Pro Manboxeo.cz jsme vytvořili 10 videí pro 5 zemí do...
Celý článek →
Jan Turek podniká v oblasti HR. Naše spolupráce byla založena na vzájemné pomoci mezi ním a naším jednatelem Davidem Ducem, resp. skvělých komunikačních dovednostech Jana Turka, za které na oplátku David poskytl pomocnou ruku při budování účtu JOBOVKY na TikToku. Prvním krokem Jana Turka byl náš webinář “Jak na TikTok”, díky kterému se nadchl a rozhodl se své znalosti v oblasti této sociální sítě více prohloubit. Poradenství probíhalo skrze mentoringový program, který je k dispozici v našich službách.
Jaké byly cíle a čeho jsme dosáhli?
Jan Turek nepotřeboval přesouvat svůj byznys na TikTok, hlavním cílem bylo pochopit platformu, naučit se s ní pracovat a začít budovat komunitu sledujících. I tak se jeho účet věnuje tomu, čemu profesně velmi dobře rozumí – personalistice a pracovním pozicím. Skrze svůj profil divákům představuje pracovní příležitosti z různých úhlů pohledu.
Za největší úspěch považujeme odbourání strachu z natáčení – Jan se necítil před kamerou ve své kůži a dělalo mu problémy vystupovat. Během mentoringu jsme se ale naučili s těmito obavami pracovat skrze domácí cvičení s mimikou a vytvořili jsme formát, ve kterém se cítí dobře a stále z něj těží.
Po prvním měsíci nabírání nových zhlédnutí a sledujících Janovo sebevědomí stouplo a získal další motivaci k tvorbě. Nyní má profil JOBOVKY 90 tisíc sledujících, 1,2 milionu liků a dosah až 2,2 milionu.
Také vás zaujal TikTok a chcete se v něm naučit chodit, nebo na něm chcete rozjet marketingovou kampaň? Napište nám, rádi navážeme profesionální spolupráci i s vámi.
Výsledky po absolvování mentoringu
0
followers po 14 dnech
12 700 %
0
celkem liků
0
celkem zhlédnutí
Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?
- Poptávkový formulář
- 30 min konzultace zdarma
Přečtěte si i další case studies
CASE STUDY: Přes 3.000 mladých lidí vyrazilo uklízet do ulic díky kampani na TikToku
Jak jsme spolu se spolkem Ukliďme Česko realizovali kampaň na...
Celý článek →CASE STUDY: Mistrovství světa v hodu vlaštovkou s Red Bullem
CASE STUDY: Jak se značce Red Bull podařilo prorazit na...
Celý článek →CASE STUDY: 33 515 nových sledujících díky TikToku (Super zoo)
Případová studie o tom, jak jsme během 1. měsíce spolupráce...
Celý článek →CASE STUDY: Jedna z top TikTok kampaní na stažení travel aplikace
Jak aplikace Worldee díky influencer marketingu a placené propagaci dosáhla...
Celý článek →