Menu Zavřeno

Case study

Jak značka NUGOSU bourá předsudky o gamerech a zaujalo to přes milion uživatelů

Výsledky pro první dva měsíce spolupráce

0
zhlédnutí videí
0
oslovených uživatelů
0
průměrná délka videa (s)
0
celkem komentářů
0
celkem liků
0
sledujících
0
celkový počet videí
0
sdílení
0
prokliků do bio popisku

Intro

Firma NUGOSU vytváří vegan friendly suplementy přímo pro hráče a sportovce v oblasti e-sportu a e-games. Produkty pomáhají k lepšímu soustředění a vitalitě, což podporuje výkonnost hráčů a dodává dlouhodobý a vyvážený zdroj energie. Firma nabízí až 30 míchaných drinků z účinných látek ve formě rostlinných výtažků, minerálů nebo kofeinu. Suplementy však nejsou určené pouze pro hráče, ale mohou pomoci i při učení, práci či fyzické aktivitě.

NUGOSU se rozhodlo využít TikTok za cílem budování brand awareness a dostat se tak do povědomí mladší generaci hráčů počítačových her. Cílem bylo se stát nejsledovanějším TikTok účtem mezi energetickými suplementy pro hráčskou komunitu v ČR.

KPI's pro první měsíc spolupráce

stát se leadery na českém TikToku v oblasti gamingu

Služby, které firma využila

Správa účtu na TikToku po dobu jednoho měsíce

Co ve videích mělo největší úspěch?

  • Interakce s publikem. Videa byla tvořena za účelem výzvy k akci sledujících. V rámci komentářů se zapojilo 4 309 uživatelů, kteří reagovali na otázky položené ve videu
  • Koncept rozhovorů s náhodnými lidmi. Do videí se zapojili lidé různého věku, kteří odpovídali na otázky typu Jakou hru máš nejraději? Kolik vydělává úspěšný gamer? Nebo co znamená try hard? Vlnu reakcí vyvolalo video, kde paní důchodového věku zmínila jako nejoblíbenější hru hada.
  • Koncept nebyl jen pro gamers komunitu. Na videa reagovalo velké množství uživatelů, kteří nejsou hráči, ale i tak jsou cílovou skupinou a značku si zapamatovali. Princip ptaní se negamerů na gamery byl tedy ke konci mnohem úspěšnější, než kdybychom se zaměřili na jednu úzkou cílovou skupinu.
@nugosu Sleduj nás pro více zábavy z nejen gaming světa 😁 #hráč #rozhovor #zábava ♬ r&b loop - Official Sound Studio

Která videa byla nejoblíbenější?

  1. Co je kádéčko (833 000 zhlédnutí = 21 % z celkového počtu)
  2. Kolik se dá vydělat hraním? (446 000 zhlédnutí = 11 % z celkového počtu)
  3. Full mlíko (338 000 zhlédnutí = 8 % z celkového počtu)

Jednotný koncept “rozhovorů” & téma gamingu je pro mladé lidi velmi zajímavý

Kde jsme se setkali s problémy

Placená reklama. Doplňky stravy jsou na TikToku problematické. Rozhodli jsme se tedy rozpočet na placenou reklamu investovat do kvalitnější tvorby (př. herci, apod.). Je tedy podstatné říct, že veškeré dosavadní výsledky byly čistě organické.

Podrobnosti o spolupráci

V TikTokuj.cz jsme vymysleli koncept strategie od A do Z. Významnou částí byla rešerše s gamery, tedy prvotní cílovou skupinou, kterou firma navrhla. Společně jsme brainstormovali, jak udělat odlišný koncept pro gamers značky, než jen za použití klasických raperů nebo streamerů. Přišli jsme také na to, že na českém TikToku neexistuje koncept videí, které se zaměřují na hráče i nehráče. Chybělo tedy obecné intro a vhled do tohoto světa. Rozhodli jsme se tedy zaujmout hráče tím, co si o nich myslí nehráči, za pomoci konceptu ptaní se náhodných negamerů na gamery a předsudky o nich.

Závěr

Firma NUGOSU se stala gaming leaderem na českém TikToku. Je vidět, že výzva k akci je ve videu jeden z nejpodstatnějších pilířů a edukace srozumitelnou formou o něčem novém je jistota, která prostě baví.

Značka NUGOSU se rozhodla s TikTokuj.cz nadále spolupracovat a již teď se produkce těší na nové koncepty v rámci ne/gamerské komunity.

Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?

Přečtěte si i další case studies