Případové studie našich klientů
Oblast:
- Péče o zvířata
Předmět spolupráce:
Výsledky po devíti měsících spolupráce:
Na začátku naší spolupráce jsme od Super zoo dostali přístup k účtu se čtyřmi videi, které společnost do té doby publikovala. Požadavky byly jasné – pomocí organického dosahu zvýšit povědomí o značce a vytvořit další komunikační kanál, prostřednictvím kterého bude firma Super zoo přinášet sledujícím kvalitní a edukativní obsah. Rozhodli jsme se…
Oblast:
- Péče o zvířata
Předmět spolupráce:
KPIs pro první měsíc spolupráce:
- 30 videí
- 5 000 followers
Výsledky po prvním měsíci:
670 %
Oblast:
- Gaming
Předmět spolupráce:
KPIs pro první měsíc spolupráce:
- Stát se leaderem na českém TikToku v oblasti Gaming
Výsledky po dvou měsících spolupráce:
Oblast:
- Cestování
Předmět spolupráce:
KPIs pro první měsíc spolupráce:
- 3 000 followers
- 500 000 zhlédnutí videí
- 3 000 prokliků na web
Výsledky po prvním měsíci:
498,4 %
219,7 %
166,8 %
Oblast:
- Operátor
Předmět spolupráce:
Cíl spolupráce:
- Dostat mezi mladou cílovku tarif O2 YOU
Výsledky kampaně:
Cílem společnosti O2 bylo vybudovat organickou základnu a oslovit generaci Z skrze TikTok. Přečtěte si, jakou roli jsme v jejich působení na této platformě sehráli my…
UOL Účetnictví
Oblast:
- Finance
Předmět spolupráce:
Cíl spolupráce:
- Přilákat nové posily do týmu
Výsledky:
Společnost UOL Účetnictví se rozhodla využít TikTok jako HR platformu. Jejich účet na TikTok je založen za účelem edukace o záležitostech ze světa financí. Společně jsme se rozhodli.
Oblast:
- Nemovitosti
Předmět spolupráce:
Cíl spolupráce:
- Rozšíření povědomí o značce a prodej/nábor nemovitostí
Výsledky po absolvování mentoringu:
Pan Lukáš Kolafa má malou rodinnou firmu věnující se správě nemovitostí v Praze. Jeho cílem bylo zviditelnit jejich nabídku bez vynaložení velkých finančních prostředků na reklamu…
Předmět spolupráce:
Cíl spolupráce:
- Edukovat a vybudovat základnu fanoušků
Výsledky po absolvování mentoringu:
Oblast:
- Doplňky stravy
Předmět spolupráce:
Cíl spolupráce:
- Vybudovat základnu fanoušků
Statistiky po natočení 16 videí:
Společnost Health Factory se specializuje na sortiment kvalitní kojenecké výživy a proteinových nápojů. Jakým způsobem se ocitli na TikToku a jak se jim skrze to daří tvořit komunitu?
Začali jsme zvolna…
OnGlazz
Oblast:
- Doplňky do domácnost
Předmět spolupráce:
Cíl spolupráce:
- Efektivní prodej
Výsledky kampaně:
Firma OnGlazz vytváří radosti, ze kterých může užít jakákoliv věková kategorie. I proto jim o Vánočních svátcích jela souběžně kampaň na TikToku i Facebooku včetně Instagramu. V síti TikTok viděla firma potenciál – chtěla zde zasáhnout nové publikum a rozhodla se využít placené inzerce, aby byla kampaň rychle výkonná a…
Worldee
Oblast:
- Cestování
Cíl spolupráce:
- Budování povědomí
- Stažení aplikace
Výsledky kampaně:
Worldee původně vzniklo jako cestovatelský deník, kde si cestovatelé mohou zpětně uložit svá cestovatelská dobrodružství. Dnes vás platforma provede všemi kroky cestování od inspirace, přes plánování, až po zmiňované uchování zážitku.
Gold Hand Thajské masáže Praha
Předmět spolupráce:
Cíl spolupráce:
- Edukování a budování komunity
- Prodej služeb
Výsledky po absolvování mentoringu:
Zuzka Zvěřová
Předmět spolupráce:
Cíl spolupráce:
- Vybudovat základnu fanoušků
Výsledky po absolvování mentoringu:
Cesta úspěšných
Předmět spolupráce:
Cíl spolupráce:
- Budování komunity
Výsledky po absolvování mentoringu:
Mastro Defence System ČR
Předmět spolupráce:
Cíl spolupráce:
- Rozšířit povědomí o značce
Výsledky:
Vaše firma a TikTok
Chcete poradit, která služba by pro vás dávala největší smysl? Rezervujte si bezplatnou půlhodinovou konzultaci, kde se pobavíme o vašich cílech a očekáváních a podle toho vám doporučíme vhodné kroky.