Pro Manboxeo.cz jsme vytvořili 10 videí pro 5 zemí do...
Celý článek →Výsledky po absolvování mentoringu
Intro
Pan Lukáš Kolafa má malou rodinnou firmu Home-rent věnující se správě nemovitostí v Praze. On sám si všiml potenciálu TikToku už začátkem roku 2021 a rozhodl se na ní založit firemní profil a zkusil tvořit videa.
Zprvu začal natáčet videa sám, ale nebyl příliš spokojený se svým dosahem – měl pouhých 400 zhlédnutí na jednom videu a za celou dobu snahy získal 40 sledujících. Po neúspěšných pokusech se zúčastnil se proto našeho webináře “Jak na TikTok”, a rozhodl se využít našich služeb – konkrétně mentoringu.
@lukaskolafa Tipovačka ceny pronájmu Praha Zličín 💡🔥💰 #homerent #pronajem #praha #zlicin #realitnimakler ♬ Carnaval de Paris (Radio Mix) - Dario G
Cíl spolupráce
- Zviditelnit se bez vynaložení velkých finančních prostředků na reklamu
Podrobnosti spolupráce
Během měsíčního mentoringu získal pan Kolafa potřebné know-how o TikToku, aby mohl svůj účet zcela nezávisle spravovat. Během společných konzultací jsme probrali jeho tvorbu, vychytali slabé a silné stránky a změnili jeho způsob přemýšlení TikToku jako takovém. A velmi brzy jsme slavili úspěch. V průběhu prvního měsíce jeho video dosáhlo až 250 000 zhlédnutí.
Za pomoci našeho mentoringu jsme tak firemnímu profilu poskytli podklady pro jeho současnou i budoucí tvorbu. Tvorba se dá využít nejen na TikToku, ale také na dalších sociálních sítích typu Instagram Reels, YouTube Shorts a překvapivě také na LinkedInu. Lukáš zde zveřejnil své video z TikToku a zvýšil tak svůj dosah o 300 %. Díky videím prvotně vyhotoveným pro TikTok dokázal oslovit i potenciální klienty i mimo tuto síť. Na LinkedInu si těchto videí všimlo mnoho lidí, a čtyři z nich se rozhodli svěřit byt na prodej a do správy právě společnosti Home-rent. Pan Kolafa nabírá skrze svá „TikToková“ videa na LinkedInu zhruba 1 až 2 byty měsíčně.
Pusťte si zkušenost s mentoringem ve videorecenzi:
Pan Lukáš Kolafa je prvním realitním makléřem, kterému se v Česku podařilo zviditelnění na TikToku v tak obrovské míře.
Díky jeho účtu se můžeme přesvědčit, že TikTok není pouze sociální sítí pro děti, ale účinný marketingový nástroj. Dobrým důkazem mohou být i komentáře pod jeho videi. Právě díky konzistentnímu a pravidelnému obsahu, jehož produkci se pan Kolafa během mentoringu naučil, se vytvořila relevantní komunita, která sdílí své zkušenosti a doptává se komentářích
Panu Kolafovi se povedlo prvenství ve více věcech. Právě po zhlédnutí jeho videí na TikToku proběhla prohlídka nemovitosti k prodeji za 6 milionů korun, která se nakonec i prodala stejnému klientovi, který přišel z TikToku.
@lukaskolafa Uhodneš co všechno se do bytu vešlo? 🤨❗️🍀 #nejmensibyt #pronajem #homerent #praha #bydleni #realitnimakler ♬ Taste It - Ikson
Home-rent na TikToku překonává rekordy:
- Srpen 2021 - Pronájem bytu za 2 dny po zveřejnění videa na TikToku
-
Září 2021 - 133 000 zhlédnutí a 110 000 nových unikátních uživatelů po 20 hodinách od zveřejnění videa
-
Září 2021 - Během 48 hodin od zveřejnění videa 450 tisíc zhlédnutí, 470 komentářů (polovina relevantní k obsahu videa s tendencí nákupu) a 195 sdílení
@lukaskolafa Bydlíš v paneláku? Kolik za to platíš? ##homerent ##pronajem ##panelak ##praha ##realitnimakler ##cena
♬ original sound - Lukas Kolafa - HOMERENT
Závěr
Tato spolupráce je jasným důkazem toho, že reality jsou na TikToku velké téma, které si tam svou cílovou skupinu najde velmi rychle. I nás v TikTokuj.cz výsledky upřímně překvapily. Jsme rádi, že jsme mohli pomoci inovovat pohled na realitní kanceláře a jejich nabídku.
Máte zájem o působení na TikToku? Pokud hledáte někoho, kdo by Vás touto sociální sítí provedl, kontaktujte nás. O tom, že projekty dotáhneme do konce a přineseme výsledky se můžete dočíst i v dalších případových studiích.
Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?
- Poptávkový formulář
- 30 min konzultace zdarma
Rozhovor s Lukášem
Přečtěte si i další case studies
CASE STUDY: Přes 3.000 mladých lidí vyrazilo uklízet do ulic díky kampani na TikToku
Jak jsme spolu se spolkem Ukliďme Česko realizovali kampaň na...
Celý článek →CASE STUDY: Mistrovství světa v hodu vlaštovkou s Red Bullem
CASE STUDY: Jak se značce Red Bull podařilo prorazit na...
Celý článek →CASE STUDY: 33 515 nových sledujících díky TikToku (Super zoo)
Případová studie o tom, jak jsme během 1. měsíce spolupráce...
Celý článek →CASE STUDY: Jedna z top TikTok kampaní na stažení travel aplikace
Jak aplikace Worldee díky influencer marketingu a placené propagaci dosáhla...
Celý článek →