Menu Zavřeno

Jaké jedinečné příležitosti přináší TikTok marketérům?

Tiktok je moderní sociální sítí, která stojí na natáčení a sledování krátkých videí. Je naplněná autentičností a pozitivní energií a vychází uživatelům vstříc svým jednoduše ovladatelným prostředím, díky kterému se každý může zapojit. Spolu s algoritmem, který rychle rozpozná přání uživatele, je toto klíčem k jeho popularitě – je dnes nejstahovanějším sociálním médiem světa.

Marketing na TikToku, poskytuje nový způsob zvýšení povědomí o značce a získání nových zákazníků bez velkých finančních nákladů. Nemusíte zde platit drahé reklamy, abyste se k vašemu publiku dostali, stačí vám na to vlastní autentická tvorba a interakce se sledujícími.  

TikTok celosvětově dosáhl na 2 miliardy stažení a jeho uživatelská základna nadále roste. Jeho obsah se tak neustále zpestřuje a už není možné ho jednoduše zaškatulkovat. Uživateli, který na TikTok přijde, se aplikace přizpůsobí, a tak jí každý vnímá jinak.  Díky vysoce personalizovanému obsahu se pro tvůrce otevřely nové dveře k publiku vhodnému přímo pro ně. Značky a firmy, které vytváří vlastní obsah, tak mají skvělý dosah právě na jejich cílovou skupinu. 

Jedno ale TikTok vystihuje zcela jednoznačně – je to jeho spontánnost. Narozdíl od jiných sociálních sítí, jako je například Instagram, je atmosféra na TikToku uvolněná a nemusíte se bát předvést svou opravdovou stránku, nebo zákulisí vašeho každodenního fungování. Komunita na TikToku je velice inkluzivní a hledá obsah, se kterým se může snadno ztotožnit. I velké značky jako Nike se chytly tohoto trendu a na svoje účty přidávají nestrojený obsah. TikTok je skvělou platformou pro prezentaci pravého já vašeho podnikání.

Zároveň se ale TikTok tvorba dostává do prostředí jiných sítí –  #tiktok na Instagramu má přes 100 milionů příspěvků. Videa jsou jednoduše stáhnutelná a dají se rychle a kdekoliv sdílet. Trendy na TikToku se tak mohou rozšířit dál a stát se virálními během několika hodin.

 TikTok tvůrci, influenceři a potenciál partnerství

Influenceři – tedy lidé, kteří mají vliv na rozšířenou fanouškovskou základnu, jsou jedním z klíčových faktorů marketingu na TikToku. Stát po boku tvůrců, kteří stojí ve středu komunit, je pro značky skvělou příležitostí ke zviditelnění. Influenceři se věnují různým tématům zábavy, přes technologie až po design, recenze nebo vaření. Na TikToku v dnešní době frčí už opravdu všechno. Každý tvůrce má své niche téma, které ho vystihuje a určitě se najde někdo, s kým by se vaše značka skvěle ztotožnila.

„Díky partnerství s TikTok tvůrci, mají značky příležitost tvořit obsah vystihující ducha dnešní doby, který bude rezonovat v globálním měřítku a zajistí trvalý kulturní dopad.“

„Tiktok není aplikací, zaměřenou na konzumaci kultury – je aktivním motorem, podporujícím vytváření kultury nové, poháněné angažovanými tvůrci a uživateli“

Trevor Johnson – managing Director, global business Marketing, Europe

Pokud byste měli zájem, stát se také hráčem na marketingovém poli TikToku se svojí firmou, přečtěte si i naše další články o propagaci na této platformě, nebo nás rovnou kontaktujte. S reklamou na TikToku máme zkušenosti – můžete se podívat na reference našich partnerů, zároveň jsme také partnery této sociální sítě. Rádi vám s vaším podnikáním pomůžeme, kontaktujte nás skrze jednoduchý formulář po kliknutí níže.

Naučíte se pracovat s TikTokem, přemýšlet nad osobním brandingem, tvořit videa a získat nová publika.

Posted in TikTok pro business, Tipy & Triky

Související články