Menu Zavřeno

Case study

300 nových uchazečů na brigádu díky TikToku

UOL je účetní firma působící v Česku a na Slovensku od roku 2004, kde disponuje 26 pobočkami. Svou prezentaci zakládá na individuálním přístupu ke svým klientům a kvalitě svých služeb, zastřešených moderním postojem k účetnictví. Jejich marketér Lukáš viděl po otevření aplikace TikToku jeho potenciál a chtěl ho určitým způsobem využít.

Po objevení TikToku, jakožto marketingového prostředí, oslovila našeho jednatele Davida Duce majitelka UOL účetnictví a účetnictva Jana Jáčová skrze síť LinkedIn.

Jak vypadala naše spolupráce?

Firma se rozhodla, že nebude na TikToku cílit na své klienty, ale naopak ho využije na nábor nových zaměstnanců a brigádníků. Po konzultaci jsme tak společně vytvořili plán a pomohli jsme s TikTokem skrze mentoring. Majitelka Jana Jáčová neměla problém se v prostředí zorientovat a před kamerou vystupuje bez jakéhokoliv ostychu – vytvořila tak provokativní obsah, který je velmi dobře zapamatovatelný, pomůže s filtrací případných nevyhovujících kandidátů a část videí je i edukativní.

A výsledek?

Osobitá tvorba měla za následek sice i mnoho negativních komentářů jak na TikToku, tak i na LinkedInu, ale svůj účel účet splnil. Díky videím přibylo UOL účetnictví 300 nových zájemců o brigádu. I kvůli své kontroverzi je účet zajímavý a chytlavý – ukazuje pracovní prostředí z druhé strany, a to skrze problémy majitelů se zaměstnanci. Jejich účet má momentálně 19 700 sledujících139 100 liků a videa mají po desítkách tisíc zhlédnutí.

Výsledky po absolvování mentoringu

0
zájemců o brigádu
0
sledujících
0
liků
0
zhlédnutí na videu
Máte zájem o marketing na TikToku? Pokud hledáte firmu, která by vás provedla touto sociální sítí, nebo si naopak ceníte vlastního času a chcete dát svůj účet do rukou správným lidem, kontaktujte nás. O tom, že projekty dotáhneme do konce a přineseme výsledky se můžete dočíst i v dalších referencích.

Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?

Přečtěte si i další case studies