Menu Zavřeno

Case study

Pronájem bytu za 2 dny
po zveřejnění na TikToku a masivní dosahy

Lukáš Kolafa má malou rodinnou firmu věnující se správě nemovitostí působící v Praze. On sám si všiml potenciálu TikToku a rozhodl se na tuto populární sociální síť naskočit. Začal natáčet videa sám a nebyl příliš spokojený se svým dosahem, měl pouhých 400 zhlédnutí na videu a získal 40 sledujících. Zúčastnil se proto našeho webináře “Jak na TikTok”, a poté se rozhodl využít našich služeb – konkrétně mentoringu. Jeho cílem bylo se zviditelnit bez vynaložení velkých finančních prostředků na reklamu.

Čeho a jak jsme společně dosáhli?

Za naši měsíční cestu získal Lukáš Kolafa potřebné know-how o TikToku, aby mohl svůj účet zcela nezávisle spravovat – na společných konzultacích jsme probrali jeho tvorbu, vychytali slabé a silné stránky a změnili jeho způsob přemýšlení o této platformě. Brzy jsme slavili úspěch. Během měsíce jeho video vystoupalo až ke 250 000 zhlédnutí. Poskytli jsme tak podklad pro jeho současnou i budoucí tvorbu, která se dá využít nejen na TikToku, ale také na dalších sociálních sítích. Například na sociální síti LinkedIn zvýšil náš klient svůj dosah o 300 % díky videím prvotně vyhotoveným pro TikTok – Lukáš Kolafa sdílí tuto zkušenost i ve videorecenzi, na kterou se můžete podívat níže:
Lukáš Kolafa je prvním realitním makléřem, kterému se v Česku podařilo zviditelnění na TikToku v takové míře. Díky jeho účtu se můžete i vy přesvědčit, že TikTok není sociální sítí pouze pro děti – pod videi má relevantní komentáře a díky svému působení na platformě proběhla prohlídka nemovitosti k prodeji za 6 milionů korun, která se nakonec i prodala stejnému klientovi, který přišel z TikToku.

Nábor bytů skrze LinkedIn díky videím z TikToku

Videa, která Lukáš tvoří a publikuje na TikTok, sklízí velký úspěch. Rozhodl se proto publikovat je i na LinkedIn. Na LinkedInu si těchto videí všimlo již mnoho lidí, z čehož 4 lidi se rozhodli Lukášovi svěřit byt na prodej a do správy Lukáš nabírá skrze “tiktoková” videa na LinkedInu průměrně 1-2 byty měsíčně.

Rekordman

Lukáš v rámci působení jeho firmy na TikToku překonává rekordy, jako například:

Výsledky po absolvování mentoringu

0
nové byty na prodej díky videím z TikToku
0
hodnota nemovitosti, ke které byla domluvená prohlídka a následně se prodala
až  0
byty měsíčně do správy díky videím z TikToku
0 x
vyšší návštěvnost webu od doby "před TikTokem"
0
průměr zhlédnutí na 1 video
0 +
celkem sdílení
Máte zájem o marketing na TikToku? Pokud hledáte firmu, která by vás provedla touto sociální sítí, nebo si naopak ceníte vlastního času a chcete dát svůj účet do rukou správným lidem, kontaktujte nás. O tom, že projekty dotáhneme do konce a přineseme výsledky se můžete dočíst i v dalších referencích.

Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?

Podívejte se na další naše spolupráce a neváhejte nás kontaktovat.

Rozhovor s Lukášem

Přečtěte si i další case studies