Menu Zavřeno

Case study

90 000 sledujících
díky videím o pracovních pozicích

Jan Turek podniká v oblasti HR. Naše spolupráce byla založena na vzájemné pomoci mezi ním a naším jednatelem Davidem Ducem, resp. skvělých komunikačních dovednostech Jana Turka, za které na oplátku David poskytl pomocnou ruku při budování účtu JOBOVKY na TikToku. Prvním krokem Jana Turka byl náš webinář “Jak na TikTok”, díky kterému se nadchl a rozhodl se své znalosti v oblasti této sociální sítě více prohloubit. Poradenství probíhalo skrze mentoringový program, který je k dispozici v našich službách.

Jaké byly cíle a čeho jsme dosáhli?

Jan Turek nepotřeboval přesouvat svůj byznys na TikTok, hlavním cílem bylo pochopit platformu, naučit se s ní pracovat a začít budovat komunitu sledujících. I tak se jeho účet věnuje tomu, čemu profesně velmi dobře rozumí – personalistice a pracovním pozicím. Skrze svůj profil divákům představuje pracovní příležitosti z různých úhlů pohledu.
Za největší úspěch považujeme odbourání strachu z natáčení – Jan se necítil před kamerou ve své kůži a dělalo mu problémy vystupovat. Během mentoringu jsme se ale naučili s těmito obavami pracovat skrze domácí cvičení s mimikou a vytvořili jsme formát, ve kterém se cítí dobře a stále z něj těží.
Po prvním měsíci nabírání nových zhlédnutí a sledujících Janovo sebevědomí stouplo a získal další motivaci k tvorbě. Nyní má profil JOBOVKY 90 tisíc sledujících, 1,2 milionu liků a dosah až 2,2 milionu.
Také vás zaujal TikTok a chcete se v něm naučit chodit, nebo na něm chcete rozjet marketingovou kampaň? Napište nám, rádi navážeme profesionální spolupráci i s vámi.

Výsledky po absolvování mentoringu

0
followers po 14 dnech

12 700 %

0
celkem liků
0
celkem zhlédnutí

Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?

Přečtěte si i další case studies