Menu Zavřeno

Případové studie našich klientů

Případové studie, které byly zaměřené na:

Budování značky

Jenom v ČR má TikTok již 2 miliony uživatelů. Z toho většina jsou unikátní uživatelé (např. 92 % uživatelů TikToku nemá LinkedIn). 50 % uživatelů je do 24 let. Zejména tedy pro značky, které chtějí rozšířit povědomí o sobě mezi novou mladší cílovou skupinu, je TikTok vhodným nástrojem.
Od Red Bullu přišlo celé zadání pro zpracování komunikační kampaně a jednotlivých videí relativně na poslední chvíli – celá situace byla navíc komplikovaná i vzhledem k válce na Ukrajině. Na zpracování celé kampaně jsme tak měli víceméně 1-2 týdny…
Kdo další se s námi rozhodl budovat značku na TikToku:

Prodeje

Nízké ceny v rámci placené reklamy na TikToku umožňují oslovit obrovské množství potenciálních zákazníků. V kombinaci s dobrou kreativou dokážeme na TikToku už i prodávat. PNO 11 %, ROI 700 % či ROAS 1.150 % - to všechno jsou metriky, které se nám podařilo na TikToku dosáhnout.
Průměrné metriky, které pozorujeme v kampaních:
(jedná se o průměry, negarantujeme stejná čísla i u vašich kampaní)
CPM
1 Kč 20 Kč
cena za 1.000 zobrazení
CPC
1 Kč 7 Kč
cena za 1 proklik
CPD
4 Kč 20 Kč
cena za 1 stažení aplikace
Case study placená reklama na TikToku - OnGlazz
Firma OnGlazz vytváří radosti, ze kterých může užít jakákoliv věková kategorie. I proto jim o Vánočních svátcích 2021 jela souběžně kampaň na TikToku i Facebooku včetně Instagramu. V síti TikTok viděla firma potenciál – chtěla zde zasáhnout nové publikum a rozhodla se využít placené inzerce, aby byla kampaň rychle výkonná a…

Stažení aplikace

TikTok je pro mnohé startupy skvělou cestou jak nabrat nové uživatele do své aplikace či na web. Se stoupajícím počtem uživatelů roste i potenciál dalšího financování a růstu firmy.
Case study placená reklama na TikToku - Worldee - stažení aplikace

Worldee původně vzniklo jako cestovatelský deník, kde si cestovatelé mohou zpětně uložit svá cestovatelská dobrodružství. Dnes vás platforma provede všemi kroky cestování od inspirace, přes plánování, až po zmiňované uchování zážitku.

Neziskové organizace

Velmi nízké ceny za reklamu, organický dosah a velká komunita mladých lidí - to jsou argumenty, kvůli kterým se řada neziskových organizací pustila do tvorby videí na TikTok.
Spolu s organizací Ukliďme Česko jsme chtěli informovat uživatele TikToku o úklidové akci konající se 17. září 2022 a významnosti pečování o planetu Zemi. Naše videa se zobrazila více jak 1.303.000 krát, nasbírala přes 71.000 liků a 1.000 komentářů. Do samotného úklidového dne se poté díky TikToku zapojilo neuvěřitelných 3.046 lidí.
placeně jsme podpořili pouze jedno video. Do placené reklamy na TikToku jsme vložili pouhých cca 1.500 Kč. To nám zajistilo dalších 340.000 zhlédnutí u prvního spotu a celkem jsme tak dosáhli 1.950.000 zhlédnutí kampaně. Na Instagramu a Facebooku vyšla placená propagace celkem na 38.000 Kč, a dosah je při tom zcela srovnatelný – 2.350.000 zhlédnutí

Rádi s TikTokemkrátkými videi pomůžeme i vám.

Těšíme se na vás na úvodní konzultaci,
kde se pobavíme detailněji.
Těšíme se na vás na úvodní konzultaci, kde se pobavíme detailněji.
David Duc
spoluzakladatel, CDO
Vít Janda
spoluzakladatel, CEO
David Duc
spoluzakladatel, CDO
Vít Janda
spoluzakladatel, CEO