Menu Zavřeno

Case study

Jak se o studentském tarifu O2 YOU na TikToku
dozvědělo přes 2 miliony lidí

O2, nadnárodní poskytovatel kompletního spektra ICT služeb, měl na TikToku za cíl vybudovat organickou základnu a oslovit generaci Z. Přečtěte si, jakou roli jsme v jejich působení na této platformě sehráli my.

Cíl spolupráce:

Jak naše spolupráce vypadala?

Prvotní spolupráce spočívala v mentoringovém programu interního týmu O2. Spočíval zejména ve vyladění detailů u videí na platformě a plánování strategie na další 2 měsíce dopředu.
Kooperace se pokračovala dál a O2 využila naši další službu infuencer marketingu pro O2 YOU tarifu ideálním pro generaci Z. Zprostředkovali jsme nové tváře, porovnali je na základě různých kritérií a dodali je společnosti k finálnímu výběru. Firma tak měla možnost zvolit přesně ty TikTokery, kteří podle ní měli nejlepší atributy a rezonovali s její značkou. Nakonec bylo vybráno 9 influencerů, se kterými TikTokuj.cz nadále komunikovalo, vysvětlilo jim  probrali podrobnosti u jejich videí. Veškerá tvorba pak směřovala k další revizi do marketingového oddělení O2 a nakonec mohlo dojít ke spuštění kampaně.

Nechme promluvit čísla za výsledky kampaně:

19 videí získalo 2 200 000 zhlédnutí, 420 000 liků, míra zapojení publika byla 19,46 % a bylo zaznamenáno 16 900 prokliků.

Velmi nás těší, že jsme se mohli podílet na takto úspěšné kampani, která dále dokazuje marketingový potenciál TikToku. Koukněte na naše další projekty, nebo si s námi sjednejte schůzku níže i vy.

Celkové výsledky kampaně

0
zapojených influencerů
0 %
engagement rate
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení

Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?

Přečtěte si i další case studies