Menu Zavřeno

TOP 6 TikTok CZ/SK účtů s mezinárodním dosahem

Popularita sítě TikTok neustále roste. Během roku 2020 zaznamenala společnost 158% nárůst a stala se druhou nejrychleji rostoucí značkou světa. I kvůli pandemii zaznamenala boom, který si ale nese dodnes. Platforma je totiž velice inkluzivní, láká uživatele k zapojení a neustále jim doporučuje nový obsah šitý na míru. 

Je to právě algoritmus a domovská stránka, kterou se TikTok odlišuje od jiných sítí. Navíc je prostředí TikToku velmi přátelské a vyzívá k připojení se do víru kreativity – k interakcím a natáčení.  

jednoduché editační nástroje. Zvládne s ním pracovat i naprostý amatér a stačí mu pouze mobil. Stačí si jen vyhradit čas a s aplikací si pořádně vyhrát.

V Česku si toto uvědomilo již mnoho uživatelů i značek a rozhodlo se být na platformě aktivní. Dnes vám přinášíme 6 inspirativních aktivních účtů s mezinárodním dosahem z české a slovenské TikTok scény.

Kdo jsou CZ/SK TikTokeři s nejvíce sledujícícmi a mezinárodním dosahem?

#1 Ondy Mikula

@ondymikula má na svém účtu přes 18 000 000 sledujících a 442 000 000 liků. Jedná se o kontroverzní osobnost českého TikToku. Jeho tvorba se v čase mění. Tento TikToker byl aktivní již na předchůdci sítě TikTok Musica.ly – založené na lips-sync videích. První milion sledujících získal v dubnu 2019. 

Tento tvůrce je velmi často terčem hatů i oprávněné kritiky. Neposkytuje rozhovory do médií a soukromí si velmi střeží. Je ale stále ukázkou enormního růstu TikToku. Žádná jiná sociální síť dosud neposkytla tvůrci z České republiky tolik sledujících. 

Nejvíce sledujících má na Instagramu Petr Čech – jedná se o 2,1 milionu. TikTok poskytl nejsledovanějšímu tvůrci @ondymikula téměř 9x větší publikum. Je to způsobeno fungováním sítě, která neustále doporučuje obsah od nových tvůrců a neuzavírá člověka do bubliny. 

Pokud je video v Česku populární, dostane se do mezinárodního prostoru. TikTok nejprve doporučuje videa na základě demografických údajů tvůrce a uživatelů.

#2 Chloe

Tato mladá slečna má na TikToku s účtem @_chloe_aesthetics 6 700 000 sledujících 168 milionu liků. Její fanouškovskou základnu tvoří převážně lidé ze Spojených států amerických. Z Česka má 1-2% diváků. 

Chloe ve svých videích neukazuje tvář. Její niche stojí na hezky vypadajících jednoduchých věcech –  na které se její fanoušci rádi koukají. Uvádějí, že je uklidňují, jsou pro ně relaxem. 

V rozhovoru pro Refresher.cz uvedla, že její úspěch se udál takřka za noc. Jednou ráno se vzbudila, měla o 200 000 fanoušků více a milion liků na videu. 

Je tomu tak, protože TikTok tvůrci mohou růst bez ohledu na počet followerů. Video algoritmus s domovskou stránkou otestuje na vzorku lidí. Pokud s ním interagují a dokoukají ho dokonce, nabídne ho více uživatelům. Obsah od dosud neznámého tvůrce tak může vyrůst za jedinou noc. 

#3 Patrik Valko/ Valden

Slovenský 29 letý  tvůrce Patrik dosáhl na TikToku @valden 1,7 milionu sledujících. Jeho videa mají za cíl hlavně pobavit a jsou v angličtině.

Sám uvedl pro Refresher.cz, že na začátku vůbec neočekával, že by mohl dosáhnout i třeba jen 10 000 sledujících. Zaznamenal ale raketový růst. Během prvních dvou týdnů, kdy natáčel scénky z oblíbených seriálů, jako jsou Dva a půl chlapa, nebo Teorie velkého třesku, získal 40 000 odběratelů. Nedlouho poté vytvořil klip na písničku Despacito, která byla velkým trendem a káplo mu z toho 15 milionů zhlédnutí. 

