Menu Zavřeno

TikTok spolupracuje s UEFA

TikTok se stává novým domovem fotbalových fanoušků – nově je totiž oficiálním partnerem UEFA EURO 2020! Je to snad poprvé v historii, co digitální platforma sloužící zejména k zábavě sponzoruje jeden z nejvýznamnějších mezinárodních turnajů pro UEFA.

Pod hashtagem #football je na TikToku už několik videí s celkovým dosahem přes 70 miliard zhlédnutí.

Ilustrační snímek | zdroj: TikTok
TikTok se tak rozrůstá o novou fotbalovou kulturu – místem, kde komunita může sledovat své oblíbené fotbalové tvůrce, zaznamenávat významné momenty, vyjádřit pocity ze hry. Na TikToku je tedy možné sledovat ten nejlepší fotbalový obsah, než kdekoli jinde.
TikTok má v plánu podávat další podrobnosti před turnajem, který se chystá na příští léto. V rámci partnerství bude k dispozici spousta vzrušujících funkcí – AR efektů, Hashtag Challenges nebo TikTok LIVEs a Sounds, aby tvůrci mohli na obsah reagovat, tvořit ho, oslavovat a přiblížit pocity ze hřiště! To vše jde částečně díky přístupu k obrovské digitální knihovně, ve které najdete spoustu historického obsahu. To vše díky UEFA, která má za účel vyvinout vysoce poutavý a inovativní obsah.
TikTok se díky spolupráci s UEFA stane ještě kreativnějším a výkonnějším místem pro vyjádření neuvěřitelných sportovních okamžiků. Bude zveřejňovat dosud neviděný obsah a zároveň umožní tvůrcům i sledujícím znovu prožít a remixovat ty nejlepší fotbalové momenty.
UEFA EURO 2020 si před turnajem založí svůj oficiální účet na TikToku, aby mohl inspirovat a pobavit miliony fotbalových fanoušků po celém světě exkluzivním zákulisním obsahem, archivními i aktuálními záběry. TikTok spoluprací s UEFA tvoří nový úžasný sportovní obsah, který jste už na TikToku mohli vidět například u kampaně #SoccerAidSkills v kolaboraci s UNICEF nebo #BackInTheGame na základě oslav Premier League. Na TikToku se stejně tak objevily týmy Manchester United nebo Juventus FC

Naučíte se pracovat s TikTokem, přemýšlet nad osobním brandingem, tvořit videa a získat nová publika.