Menu Zavřeno

“Nepošli to dál. Ty chvíle, kdy měl táta v očích oheň.” aneb první oficiální challenge s českou písničkou na TikToku

Radek Banga, známý český zpěvák a tvůrce, vydal novou píseň s názvem “Nepošli to dál”. Píseň popisuje jeho zážitky z nelehkého dětství, kdy čelil domácímu násilí a podobným strastím ze strany otce. Rozhodl se proto připravit kampaň na TikToku, skrze kterou chce upozornit na vysokou pravděpodobnost podobných hrozeb během i mimo pandemii.
Zdroj: Radek Banga
TikToku se celá myšlenka kampaně zalíbila, a proto Radkovu píseň nově naleznete v oficiální TikTok hudební knihovně, odkud ji můžete použít i do svého videa. Stejně tak je celé kampani věnován oficiální hashtag #nespolitodal, jehož detailní popis a možnost zapojení naleznete v sekci “Objevuj” na dolní liště přímo v aplikaci.
Challenge v sekci “Objevuj” | Zdroj: TikTok
Popis kampaně a možnost zapojit se | Zdroj: TikTok
Jedná se o historicky první challenge s použitím české písničky na TikToku, což představuje veliký posun v podpoře české hudby na TikToku.
Co je posláním písničky a celé kampaně?
“Ať už nám předchozí generace zanechaly jakékoliv zátěže, my můžeme být lepší a neposílat je dál. Nebo jen víme, že máme vlastnosti, které nám samotným na nás vadí a my nalezneme tu sílu je překonat.”
Jak se do kampaně zapojit?
Natoč video s použitím Radkovy písničky o tom, co nechceš poslat dál TY. Použij hashtag #neposlitodal a ukaž všem, že máš sílu překonat sám sebe.
Radek se svým veřejným působením snaží poukázat na mnoho strastí, se kterými se během svého života setkal. Domácí násilí, otcův alkoholismus nebo strach z toho vůbec usnout. Dnes, tj. 15. 4., vstupuje do oficiálního prodeje také kniha (Ne)pošli to dál, kde popisuje svůj dosavadní životní příběh.
Knihu si můžete zakoupit na: www.radekbanga.cz
Jak realizovat podobnou Hashtag Challenge?
Je nutné být v kontaktu přímo s TikTokem či se domluvit s partnerskou organizací TikToku a s její pomocí kampaň realizovat. Partnerem TikToku jsme i my, TikTokuj.cz, pokude tedy máte o podobnou kampaň zájem, napište nám.
Posted in Úspěšné kampaně

Související články