Menu Zavřeno

Ed Sheeran a rekord v živém vysílání na TikToku

Ed Sheeran oficiálně předčil veškeré předchůdce a má na účtě největší LIVE vystoupení, které kdy TikTok zažil. Na jeho online koncert, na kterém představil i svůj nový singl Bad Habits. Představení proběhlo v rámci TIKTOK UEFA EURO 2020 show v místě Edova oblíbeného fotbalového klubu v britském Ipswich Town a bylo streamované na oficiálním účtě zpěváka. 

ed sheeran uefa

Vzrušující představení bylo přesně přizpůsobené TikTok prostředí, natáčelo se na výšku, bylo doplněné o cool efekty kombinované s telefonem, který byl přímo s ním na podiu a posloužil k přímé komunikaci s publikem. Byl tak zprostředkován unikátní moment, kterého se zúčastnilo 5,5 milionů lidí. Umělec zároveň vydal ukázku jeho nové písničky exkluzivně pro TikTok uživatele týden před startem živého vysílání. Ta se stala okamžitým trendem a  také největším globálním preview na světě – od jejího přidání ji ke svému videu připojilo více než 400 000 uživatelů. Ed Sheeran se tak stal rekordmanem hned ve dvou disciplínách. 

@edsheeran

Performed Perfect with @brazilianballerina last night. One more chance to check it out 5pm EDT / 8pm PDT / 1am BST, 10am AEST (27th) #EdTikTokLIVE x

♬ original sound - Ed Sheeran

 

Koncert se stal třešničkou na dortu jedinečného partnerství TikToku a UEFA. Nechyběly ani populární klasiky zpěváka jako hit Shape of You, Sing, nebo The A Team. Došlo také na emotivní vystoupení s  jeho písničkou Visiting Hours věnované Edovému kamarádovi, Michaelovi Gudinskimu, který zemřel začátkem tohoto roku. 

Možná jste si také všimli naší pozvánky na tuto show, kterou jsme zveřejnili během minulého měsíce. Jednalo se o “ behind the scenes” video se sportovní ikonou Davidem Beckhamem. Od spuštění kampaně získala videa Eda Sheerana 150 milionů zhlédnutí. 

 

TikTok UEFA 2020 show se stala neuvěřitelně silným momentem pro naši komunitu z celého světa a zlomovou událostí pro živé vysílání hudby. Vedle čísel, Edovo nepostradatelné živé vysílání kreativně zvedlo příčku toho, čeho je možné dokázat s formátem LIVE vysílání a demonstrovalo ambici TikToku, jakožto prostředku pro umělce.

Paul Hourican, Head of Music Operations, UK

Zúčastnili jste se koncertu? A co říkáte na potenciál živých vysílání na TikToku? Živá vysílání se kvůli pandemii stala součástí životů mnoho z nás a pravděpodobně s námi již zůstanou – žádný stadion nemá kapacitu pro 5,5 milionu lidí, virtuální svět ale ano. Zajímáte se o marketing na TikToku a hledáte cestu pro váš byznys na této sociální síti? Neváhejte nás kontaktovat. Jsme partnery TikToku a s reklamou na TikToku máme zkušenosti. Přečtěte si reference a přesvědčte se sami.

Naučíte se pracovat s TikTokem, přemýšlet nad osobním brandingem, tvořit videa a získat nová publika.

Posted in TikTok pro business

Související články