Menu Zavřeno

Případové studie našich klientů

Oblast:

Předmět spolupráce:

Výsledky po devíti měsících spolupráce:

0
vyprodukovaných videí
0
zhlédnutí videí
0 %
⌀ zhlédnutí daného videa
0
celkem likes
0
celkem komentářů
0
sdílení
0
sledujících
0
za 1000 zhlédnutí (CPM)
0
za 1000 oslovených uživatelů

Na začátku naší spolupráce jsme od Super zoo dostali přístup k účtu se čtyřmi videi, které společnost do té doby publikovala. Požadavky byly jasné – pomocí organického dosahu zvýšit povědomí o značce a vytvořit další komunikační kanál, prostřednictvím kterého bude firma Super zoo přinášet sledujícím kvalitní  a edukativní obsah. Rozhodli jsme se…

Oblast:

Předmět spolupráce:

KPIs pro první měsíc spolupráce:

Výsledky po prvním měsíci:

0
followers

670 %

0
návštěv profilu
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení
Na začátku naší spolupráce jsme od Super zoo dostali přístup k účtu se čtyřmi videi a požadavky byly jasné – pomocí organického dosahu zvýšit povědomí o značce a vytvořit další komunikační kanál, prostřednictvím kterého bude Super zoo přinášet sledujícím kvalitní obsah. Rozhodli jsme se…

Oblast:

Předmět spolupráce:

KPIs pro první měsíc spolupráce:

Výsledky po dvou měsících spolupráce:

0
celkem zhlédnutí
0
oslovených uživatelů
0
průměrná délka videa (s)
0
celkem komentářů
0
celkem liků
0
sledujících
0
celkový počet videí
0
celkem sdílení
0
prokliků do bio v popisku
NUGOSU se rozhodlo využít TikTok za cílem budování brand awareness a dostat se tak do povědomí mladší generaci hráčů počítačových her. Cílem bylo se stát nejsledovanějším TikTok účtem mezi energetickými suplementy pro hráčskou komunitu v ČR.

Oblast:

KPIs pro první měsíc spolupráce:

Výsledky po prvním měsíci:

0
celkem zhlédnutí

498,4 %

0
sledujících

219,7 %

0
prokliků na web

166,8 %

0
celkový počet videí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
S cílem zvýšit povědomí o službách obytných vozů využila firma několika řešení, které TikTok nabízí. V TikTokuj.cz jsme nastavili strategii na to jakým způsobem ukázat potenciál produktu skrze krátká videa a následně ji aplikovali do samotné správy celého účtu. Rozhodli jsme se…

Oblast:

Cíl spolupráce:

Výsledky kampaně:

0
zapojených influencerů
0 %
engagement rate
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení

Cílem společnosti O2 bylo vybudovat organickou základnu a oslovit generaci Z skrze TikTok. Přečtěte si, jakou roli jsme v jejich působení na této platformě sehráli my…

UOL Účetnictví

Oblast:

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky:

0
zájemců o brigádu
0
sledujících
0
liků
0
zhlédnutí na videu

Společnost UOL Účetnictví se rozhodla využít TikTok jako HR platformu. Jejich účet na TikTok je založen za účelem edukace o záležitostech ze světa financí. Společně jsme se rozhodli.

Oblast:

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky po absolvování mentoringu:

0
nové byty na prodej díky videím z TikToku
0
(czk) hodnota nemovitosti, ke které byla domluvená prohlídka a následně se prodala
0
byty měsíčně do správy díky videím z TikToku
0 x
vyšší návštěvnost webu od doby "před TikTokem"
0 +
průměr zhlédnutí na 1 video
0 +
celkem sdílení

Pan Lukáš Kolafa má malou rodinnou firmu věnující se správě nemovitostí v Praze. Jeho cílem bylo zviditelnit jejich nabídku bez vynaložení velkých finančních prostředků na reklamu…

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky po absolvování mentoringu:

0
followers po 14 dnech
0 +
celkem liků
0 +
celkem zhlédnutí
Po prvním měsíci nabírání nových zhlédnutí a sledujících Janovo sebevědomí stouplo a získal další motivaci k tvorbě. Nyní má profil JOBOVKY 90 tisíc sledujících, 1,2 milionu liků a dosah až 2,2 milionu. Za největší úspěch považujeme…

Oblast:

Cíl spolupráce:

Statistiky po natočení 16 videí:

0
celkem zhlédnutí
0
návštěv profilu
0
followers
0
celkem liků
0
celkem sdílení

Společnost Health Factory se specializuje na sortiment kvalitní kojenecké výživy a proteinových nápojů. Jakým způsobem se ocitli na TikToku a jak se jim skrze to daří tvořit komunitu?

Začali jsme zvolna…

OnGlazz

Oblast:

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky kampaně:

0
zobrazení reklamy
0
prokliků
0
celkové náklady

Firma OnGlazz vytváří radosti, ze kterých může užít jakákoliv věková kategorie. I proto jim o Vánočních svátcích jela souběžně kampaň na TikToku i Facebooku včetně Instagramu. V síti TikTok viděla firma potenciál – chtěla zde zasáhnout nové publikum a rozhodla se využít placené inzerce, aby byla kampaň rychle výkonná a…

Worldee

Oblast:

Cíl spolupráce:

Výsledky kampaně:

0
celkový počet videí​
0
stažení aplikace
0
kliknutí (swipe ups)
0
CPC (cost per click)
0
CPD (cost per download)
0
zhlédnutí videí
0
celkem likes
0
sdílení

Worldee původně vzniklo jako cestovatelský deník, kde si cestovatelé mohou zpětně uložit svá cestovatelská dobrodružství. Dnes vás platforma provede všemi kroky cestování od inspirace, přes plánování, až po zmiňované uchování zážitku.

Gold Hand Thajské masáže Praha

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky po absolvování mentoringu:

0
followers
0
hodnota největší objednávky díky TikToku
0
celkem liků

Zuzka Zvěřová

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky po absolvování mentoringu:

0
max zhlédnutí
0
max zhlédnutí
0
followers
0
followers

Cesta úspěšných

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky po absolvování mentoringu:

0
followers během 1 měsíce
0 +
celkem liků
0
celkem zhlédnutí

Mastro Defence System ČR

Předmět spolupráce:

Cíl spolupráce:

Výsledky:

0
followers
0 +
celkem liků
0 +
celkem zhlédnutí

Screenshot ke dni 17. 5. 2021

Vaše firma a TikTok

Chcete poradit, která služba by pro vás dávala největší smysl? Rezervujte si bezplatnou půlhodinovou konzultaci, kde se pobavíme o vašich cílech a očekáváních a podle toho vám doporučíme vhodné kroky.

Ozveme se vám

Nechte nám na sebe kontakt
a domluvíme se na nezávazné konzultaci.