Menu Zavřeno

Jakou hudbu mohou firmy na TikToku využívat? Kde ji najít?

TikTok je místem, kde vznikají nové taneční pohyby, memes, hudební hity a různé další celospolečenské trendy. Hudba je zároveň srdcem celé platformy. Je zásadní doplnit své video dobrou hudbou a zaujmout tak stávající, či nové sledující.

Firmy nyní mohou využít “Commercial Music Library” neboli knihovnu zvuků přímo od TikToku. Firmy většinou nemohou využít hudbu z hitparád, protože je licencovaná a kupovat si práva je nákladné. S tím má ale knihovna zvuků pomoci.

nelicencovana hudba

Zdroj: ads.tiktok.com Business creative center

Co je Commercial Music Library zač?

Tato knihovna obsahuje 150 000 zvuků, které jsou bez licence, k volnému použití pro propagační obsah. Najdete zde hudbu každého žánru včetně rocku, hip-hopu, lidovek, nebo elektroniky. Knihovna se zároveň rozšiřuje každým dnem. Vaše kampaň tak vždy najde tu hudbu, kterou zrovna potřebuje.

Pro koho je knihovna zvuků od TikToku určená?

Pro všechny účty, které využívají TikTok k marketingu – tj. firmy, které využívají organických dosahů. Dále také pro placené reklamy, sponzoring, různé propagace včetně partnerství s influencery. Spadají sem také státní organizace.

Momentálně je Commercial Music Library dostupná celosvětově. 

Kde mohu využít písniček z knihovny komerční hudby?

Commercial Music Library najdeme v knihovně TikTok zvuků pro všechny účty. Firemní účty mají dokonce k dispozici pouze knihovnu komerčních zvuků a k licencované hudbě nemají přístup. Pokud chcete na TikToku zviditelnit pouze svoji osobu, zůstaňte u osobního účtu.

Většina tracků je licencovaná v případě použití na jiných sítích. Nemůžete ji tak přidat do videí, která směřují mimo TikTok platformu a to ani v remixované formě. Můžete ale sdílet své TikTok video na jiných sítích a tak ho dostat k více lidem. TikTok uživatelé zároveň mohou sdílet video kdekoliv chtějí.

Každý může samozřejmě tuto hudbu používat ve svých klasických TikTok videích nebo reklamách v samoobslužném TikTok Ads Manageru. Pro všechny rezervační kampaně si ale budete muset vyplnit přihlášku. TikTok si tak nechá záznam toho, kde a jak je hudba užita.

recomended playlist

Jakmile se toto propojí s novým stylem inzerce a budou zde existovat přímé prokliky, přinese to firmám ještě více konverzí. Doteď byl marketing na TikToku efektivní, nyní se ale posune ještě o level výš.

Spolu s tím, že má nyní TikTok 1 miliardu aktivních uživatelů z toho 1,5 milionu Čechů, se otevírají dveře pro zasažení publika ohromným způsobem. 

Jak najdu nelicencovanou hudbu?

Jednoduše na ads.tiktok.com Business creative center, nebo přímo v aplikaci. Při přidávání hudby stačí na liště najet na zvuky a po klepnutí zvolit komerční zvuky.

komercni hudba kde najit

Mohu využít originální zvuky a licencované písničky ve videích?

Pokud nemáte firemní účet tak samozřejmě můžete. Vždy je ale důležité mít na paměti, že pokud se jedná o promo obsah, tak jste zodpovědní za veškeré právní následky, které z toho vyplývají.

Zajímá vás marketing firem na TikToku a chcete pomoci? Kontaktujte nás a nechte si poradit. S naším osobním přístupem dosáhnete výsledků, o kterých se můžete dočíst například v našich case studies. Jsme tu pro vás. 


Kontaktujte nás


1 billion people on tiktok

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Bod zlomu? TikTok slaví 1 miliardu uživatelů

Konzultace ZDARMA

Chcete poradit, která služba by pro vás dávala největší smysl? Rezervujte si bezplatnou půlhodinovou konzultaci, kde se pobavíme o vašich cílech a očekáváních apodle toho vám doporučíme vhodné kroky.

Rezervovat bezplatnou 30 min konzultaci