Menu Zavřeno

TikTok Ads

Na TikToku je možné dosahovat obrovských organických dosahů. Díky dobře nastavené a kvalitní správě vašeho TikTok účtu můžete s vaší značkou prorazit bez útraty jediné koruny do placené reklamy. Placená reklama je však stále vhodným způsobem, jak zaujmout nové diváky. TikTok Ads, neboli placená reklama na TikToku, je efektivním způsobem jak oslovit velký počet lidí za málo peněz.

Jak funguje placená propagace na TikToku?

Na TikToku v tuto chvíli (duben 2021) existují 2 způsoby placené propagace – aukční reklamy (podobný systém jako například na Facebooku) a rezervační reklamy (v jeden vybraný den uvidí všichni uživatelé po otevření aplikace vaší reklamu).

Máte zájem blíže poznat možnosti placené propagace na TikToku?

Rezervujte si 30 minutovou konzultaci, kde s vámi probereme detaily a domluvíme se na případných dalších krocích.
a přidat se mezi další spokojené klienty, kterým spravujeme účet na TikToku

Často se ptáte

Musíme být ve videu vidět?

Je to na vás. Je pravděpodobnější, že si lidé více zapamatují vaší značku či produkt ve spojení s nějakou osobou. Můžete to být vy, váš zaměstnanec nebo třeba maskot. Pokud se chcete do tvorby videí pustit aniž byste na nich byli vidět, nabízí se i tak celá řada formátů videí, kde není potřeba být vidět.

Můžeme použít obsah z jiných sociálních sítí?

Tak napůl. Myslete hlavně na to, že kultura na TikToku je zcela odlišná jak od Facebooku, tak Instagramu či YouTube. To, co platilo tam, neznamená, že bude fungovat i na TikToku. Videa na TikTok by měla být na výšku (poměr stran 9:16) a velice dynamická. Formát krátkých dynamických videí se ukazuje jako formát budoucnosti, proto dává smysl nad videi uvažovat prvotně z pohledu TikToku, a poté natočené materiály použít i na další sociální sítě (například videa z TikToku mají často úspěch na Instagram Reels či YouTube Shorts).

Jak jsou na tom TikTok Ads v porovnání s ostatními reklamami na Facebooku a Instagramu?

V tuto chvíli (duben 2021) jsou TikTok Ads nejlevnější z pohledu ceny za konverzi. Na stránce O TikToku od TikTokuj.cz se dozvíte více o demografickém složení uživatelů na českém TikToku – pokud je vaše cílovka na TikToku, rozhodně neváhejte do svého marketingového mixu zařadit i TikTok Ads. Pokud je vaše cílovka na TikToku, doporučujeme však kromě TikTok Ads i celkovou správu účtu, díky které můžete vybudovat velký silný profil a z něj poté dlouhodobě těžit.

V kterých zemích je možné inzerovat?

V tuto chvíli (březen 2021) nám prostředí TikTok Ads Manageru umožňuje zacílit následující země: Austrálie, Rakousko, Bahrajn, Bělorusko, Belgie, Brazílie, Kambodža, Kanada, ČR, Dánsko, Egypt, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Indonésie, Irsko, Izrael, Itálie, Japonsko, Korea, Kuvajt, Malajsie, Maroko, Nizozemsko, Nový Zéland, Norsko, Omán, Filipíny, Polsko, Portugalsko, Katar, Rumunsko, Rusko, Saudská Arábie, Singapur, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Taiwan, Thajsko, Turecko, Ukrajina, Spojené Arabské Emiráty, Spojené království Velké Británie a Severního Irska, USA a Vietnam. Jakmile budou přibývat další země, budeme je postupně přidávat na tento seznam.

Je možné sledovat/trackovat konverze?

Ano, TikTok má svůj vlastní TikTok Pixel, který lze napojit na váš web či e-shop pro sledování konverzí.