Uživatelé na TikToku hledají zábavu, dávají prostor své kreativitě a stále objevují nový obsah. To ale není všechno – TikTok je také velkým, pro mnohé ještě neobjeveným, marketingovým polem. Inzerce této aplikace jde s dobou a neustále se vyvíjí. Proto společnost představila “Spark Ads” – novou autentickou formu reklamy na TikToku. Ta umožňuje značkám využívat relevantní organické příspěvky ke své propagaci a tím dosáhnout reálného propojení s komunitou. Cílem je vytvoření konverzací a interakcí firem s tvůrci a jejich fanoušky.
Tato jedinečná forma umožňuje publikovat TikTok reklamy:
- S použitím vlastních příspěvků
- Pomocí organického obsahu jiných tvůrců s jejich souhlasem
Spark Ads podporují dva typy reklam – rezervační a aukční. Jedná se o hybridní řešení. TikTok si všiml, že mnoho značek na TikToku vsází na marketing skrze organický dosah, chtěl jim vyjít vstříc a přinést hodnotu nejen značkám, ale také relevantním uživatelům. Díky Spark Ads je možné nativně zasáhnout širší cílovou skupinu, a tím zajistit lepší výsledky strategie za menší cenu než u plně placené kampaně.
3 důvody, proč využít TikTok reklamu Spark Ads:
1. Buďte i nadále autentickou značkou na TikToku
Spark Ads propagují zcela organický obsah se všemi uživatelskými možnostmi. Video se bude i nadále zobrazovat ve vašem profilu a můžete na něj využít všechny kreativní uživatelské nástroje – nejste ničím omezeni. Kvalitní a reálné účty navíc vzbuzují v uživatelích důvěru, čímž podpoříte tak vztah mezi vaší značkou a zákazníkem.
2. Přiveďte a udržte nové zákazníky
Tento nový typ placené propagace přináší dlouhotrvající dopad vašemu marketingu na Tiktoku – nejen, že může rychle nakopnout vaše tržby, ale díky využití organického obsahu přivede zákazníky na váš profil a pomůže s růstem vaší fanouškovské základny. Zhlédnutí z reklamy se přičítají do celkových organických zhlédnutí.
3. Analytické výsledky Spark Ads
Jako u jiných TikTok reklam, můžete i u Spark Ads nastavit přesný finanční rozpočet, kterého se bude aplikace držet. Samozřejmě je lze také přesně mířit a spravovat inzerci skrze TikTok Ads Manager.
Výsledky dat mluví o zlepšení výkonu aukčních reklam Spark Ads u:
- Metrik zobrazení videa: 58% nárůst VTR v prvních 2 sekundách videa, 66% nárůst VTR při 6 sekundách a 30% u míry znovupřehrání videa.
- Hodnot zapojení publika: 170% nárůst placených komentářů, 100% růst sdílení a 222% liků v porovnání s obyčejnou TikTok reklamou
- Dat konverze: 42% nárůst okamžitého CVR ve srovnání s jiným typem inzerce
- Ceny: 35% snížení CPV u dvou sekund videa a 39% pokles CPV v porovnání s dalšími možnostmi reklamy na TikToku
Zdroj: TikTok Ads
Investice do Spark Ads se vyplatí zejména, pokud chcete budovat povědomí o značce a komunitu podporovatelů vašeho Tiktok účtu. Díky placené inzerci poroste vaše fanouškovská základna, získáte prokliky na vaši stránku a váš byznys na TikToku celkově poroste rychleji než s pouhým organickým dosahem – ten ale může být i tak veliký. Spark Ads jsou také ideální pro použití při spolupráci s influencery. Influencer marketing na sociálních sítích je velkým trendem, který přináší výsledky, a tento nový typ reklamy na TikToku učiní tento nástroj ještě silnějším.
Líbí se vám tento nový koncept inzerce? Máte zájem rozjet marketing na TikToku a nevíte, jak na to? Rádi vám pomůžeme, představíme vám i další možnosti, jak se zviditelnit na této sociální platformě, a ušijeme vám plán na míru. Jsme odborníky na tuto síť a vyjdeme vám vstříc nejen v oblasti TikTok reklam. Kontaktujte nás níže a budeme se těšit na případnou spolupráci.