Menu Zavřeno

Jak mohou značky vydělávat na TikToku? Příklad Hotwire

Hotwire je 21 let stará, americká webová stránka zaměřující se na turismus – seženete na ní vše od letenek až po půjčení auta, nebo ubytování. Společnost se rozhodla, že na TikToku vydělá pomocí zaujmutí mileniálů a generace Z. Přeměnila tak svoji marketingovou prezentaci a využila platformy, na kterých mladí lidé tráví čas a oslovila tak nové zákazníky.

Jak vypadá úspěšná kampaň a jde zvětšit zisky firmy na TikToku? O tom bude dnešní článek – a třeba vás i inspiruje. V poslední kampani vsadila firma na Twitter, Facebook a Instagram – využila k tomu jak organický tak i placený obsah a inzerci. Opravdový boom ale zažila na TikToku – spolu s placenou hashtag challengí, do které zapojila minimálně 20 influencerů včetně Jasona Derulo.

Čím si kampaň získala oblíbenost?

Největší plus této strategie byla volnost, kterou značka ponechala tvůrcům. Mohli tak vytvářet obsah, hodící se do jejich organického contentu a být kreativní. Videa spojená s Hotwire tak působila přirozeně a ještě více důvěryhodně.

„Věděli jsme, že to potřebujeme, abychom oslovili Gen Z správně a nedělali jen videa, kde je jedinou náplní neotřelá propagace.“

Melissa Postier Director Brand, PR & Social at Hotwire

Značka si všimla, jaký růst v roce 2020 sociální síť zažila a vidí v jejích téměř 800 uživatelích měsíčně potenciál a rozhodla se na TikToku vydělat opravdové peníze – dá se zde vytvořit efektivní kampaň v ideálním poměru cena/výkon. Podle agentury Kantar je TikTok navíc prostředím nejvíce tolerantním vůči reklamě. 

Ve své kampani využila společnost vlastní hudbu, která automaticky podvědomě propojuje značku s videem. V článku TikTok hudba a zvuky jsme již popsali důležitou roli, kterou hudba hraje při marketingu na TikToku. Správný zvuk vám totiž může pěkně vydělat. Když se budete chvíli dívat na jejich zábavná reklamní videa, zjistíte, že vám hudba zůstala v hlavě.   Mrkněte na to, jak kampaň vypadala.

@katkamalani

#ad Need a dream trip? Show why you need a getaway and Hotwire may take you there on a private jet! #HotwireHotelGoals Follow @hotwiretravel to enter

♬ HotwireHotelGoals - In House Music + Sound

Video vůbec nevypadá jako normální reklama – a o to na TikToku jde. Tvorba zaujala diváka – nabídla mu problém, se kterým se dennodenně setkává a nabídla mu řešení – přece ubytování v Hotwire hotelu! To celé ještě zábavnou formou.

Jaký měla kampaň na TikToku úspěch? Kolik vydělala?

Celá kampaň byla zastřešena hashtagem #HotwireHotelGoals, který nasbíral neuvěřitelných 11,6 miliardy zhlédnutí.  Součástí kampaně totiž také byla možnost vyhrát dovolenou – podmínkou bylo sledování účtu @HotwireTravel a natočení videa pod zmíněný hashtag. 

Kampaň rozšířila povědomí o značce a přiblížila tak společnost mladým lidem. Jsme si jisti, že firma na TikToku rozhodně vydělá – miliardy zhlédnutí se totiž jen tak nevidí a určitě přivedou nové zákazníky. O konkrétních provedených koupích a  tržbách Hotwire zatím nemluví.

Zaujala vás tato kampaň? Nás také. Potenciál TikToku v marketigovém světě je opravdu velký a každý den se na něm dá objevit něco nového. Chtěla by vaše firma také naskočit na tento moderní trend a nenechat si utéct zákazníky? Kontaktujte nás a my vám s tím pomůžeme. 

Naučíte se pracovat s TikTokem, přemýšlet nad osobním brandingem, tvořit videa a získat nová publika.

Posted in TikTok pro business, Úspěšné kampaně

Související články