke dni 20. 3. 2021

52 000 zhlédnutí na TikToku již do 14 dní od založení našeho firemního účtu mělo jedno z našich videí! Celým procesem od založení účtu, jak používat #, kde upravovat videa a jak psát popisky + kde čerpat nápady na tvorbu jsme si prošli pod taktovkou TikTokuj.cz, protože my o tvorbě na TikToku vůbec nic nevěděli. Po měsíci jsme si mysleli, že už jsme TikTok experti. Jenže jsme udělali několik zásadních chyb, a to i přestože jsme si ze všech schůzek a videohovorů s TikTokuj.cz psali poznámky. Ty jsme ale jaksi nenásledovali, protože "už jsme přeci byli experti na TikTok". Samozřejmě, že jsme opět potřebovali pomoc od TikTokuj.cz. A víte, my ji od tohoto neobyčejné týmu profesionálů a sympťáků opět dostali. Moc za vše děkuji.
Khamla Saysavath
Manažerka @ Gold Hand Thai Massage

Mastro Defence System
Česká republika

Přinášíme do České republiky nový systém sebeobrany založený Fredem Mastro - bodyguardem hollywoodských hvězd jako je například Jean-Claude van Damme. Potřebujeme povědomí o našem systému sebeobrany rozšířit mezi co největší počet lidí, a tím zajistit pravidelný přísun zájemců o naše lekce či pořádané semináře. Myslím, že vzhledem k dosahům a počtu sledujících jsme na dobré cestě.
Martin Kánský
Hlavní instruktor pro Českou republiku

Screenshot ke dni 21. 3. 2021

Jan Skryja

Screenshot ke dni 20. 3. 2021

TikTokuj.cz mi neskutečně pomohli při začátku v TikToku. Díky jejich konzultacím se mi povedlo během prvního měsíce tvorby dosáhnout 40 000 sledujících. Ale nejen to. Díky TikTokuj.cz mentoringovému balíčku jsem pochopil, jak je důležité mít mentora profesionála v oblasti, ve které se člověk chce rozvíjet. Rozhodně každému doporučuji balíček TikTokuj.cz využít. Posune vás to nejen na TikToku, ale také ve vaší další tvorbě.
Jan Skryja
Podnikatel, zakladatel Cesty Úspěšných

Lukáš Kolafa

Lukáš Kolafa
Správce bytů

Screenshot ke dni 18. 5. 2021

JOBovky

Screenshot ke dni 18. 5. 2021

Jan Turek
Personalista, náborář