White Press – content marketingová platforma, představila v prvním říjnovém týdnu žebříček TOP 100 marketérů v České republice. Zařadil se mezi ně i náš jednatel David Duc.
Dle serveru se jedná o subjektivní výběr nejinspirativnějších lidí z marketingu. V Česku se jedná o unikátní projekt. Během 3 měsíců WhitePress sesbíral a vytvořil seznam specialistů, které stojí za to znát.
Co zařazení Davida do TOP 100 marketérů znamená?
„V rámci TikTokuj.cz jsem možná nejvíc vidět, avšak rozhodně obrovskou zásluhu má celý náš tým.“
-David Duc, spoluzakladatel TikTokuj.cz
Náš tým se skládá z mladých lidí, které jejich práce naplňuje a věnují se jí na maximum. Našim klientům tak poskytujeme kvalitní službu, která přináší výsledky. V našich case studies, jsou jasně zřetelné – spolupracují s námi například O2, Super zoo, Health factory a další.
Každému se věnujeme individuálně a do detailu. Vytváříme content, který koresponduje se značkou a zároveň osloví mladou generaci zákazníků na sociální síti TikTok.
TikTokuj.cz vzniklo na začátku roku 2020 – oba zakladatelé – jak David Duc, tak i Vít Janda viděli v TikToku potenciál.
Jaké příležitosti TikTok firmám nabízí?
Ze všeho nejzásadnější je publikum. TikTok má 1 miliardu světových uživatelů a neustále roste. Jako jediná Facebookem nevlastněná aplikace získal 3 miliardy stažení. Je zároveň také nejstahovanější aplikací 2020.
TikTok láká stále nové uživatele díky svému algoritmu, formátu videí, jednoduchosti uživatelských nástrojů, autentičnosti a další jedinečností, které jiné sociální sítě nenabízí.
Jednou z unikátních možností této sítě jsou organické obrovské dosahy. Videa, která zaujmou mohou získat statisíce zhlédnutí bez placené inzerce a bez sledujících na účtě. TikTok totiž stojí na neustálém doporučování obsahu a objevování nové tvorby.
Videa, která se ze začátku chytnou tak prorážejí dál. My v TikTokuj.cz víme, jak na to a obsah firemních účtů natáčíme přesně tak, aby diváky zaujala. Že nikdo nechce koukat na reklamy? Tak toto tvrzení náš tým boří. Dobře zpracovaná brandová videa mohou být populární.
Většina módních fenoménů dnešní doby vzniká na sociálních sítích. Lidé sledují obsah celebrit a influencerů na sítích více než módní reklamy nebo televizi. A je to právě TikTok, kde to všechno začíná. Zara džíny i Aerie legíny jsou také výsledkem virálního obsahu na této síti. ,,TikTok made me buy it“ je doslova realitou.
Například ve spolupráci s @maappi vystoupalo hned první video k milionu zhlédnutí.
@maappi.tiktok Autistický brácha ✅ #maappi #mapy #tramvaj #autista #umění
♬ STAY - The Kid LAROI & Justin Bieber
Kdo tvoří módní trendy, natáčí značky a oblečení a udává směr?
Tváří naší firmy je David a my jako celý tým následně dáme marketing firem dohromady do posledního puntíku. Jsme rádi, že nám klienti mohou důvěřovat a že jim pomáháme dosahovat jejich cílů.
Výsledky našich kampaní v podobě přesných čísel najdete mezi case studies. Pomůžeme i vám se zviditelněním vaší značky. Objednejte se na online konzultaci zdarma níže.