Menu Zavřeno

Uživatelé tráví více času na TikToku než na YouTube, Netflixu nebo Facebooku

Dle analytické firmy Apps Annie a jejich nejnovějšího reportu ze světa mobilních zařízení, týkající se chování uživatelů širokého spektra aplikací od roku 2019 do 2021, se TikTok i nadále překonává – nejen, že v roce 2020 dosáhl 2 miliardy stažení, nyní podle analytického výzkumu poráží Netflix, YouTube a Facebook v době strávené v aplikaci.  Americké publikum, které používá Android zařízení, stráví v průměru na TikToku 24,5 hodiny měsíčně v porovnání s 22 hodinami na YouTube – pouhé dvě hodiny se mohou zdát banálními, podle App Annie se ale tento rozdíl bude i nadále prohlubovat. V prosinci roku 2019, v dobách počátků TikTok boomu zde lidé trávili pouhých 16 hodin za měsíc, narozdíl od YouTube, kde se jednalo o 21,5 hodiny. Z toho vyplývá, že TikTok základna vzrostla několikanásobně, zatímco publikum YouTube se stále pohybuje na velmi podobné bilanci.

Porovnání stráveného času uživateli Tiktoku a Youtube

Zdroj: App Annie

TikTok vede v porovnání s jinými sítěmi i ve Velké Británii – zde je rozdíl ještě více signifikantní. Britové mají TikTok opravdu v oblibě a končí na něm na 26 hodin v měsíci, oproti tomu YouTube zaostává s pouhými 16 hodinami. 

Ve shrnutí lze s pomocí dat z výzkumu říct, že během měřeného časového úseku, průměrná doba stráveného času na TikToku vzrostla rychleji než u jiných analyzovaných aplikací – v USA o 70% a v Británii o 80%.

Porovnání s Facebookem

V roce 2019 strávil průměrný uživatel na Facebooku 15,5 hodiny. Na druhé straně u TikToku se jednalo o pouhých 12,8 hodin. V roce 2020 se zapojení publika na této sociální síti téměř zdvojnásobilo na 21,5 hodiny. Na Facebooku se velké změny neodehrály – posun byl o pouhé 2 hodiny za měsíc. 

Sociální sítě jsou propojené s každodenním životem většiny obyvatel vyspělých zemí. Lidé zde tráví svůj volný čas a pandemie tento jejich návyk ještě více umocnila. Digitální prostředí poskytuje mnoho prostoru pro inzerci a marketing značek, společností a organizací. Kdo by nechtěl využít potenciálu sociálních platforem? TikTok i nadále ukazuje svou sílu a potenciál růst, jeho popularita stoupá a marketing na něm je velmi efektivní. Lidé na TikToku jsou nejvíce tolerantní vůči reklamě vůbec! Využijte příležitosti, chytněte se trendů, získejte velké dosahy a zvyšte své tržby. My jsme partnery TikToku, nabízíme široké spektrum služeb a velmi rádi vám pomůžeme na vaší podnikatelské cestě – ušijeme marketingovou strategii pro vás na míru. Objednejte si 30 minutovou konzultaci zdarma, kde se pobavíme o vašich představách, nebo nám napište.  

Naučíte se pracovat s TikTokem, přemýšlet nad osobním brandingem, tvořit videa a získat nová publika.

Posted in TikTok pro business

Související články