Menu Zavřeno

Case study

Videa s kojeneckou výživou mají skoro půl milionu zhlédnutí

Health Factory

Průběžné výsledky spolupráce

0
zhlédnutí
0
nových sledujících
0
celkem liků
Společnost Health Factory se specializuje na sortiment kvalitní kojenecké výživy a proteinových nápojů. Jsou oficiálním distributorem kojenecké stravy Kendamil, Good Gout, Salvest a proteinových nápojů Kendalife. Kojenecká výživa Kendamil disponuje prémiovým složením – bez palmového oleje, bez GMO, bez sóji a bez alergenního rybího oleje. Firma byla aktivní na jiných sociálních sítích a chtěla svou působnost rozšířit právě i o TikTok.

Jak naše spolupráce začala a jak probíhá?

Profil měla firma již založený, ale hledala způsob, jakým ho pojmout. V dubnu 2021 tedy proběhlo offline školení s  TikTokuj.cz, ze kterého následně vzešlo první video, které rovnou získalo 100 000 zhlédnutí.  Ukázalo se tak, že TikTok má pro tento typ firmy potenciál a spolupráce s TikTokuj.cz  pokračovala. Společnost Health Factory se rozhodla částečně využít i influencer marketingu. Díky TikTokuj.cz získala dlouhodobou spolupráci s TikTok tvůrkyní Tramykou, která se stala jejich ambasadorkou a jejich značku propaguje dvakrát týdně ve videích na svém profilu. 
Dalším předmětem naší pomoci s marketingem na sociální síti TikTok je správa účtu. Podobně, jako s našimi jinými klienty, o kterých se můžete dočíst v dalších referencích, připravíme video od základu – sepíšeme scénáře, poté natočíme, sestříháme a editujeme obsah. Celou tvorbu následně pošleme ke schválení do Health Factory. Zároveň neustále sledujeme analytiku a upravujeme strategii tak, aby byla nejvíce účinná.

Jak se spolupráci aktuálně daří?

Po natočení 16 videí vypadala naše čísla takto:

428 403 zhlédnutí, 52 973 liků, 297 sdílení, 5 410 návštěv profilu a 4 853 nových sledujících. Naše spolupráce i nadále pokračuje a my se těšíme na náš další společný růst.

V našich dalších případových studiích se dočtete i o podobě jiných spoluprací – více najdete níže.

Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?

Přečtěte si i další case studies