Momentálně má na některých videích i desítky milionů zhlédnutí. 

Jak se k natáčení dostal? Mohl za to hlavně rozpad 6 letého vztahu a jeho práce na směny. TikTok ho neživí, je profesionálním hasičem. Natáčením videí tak vyplňoval volný čas a stalo se jeho koníčkem.

@valden

Yeah, “she got it” .. 😐 #valdenfamily @sarastangelova

♬ Lemon Tree - Fools Garden

#4 Chefkoudy

Kanál @chefkoudy, který na TikToku rozjela Andrea s Jakubem se může pyšnit 1,1 miliony sledujících a 35,2 miliony liků. Jak již název napovídá, tématem jejich účtu je jídlo. 

Jejich videa se věnují jednoduchým receptům, nebo vtipným situacím, které souvisí s jídlem. Najdete zde také návod na to, jak třeba jíst hamburger. Tvorba je dynamicky stříhaná a akční. 

Na jeho profilu můžeme také pozorovat, jak skvěle funguje recyklace obsahu. Má zde několik formátů videí, které se opakují, pouze se v nich změní jídlo. Jedná se například o Street food, nebo Fancy restaurants be like. Dělá si tak srandu z malých či velkých porcí a cen – a navíc k tomu se divák kouká na skvělé jídlo. 

@chefkoudy

Little Ramen,and move😌🍜❣️ YOUTUBE- CHEFKOUDY❣️merch @wearchef ❣️ #streetfood#streetfoodbelike#ramen#ramennoodles#ramenhacks#ramensecret#foodt#foodlo

♬ Narcos - Migos

#5 Anna Dvořáková

Anička má přes milion sledujících a 32 milionů liků. Herectví má v krvi, ale TikTok je pouze jejím projektem. Rozhodla se zde realizovat nezávisle na svých rodičích a vypracovat se sama.

Je herečkou, modelkou i učitelkou angličtiny. Sama se popisuje jako fanynka Harryho Pottera a Marvelovek. Věnuje se jim i ve svých videí na této síti. Část videí vydává v Češtině, poslední dobou ale videa v angličtině převládají. 

I proto mají videa úspěch i v zahraničí a povedlo se jí vytvořit jedinečný česko-zahraniční mix sledujících.

@anniedvorak

Reply to @floral_mushroom_girl ok, this was fun!! #foryou #marvel

♬ Imma Be X Heads Will Roll Remix - Harry Morelli

Více se o Aničce můžete dozvědět i z našeho podcastu. Jak se vypořádává se svými slavnými rodiči? Kam jezdí relaxovat a i o její cestě do Ruska.

Přehrát video

#6 Trampead

Petr Adam alias @trampead nasbíral na svém účtu přes 933 800 sledujících a 6,9 milionu liků. Jeho tvorba je založená na animacích, hlavně postav z počítačových her. Svoje animace nechává napodobovat TikTok trendy, nebo sdělovat příběh, či s nimi jen doplňuje hudbu v pozadí.

Často dosáhnou jeho videa statisíců až milionů zhlédnutí a jeho publikum je opravdu diverzitní. V jeho komentářích najdeme mnoho různých jazyků. Tím, že neukazuje svou tvář ani nemluví nechává ve videích promluvit hudbu a svůj animační talent, ho může sledovat opravdu kdokoliv. 

Již jeho první videa v roce 2020 získávala statisíce zhlédnutí i přesto, že nebyla v tradičním formátu TikToku, ale na šířku. Postupně svou tvorbu ale TikToker přizpůsobil prostředí a rozjel se do opravdu velkých čísel. 

Zaujali vás možné organické dosahy TikToku? TikTok není jen příležitostí pro tvůrce, ale i pro značky a podnikání. Právě díky dosahům, kterých je možné dosáhnout bez vynaložení finančních prostředků ke zviditelnění, se na TikToku skvěle buduje brand awareness nejen mezi Gen Z. Postupně se uživatelská základna této sítě rozšiřuje a rezonuje v ní mnoho témat. 

Domluvte si s námi konzultaci a zjistěte, jaký potenciál má marketing na TikToku právě pro vás. 

Naučíte se pracovat s TikTokem, přemýšlet nad osobním brandingem, tvořit videa a získat nová publika.

Posted in TikTok pro business

Související články