Menu Zavřeno

Case studies

Screenshot ke dni 17. 5. 2021

Předmět spolupráce:

KPIs pro první měsíc spolupráce:

Výsledky po prvním měsíci:

0
followers

670 %

0
návštěv profilu
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení
Na začátku naší spolupráce jsme od Super zoo dostali přístup k účtu se čtyřmi videi a požadavky byly jasné – pomocí organického dosahu zvýšit povědomí o značce a vytvořit další komunikační kanál, prostřednictvím kterého bude Super zoo přinášet sledujícím kvalitní obsah. Rozhodli jsme se…

Cíl spolupráce:

Výsledky kampaně:

0
zapojených influencerů
0 %
engagement rate
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení

Screenshot ke dni 17. 5. 2021

O2, nadnárodní poskytovatel kompletního spektra ICT služeb, měl na TikToku za cíl vybudovat organickou základnu a oslovit generaci Z. Přečtěte si, jakou roli jsme v jejich působení na této platformě sehráli my…

Screenshot ke dni 17. 5. 2021

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky po absolvování mentoringu:

0
followers po 14 dnech
0 +
celkem liků
0 +
celkem zhlédnutí
Po prvním měsíci nabírání nových zhlédnutí a sledujících Janovo sebevědomí stouplo a získal další motivaci k tvorbě. Nyní má profil JOBOVKY 90 tisíc sledujících, 1,2 milionu liků a dosah až 2,2 milionu. Za největší úspěch považujeme…

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky po absolvování mentoringu:

0
nové byty na prodej díky videím z TikToku
0
hodnota nemovitosti, ke které byla domluvená prohlídka a následně se prodala
až  0
byty měsíčně do správy díky videím z TikToku
0 x
vyšší návštěvnost webu od doby "před TikTokem"
0 +
průměr zhlédnutí na 1 video
0 +
celkem sdílení

Screenshot ke dni 17. 5. 2021

Lukáš Kolafa má malou rodinnou firmu věnující se správě nemovitostí působící v Praze. Začal natáčet videa sám a nebyl příliš spokojený se svým dosahem, měl pouhých 400 zhlédnutí na videu a získal 40 sledujících. Jeho cílem bylo se zviditelnit bez vynaložení velkých finančních prostředků na reklamu…

Screenshot ke dni 4. 9. 2021

Cíl spolupráce:

Statistiky po natočení 16 videí:

0
celkem zhlédnutí
0
návštěv profilu
0
followers
0
celkem liků
0
celkem sdílení
Společnost Health Factory se specializuje na sortiment kvalitní kojenecké výživy a proteinových nápojů. Jsou oficiálním distributorem kojenecké stravy Kendamil, Good Gout, Salvest a proteinových nápojů Kendalife. Profil měla firma již založený, ale hledala způsob, jakým ho pojmout…

Screenshot ke dni 18. 6. 2021

UOL Účetnictví

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky:

0
zájemců o brigádu
0
sledujících
0
liků
0
zhlédnutí na videu

UOL je účetnická firma působící v Česku a na Slovensku od roku 2004, kde disponuje 26 pobočkami. Svou prezentaci zakládá na individuálním přístupu ke svým klientům a kvalitě svých služeb, zastřešených moderním postojem k účetnictví. Jejich marketér Lukáš viděl po otevření aplikace TikToku jeho potenciál a chtěl ho určitým způsobem využít…

Gold Hand Thajské masáže Praha

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky po absolvování mentoringu:

0
followers
0
hodnota největší objednávky díky TikToku
0
celkem liků

Screenshot ke dni 17. 5. 2021

Screenshot ke dni 17. 5. 2021

Zuzka Zvěřová

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky po absolvování mentoringu:

0
max zhlédnutí
0
max zhlédnutí
0
followers
0
followers

Cesta úspěšných

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky po absolvování mentoringu:

0
followers během 1 měsíce
0 +
celkem liků
0
celkem zhlédnutí

Screenshot ke dni 17. 5. 2021

Screenshot ke dni 17. 5. 2021

Mastro Defence System ČR

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky:

0
followers
0 +
celkem liků
0 +
celkem zhlédnutí

OnGlazz

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky kampaně v období 19. - 28.8.2021:

0
zobrazení reklamy
0
prokliků
0
celkové náklady

Screenshot ke dni 10. 10. 2021

Brněnská společnost OnGlazz vyrábí originální dárky na míru. Jedná se o skleněné desky s fotografiemi a dalšími promakanými prvky. Na své vlastní sklíčko můžete přidat třeba QR kód s oblíbenou písničkou, nebo různé popisky a vytvořit dárek dle svého vkusu. Každý kousek je jiný a dává plnou svobodu zákazníkovi při volbě jeho vzhledu.