Menu Zavřeno

6 tipů k nakopnutí vašeho podnikání a tržeb skrze TikTok

TikTok nabízí mnoho příležitostí ke zviditelnění vašeho byznysu. Přemýšlíte o marketingu na TikToku? Nebo jste na něm již aktivní a hledáte tipy pro rozjezd propagace vaší společnosti? My vám dnes přinášíme 6 tipů pro marketing na této sociální síti.

TikTok s téměř 700 miliony aktivních uživatelů měsíčně otevřel dveře novým marketingovým příležitostem a i pro vás by mohl být novou cestou na trh. Médium je známé hlavně jako sociální platforma plná tanečků
a lip-sync videí pro děti, nebo hodně mladé lidi. Čas se mění a s ním i digitální svět. Během pandemie uživatelská základna TikToku enormně narostla, a tím se i zvětšilo spektrum témat – lidé se nyní na TikToku zabývají téměř vším. Podle 
mediaguru.cz spadá 43% uživatelů v Česku do věkové hranice 18-24 let. To znamená, že se stala mnohem atraktivnější platformou pro marketing značek. Z výzkumu agentury Kantar navíc vyplynulo, že napříč různými mediálními kanály, jsou lidé na TikToku nejvíce tolerantní vůči reklamě. 

Je důležité vědět, že TikTok funguje jinak než ostatní sítě a je možné se na něm rychle a efektivně zviditelnit bez vynaložení velkých finančních prostředků. Stačí zaujmout publikum pomocí poutavého obsahu. Se zbytkem vám pomůže TikTok algoritmus, který snadno odhadne přání diváků a zacílí na ně tvorbu právě od relevantních tvůrců a to aniž by měli mnoho oddaných sledujících. TikTok posuzuje každý příspěvek zvlášť nezávisle na tvůrci. Pokud nevíte, jak točit kvalitní video, přečtěte si další naše články, nebo nás kontaktujte a my vám pomůžeme.

6 tipů k proražení a zvednutí vašich tržeb skrze TikTok

#1  Přidejte si do svého profilu odkaz na web

Nastavte si účet do PRO módu a přidejte link webu své firmy do bia profilu. Je to jednou z mála možností, jak můžete přidat přímý vstup na vlastní webovou stránku na TikToku. Jedná se o zcela zásadní krok – pokud vás potenciální zákazník na platformě objeví, bude se chtít určitě dostat i dál a je důležité mu tuto cestu zjednodušit.

#2 Propojení sociálních sítí

S bodem #1 souvisí i přidání vašich ostatních sociálních sítí. Je to jednou z nejjednodušších a nejrychlejších cest k zvýšení vašich tržeb pomocí TikToku, a to zejména pokud se věnujete marketingu i na jiných sítích. Pomocí editu vašeho účtu lze ostatní platformy snadno připojit. Návštěvníci vašeho účtu pak budou jedním kliknutím na ikonu přesměrováni na jiné sociální médium. 

#3 Přizpůsobte svou obsahovou strategii

 

Dalším velmi podstatným bodem při zvyšování vašeho dosahu na TikToku je kreativní a relevantní tvorba. Lidé na TikToku hledají zábavu a musíte je upoutat. Pokud váš business spojíte se zajímavým, nebo vtipným obsahem, budete pravděpodobně slavit úspěch. Velmi efektivním krokem je také zapojení vašich produktů přímo do videa. 

 

Zdroj: TikTok 

TIP: Na TikToku jsou popisky mnohem méně důležité než na jiných sociálních sítích. Můžete tento prostor využít například pro krátkou výzvu k akci. Je vhodné se ale věnovat hashtagům, které zvýší počet zobrazení videa a pomůžou algoritmu lépe pochopit, co se snažíte divákům sdělit.

#4 Placená reklama na TikToku

TikTok umožňuje, stejně jako jiné mediální kanály, investovat do placené inzerce. Pokud chcete dosáhnout opravdu velkých výsledků a zvýšit povědomí o své značce během velmi krátkého času, je tento typ propagace ideální volbou. Díky placené inzerci můžete k videu přidat tlačítko s rychlou výzvou k akci, které rovnou z příspěvku přesměruje uživatele.  TikTok Ads navíc garantují určitý počet zobrazení uživatelům a kdykoliv můžete upravit rozpočet své kampaně. Pokud plánujete cílit na základě reklam, je dobrou volbou obrátit se na odborníky – neboli partnery TikToku. Jedním z nich jsme i my – objednejte si s námi schůzku a my se s vámi rádi pobavíme o vašich možnostech a ideálním postupu.

#5 Partnerství s tvůrci

Spolupráce s TikTok influencery, tedy lidmi, kteří mají velkou fanouškovskou základnu a mají na ní vliv, je hlavním stavebním kamenem marketingu na TikToku. Jejich publikum se s nimi často ztotožňuje a má k nim vřelý vztah – hlavně díky autentičnosti této sociální sítě. Obsah na TikToku je opravdu rozmanitý  a určitě se zde najde tvůrce, se kterými si bude vaše značka opravdu rozumět a budete se k sobě hodit. Pomocí přirozených doporučení influencerů se vám podaří přivést nové zákazníky a zvýšit vaše tržby. 

#6 Začněte s živým vysíláním

Jakmile dosáhnete tisíce odběratelů, bude vám umožněno natáčet živá vysílání. To vám zajistí osobní zkušenosti s vaším publikem a možnost otevřené komunikace. Neformální propojení s cílovou skupinou je esenciálním aspektem marketingu na sociálních sítích a pomáhá posilovat důvěryhodnost vaší značky. Živá vysílání mohou být také prostředkem ke zviditelnění. 

TikTok je relativně novou a moderní platformou, která neustále roste a v poslední době se těší nebývalé oblibě. Marketing na TikToku má velký potenciál a dobrá strategie může přinést kýžené výsledky bez vynaložení přehnaných finančních prostředků. Pokud byste se chtěli o propagaci na TikToku dozvědět víc, přečtěte si naše další články, zúčastněte se webináře a pokud se do toho chcete pustit, rádi vám nabídneme naše profesionální služby na kurzu – objednejte se níže.

Naučíte se pracovat s TikTokem, přemýšlet nad osobním brandingem, tvořit videa a získat nová publika.