Menu Zavřeno

TikTok umožňuje uživatelům plánovat příspěvky

Zveřejnit příspěvek v ten správný čas, aby měl co největší dosah, může být někdy oříšek, který vám vezme spoustu času a energie. Na TikToku však můžete nově plánovat videa s předstihem! Platforma představuje takzvaný Video Scheduler – novou funkci, která uživatelům umožní plánovat příspěvek minimálně 15 minut před zveřejněním nebo až na 10 dní dopředu.
Abyste své video mohli naplánovat dopředu, budete potřebovat obchodní účet či účet pro autory.

Praktický návod, jak naplánovat zveřejnění videa na TikToku 👇

  1. Přihlaste se na svůj účet TikToku skrz webový prohlížeč
  2. Po přihlášení klikněte na ikonku Cloud (Nahrát video) v pravém horním rohu
  3. Následně jste přesměrováni na stránku nahrávání videa, kde můžete svá videa zpracovat do formy, ve které ho budete zveřejňovat (př. přidat hashtagy, upravit titulní obrázek, vybrat, pro koho je video určené nebo nastavit ochranu osobních údajů – př. zda mohou lidé příspěvek komentovat, reagovat na něj duetem či ho tzv. sešít)
  4. Po potřebných úpravách klikněte na tlačítko Naplánovat video a vyberte čas a datum zveřejnění
  5. Kliknutím na tlačítko Plán uložíte veškeré nastavení a příspěvek se zveřejní ve vámi naplánovaný čas. Naplánované příspěvky naleznete na svém profilu.
Důležité je zmínit, že po naplánování nebudete moci příspěvek upravit, a to včetně titulků nebo již naplánovaného času. Pokud potřebujete naplánování příspěvku změnit, budete ho muset znovu nahrát a naplánovat. Když se vámi naplánované video zveřejní, obdržíte oznámení, že je příspěvek aktivní a ostatní uživatelé ho mohou vidět.

Naučíte se pracovat s TikTokem, přemýšlet nad osobním brandingem, tvořit videa a získat nová publika.

Posted in TikTok pro business, Tipy & Triky

Související články