Menu Zavřeno

Nejstahovanější aplikace TikTok vzrostla v roce 2021 o 158%

Dnes vám představíme, čerstvá data globálního měřítka v kontextu sociální sítě TikTok. TikTok je pro dospělé – dávno se na něm nerealizují a nesledují ho jen děti, jak si občas lidé chybně myslí. Ve stínu dat je více než jasné, že platforma prolamuje ledy u různých kategorií a oslovuje čím dál více lidí – i proto je nejstahovanější aplikací světa.  

Kantar Tiktok růst

TikTok s meziročním růstem 158% zaujal –  dle agentury Kantar – 2. místo mezi světově nejrychleji rostoucími firmami hned za elektrotechnologickou firmou Elona Muska Teslou.

TikTok i nadále prokazuje své dominantní postavení mezi sociálními sítěmi, v roce 2020 dosáhl dvou miliard stažení – nyní se již dokonce posunul za hranici 3 miliard stažení a stal se první aplikací, nevlastněnou gigantem Facebook, která na tuto metu překonala. Platforma krátkých videí zažívá opravdový boom a mimo všední sledující, si toho začínají všímat i různé typy společností a přesouvají sem svůj byznys a marketing.

158% růst aplikace TikToku, jak toho dosáhl?

Pandemie umocnila růst sociálních sítí – byl potřebný tzv. social distancing a lidé se snažili se svými blízkými, nebo i cizími lidmi propojit právě skrze různé platformy.
I tato situace tedy napomohla TikToku v jeho vzestupu na vrchol rostoucích společností. TikTok není zcela novou sociální sítí, ani krátká forma videí není zcela revoluční
a byla zde již dříve – TikTok ale disponuje unikátním algoritmem, který zajistil jeho raketový růst. 
Stále nabízí něco nového, každý na něm má šanci a vždy dokáže překvapit. Rozpozná přání diváka a umí se na ně skvěle adaptovat. Všechny tyto okolnosti mezi sebou korespondují –  i společně s faktem, že lidé na TikToku tráví více času, než na Facebooku, nebo YouTube. 

Tato nabídka platí pro uživatele starší 18 let s profily v UK, Francii Německu, Itálii, Španělska, Polska a Turecka a pro ty, kteří ještě v minulosti Spotify Premium nepředpláceli. Ti, kteří jsou kvalifikovaní, obdrží kód, který jim umožní využít tuto nabídku. 

TikTok v TOP 50 nejvíce hodnotných značek na světě

Nejen, že se TikTok zařadil na druhé místo mezi nejrychleji rostoucími společnostmi, zároveň se také ve studii Kantaru prosadil do TOP 50 most valuable brands 2021, obsadil 47. příčku a jeho aktuální hodnota je US $43 516 000 000.  Zde dokonce překonal svého rivala z prvního grafu a zaujímá o dvě příčky vyšší místo než Tesla. Předpokládá se, že TikTok bude i nadále růst a v příštím roce by mohl svou pozici ještě posílit – jeho uživatelská základna stále roste, jeho prostředí je velmi inkluzivní a vyzývá k generaci nového obsahu.

50 největších značek

Celosvětové 3 miliardy stažení TikToku 

Stále to není všechno, TikTok se v poslední době opravdu překonává. V roce 2020 byl nejstahovanější aplikací světa a jeho růst pokračuje. Naprosto odolává konkurenci a stal se tak první neherní aplikací, nevlastněnou společností Facebook, která celosvětově dosáhla 3 miliard stažení. Jedná se o zlomový moment – tato doména historicky patřila právě Facebooku, který mezi nejvíce stahované aplikace své rivaly do teď vůbec nevpustil. Od roku 2014 hranici překonal Facebook, Messenger, WhatsApp, Instagram a nyní TikTok. Report vydala agentura Sensor Tower. Další aplikace věnující se videím – například Instagram, YouTube nebo Snapchat, se snaží přidat různé prvky napodobující TikTok, ale TikTok je připravený využít jakékoliv příležitosti k dalšímu rozvoji a tlak ustát. Nyní, přestože byl stažen z jeho největšího trhu – Indie, je jeho popularita v jiných zemí stále na vzestupu.

Počet stažení aplikace tiktok

Již v minulém roce agentura Kantar zveřejnila studii, ve které píše o největší toleranci TikTok uživatelů vůči reklamě. Většina diváků TikToku shledává TikTok reklamu více inspirativní, než inzerci v jiných mediálních kanálech. To nahrává mnoha firmám, společnostem a organizacím, aby zaujmuli své místo na této sociální síti a využili ji k nakopnutí své činnosti. Spolu s velmi širokou uživatelskou základnou a možností obrovského organického dosahu se jedná o ideální marketingové prostředí.

Uvažujete o marketingu na TikToku? Mrkněte na naše služby a reference, nebo nás rovnou kontaktujte. Reklama na TikToku je naší specializací, disponujeme zkušenostmi a rádi vám nabídneme pomocnou ruku.

Naučíte se pracovat s TikTokem, přemýšlet nad osobním brandingem, tvořit videa a získat nová publika.

Posted in TikTok pro business

Související články