Menu Zavřeno

ShortPRO masterclass: Jak na TikTok v roce 2026?

2.490,00  bez DPH

Jak na TikTok v roce 2026 – Masterclass

Intenzivní 4hodinové online školení pro firmy a marketéry, kteří chtějí nastavit TikTok strategii na rok 2026.
Praktické know-how z kampaní pro značky jako Hopi Popi, Avène, Aukro od agentury ShortPRO,
vítěze 1. místa Brandová kampaň roku 2025 (WebTop100).

Co získáte

  • Konkrétní strategii, jak dělat TikTok v roce 2026
  • Jak budovat komunitu, ne jen sbírat followery
  • Jak propojit organický obsah a TikTok Ads
  • Know-how z reálných kampaní (Hopi Popi, Avène, Aukro aj.)
  • Záznam školení, checklisty

Lektoři

David Duc – Co-Founder ShortPRO, jeden z výrazných školitelů marketingu v ČR se specializací na sociální sítě a TikTok.
Školí pro #HolkyzMarketingu, Digisemestr a přednáší na akcích jako
Marketing Festival, Content First, Czech Social Awards a další.
Mezi jeho klienty patří např. PwC, ISIC, L’Oréal, Správa železnic, Direct pojišťovna, Super zoo.

Kristina Tačová – CMO ShortPRO, specialistka na Meta Ads a TikTok Ads.
Má bohaté zkušenosti s tvorbou efektivních reklamních strategií pro e-shopy i značky,
zaměřuje se na brandové i výkonnostní kampaně.
Podílela se na kampaních pro Hopi Popi, Avène, Aukro, Bonami, Bambule a další.

Termín & cena

  • Datum: 16. 12. 2025, 13:00–17:00 (online, Google Meet)
  • Early Birds: 2 490 Kč  |  Standard: 2 990 Kč
Kategorie: