Menu Zavřeno

TikTok Ads

Na TikToku je možné dosahovat obrovských organických dosahů. Díky dobře nastavené a kvalitní správě vašeho TikTok účtu můžete s vaší značkou prorazit bez útraty jediné koruny do placené reklamy. Placená reklama je však stále vhodným způsobem, jak zaujmout nové diváky. TikTok Ads, neboli placená reklama na TikToku, je efektivním způsobem jak oslovit velký počet lidí za málo peněz.

Jak funguje placená propagace na TikToku?

Na TikToku v tuto chvíli (duben 2021) existují 2 způsoby placené propagace – aukční reklamy (podobný systém jako například na Facebooku) a rezervační reklamy (v jeden vybraný den uvidí všichni uživatelé po otevření aplikace vaší reklamu).

Máte zájem blíže poznat možnosti placené propagace na TikToku?

Rezervujte si 30 minutovou konzultaci, kde s vámi probereme detaily a domluvíme se na případných dalších krocích.
a přidat se mezi další spokojené klienty, kterým spravujeme účet na TikToku

Často se ptáte

Je to na vás. Je pravděpodobnější, že si lidé více zapamatují vaší značku či produkt ve spojení s nějakou osobou. Můžete to být vy, váš zaměstnanec nebo třeba maskot. Pokud se chcete do tvorby videí pustit aniž byste na nich byli vidět, nabízí se i tak celá řada formátů videí, kde není potřeba být vidět.

Tak napůl. Myslete hlavně na to, že kultura na TikToku je zcela odlišná jak od Facebooku, tak Instagramu či YouTube. To, co platilo tam, neznamená, že bude fungovat i na TikToku. Videa na TikTok by měla být na výšku (poměr stran 9:16) a velice dynamická. Formát krátkých dynamických videí se ukazuje jako formát budoucnosti, proto dává smysl nad videi uvažovat prvotně z pohledu TikToku, a poté natočené materiály použít i na další sociální sítě (například videa z TikToku mají často úspěch na Instagram Reels či YouTube Shorts).

V tuto chvíli (duben 2021) jsou TikTok Ads nejlevnější z pohledu ceny za konverzi. Na stránce O TikToku od TikTokuj.cz se dozvíte více o demografickém složení uživatelů na českém TikToku - pokud je vaše cílovka na TikToku, rozhodně neváhejte do svého marketingového mixu zařadit i TikTok Ads. Pokud je vaše cílovka na TikToku, doporučujeme však kromě TikTok Ads i celkovou správu účtu, díky které můžete vybudovat velký silný profil a z něj poté dlouhodobě těžit.

V tuto chvíli (březen 2021) nám prostředí TikTok Ads Manageru umožňuje zacílit následující země: Austrálie, Rakousko, Bahrajn, Bělorusko, Belgie, Brazílie, Kambodža, Kanada, ČR, Dánsko, Egypt, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Indonésie, Irsko, Izrael, Itálie, Japonsko, Korea, Kuvajt, Malajsie, Maroko, Nizozemsko, Nový Zéland, Norsko, Omán, Filipíny, Polsko, Portugalsko, Katar, Rumunsko, Rusko, Saudská Arábie, Singapur, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Taiwan, Thajsko, Turecko, Ukrajina, Spojené Arabské Emiráty, Spojené království Velké Británie a Severního Irska, USA a Vietnam. Jakmile budou přibývat další země, budeme je postupně přidávat na tento seznam.

Ano, TikTok má svůj vlastní TikTok Pixel, který lze napojit na váš web či e-shop pro sledování konverzí.

Naši klienti

Thajské masáže Praha

Screenshot ke dni 20. 3. 2021

52 000 zhlédnutí na TikToku již do 14 dní od založení našeho firemního účtu mělo jedno z našich videí! Celým procesem od založení účtu, jak používat #, kde upravovat videa a jak psát popisky + kde čerpat nápady na tvorbu jsme si prošli pod taktovkou TikTokuj.cz, protože my o tvorbě na TikToku vůbec nic nevěděli. Po měsíci jsme si mysleli, že už jsme TikTok experti. Jenže jsme udělali několik zásadních chyb, a to i přestože jsme si ze všech schůzek a videohovorů s TikTokuj.cz psali poznámky. Ty jsme ale jaksi nenásledovali, protože "už jsme přeci byli experti na TikTok". Samozřejmě, že jsme opět potřebovali pomoc od TikTokuj.cz. A víte, my ji od tohoto neobyčejné týmu profesionálů a sympťáků opět dostali. Moc za vše děkuji.
Khamla Saysavath
Manažerka @ Gold Hand Thai Massage

Mastro Defence System
Česká republika

Přinášíme do České republiky nový systém sebeobrany založený Fredem Mastro - bodyguardem hollywoodských hvězd jako je například Jean-Claude van Damme. Potřebujeme povědomí o našem systému sebeobrany rozšířit mezi co největší počet lidí, a tím zajistit pravidelný přísun zájemců o naše lekce či pořádané semináře. Myslím, že vzhledem k dosahům a počtu sledujících jsme na dobré cestě.
Martin Kánský
Hlavní instruktor pro Českou republiku

Screenshot ke dni 21. 3. 2021

Jan Skryja

Screenshot ke dni 20. 3. 2021

TikTokuj.cz mi neskutečně pomohli při začátku v TikToku. Díky jejich konzultacím se mi povedlo během prvního měsíce tvorby dosáhnout 40 000 sledujících. Ale nejen to. Díky TikTokuj.cz mentoringovému balíčku jsem pochopil, jak je důležité mít mentora profesionála v oblasti, ve které se člověk chce rozvíjet. Rozhodně každému doporučuji balíček TikTokuj.cz využít. Posune vás to nejen na TikToku, ale také ve vaší další tvorbě.
Jan Skryja
Podnikatel, zakladatel Cesty Úspěšných

Lukáš Kolafa

Lukáš Kolafa
Správce bytů

Screenshot ke dni 20. 3. 2021

JOBovky

Screenshot ke dni 20. 3. 2021

Jan Turek
Personalista, náborář

Hlavní misí TikTokuj.cz je vzdělávat českou a slovenskou podnikatelskou komunitu i veřejnost ve věcech týkajících se TikToku - aktuálně nejrychleji rostoucí sociální sítí na světě. Na TikToku je možné dosahovat obrovských organických dosahů svých videí. Formát krátkých videí je obrovským trendem a ten se bude neustále umocňovat.