Menu Zavřeno

Zahraniční CASE STUDY: Jak německé PURELEI bužiterie převálcovaly TikTok na MDŽ

Cíl kampaně

Německá značka PURELEI prodávající bižuterii, se jakožto firma se složením 75 % zaměstnanců ženského pohlaví, se rozhodla přispět k posílení postavení žen ve společnosti. Při příležitosti Mezinárodního dne žen v loňském roce 2021 značka uvedla na trh novou kolekci náhrdelníků a náušnic pomocí kampaně #TYBON (Turn Your Back On Negativity, tedy „Otočte se zády k negativitě“). Aby značka oslovila mladé lidi v celém Německu tímto důležitým poselstvím, spolupracovala především s populární zpěvačkou a tvůrkyní Ninou Chuba. Společně s dalšími zapojenými influencery vytvořili autentickou a poutavou reklamní kampaň, jejímž cílem bylo šířit „Aloha Spirit“ (pozitivistické havajské myšlení) do světa a připomenout každé ženě svou sílu a jedinečnost.

Strategie

PURELEI se rozhodlo postavit kampaň na základě šíření písně Niny Chuba „Who Hurt You“, která se použila v každém kampaňovém videu na profilu firmy a zapojených influencerek. Především prostřednictvím zapojení dalších tvůrců se cílilo na rozpoutání nového virálního trendu.

Koncept této kampaně spočívá v tom, že Nina nebo jiná influencerka stojí před kamerou, lipsinguje předem danou píseň a v podtitulkách je osobní sdělení tvůrkyně dívkám a ženám, tudíž video působilo velmi autenticky. Pozitivně naladěné sdělení k MDŽ bylo zacílené na mladé lidi v celém Německu. Video bylo podpořeno placenou propagací formou rezervační One Day Max In-Feed reklamy, která se v Německu objevila v uživatelském feedu „Pro Tebe“ jako čtvrté vyscrollované video při spuštění TikToku.

Aby se vyvolala rozsáhlejší konverzace o kampani, bylo video spuštěno jako aukční reklama In-Feed i ve dnech následujících po MDŽ. Tím, že vám TikTok umožňuje řídit náklady na vaši kampaň prostřednictvím TikTok Ads Manageru, reklamy In-Feed aukce znamenají, že značky mohou oslovit správné publikum a za co nejméně peněz. V tomto případě cílem bylo dosáhnout co nejvíce komentářů, a proto bychom volili „Community interaction“ jako cíl placené kampaně. Algoritmus tohoto nástroje už za vás najde nejlepší způsob, jak toho efektivně dosáhnout.

0 %
celkem zhlédnutí
0 %
celkem liků

Výsledky

Kampaň firmy PURELEI, která probíhala mezi 6. a 14. březnem 2021, úspěšně zapojila tisíce mladých lidí po celém Německu a šířila jejich důležité poselství „Otoč se zády k negativitě“ na MDŽ a to i v následujících dnech.

Všechny výsledky byly vyšší než lokální průměrné konverze, včetně uspokojivé engagement rate 2,91 % a vysoké míry prokliku 0,33 %.

Chcete také dosáhnout těchto výsledků? Objednejte si bezplatnou konzultaci v TikTokuj.cz.

Posted in Case Studies, TikTok pro business

Související články