Menu Zavřeno

Jak se prosadit na TikTok ForYou Page?

TikTok stránka ForYou je prvním, co uživatel vidí po otevření aplikace. To z ní dělá skvělou příležitost pro hledání a rozšiřování svého publika. Jako tvůrce nebo firma je vytváření příspěvků s ohledem na stránku ForYou skvělým strategickým přístupem. V tomto příspěvku vám ukážeme 6 osvědčených způsobů, jak zapůsobit a získat své místo na TikTok stránce s doporučeným obsahem.

Co je to stránka ForYou?

Podobně jako Explore page na Instagramu, je TikTok ForYou nekonečná stránka s personalizovaným obsahem pro vás. Algoritmus bere v potaz, jaká videa se vám v minulosti líbila, nebo jste u nich strávili více času a přizpůsobí vám ForYou na míru. Vliv má také vaše poloha a jazykové preference, obsah, který vytváříte, nebo tvorba, kterou sledujete.

Hlavním rozdílem mezi Instagram Explore a TikTok ForYou je ten, že na TikToku jste s doporučeným obsahem okamžitě konfrontován, zatímco domovská stránka Instagramu vám nabízí obsah, který sledujete. Na TikToku tak většina uživatelů tráví čas přesně tady a sleduje videa i od tvůrců, které neznají – to je velmi podstatné pro značky, influencery nebo jiný byznys, protože máte velkou šanci neustále dosahovat nového publika a nezapouzdříte se ve své bublině. 

Jak se dostat na ForYou stránku?

Každý aktivní tvůrce na TikToku chce být vidět na co nejvíce ForYou stránkách – je to nejlepší cesta k rozšiřování povědomí i získání nových sledujících. Neexistuje žádný exaktní návod na úspěch, my vám ale představíme pár osvědčených tipů.

#1 Zveřejňujte ve správný čas

Prvním krokem k získání velkého publika je přidávat vaše videa ve správný čas. Dává to smysl – pokud budete sdílet v čas, kdy je nejvíce lidí z vašeho potenciálního publika online, zasáhnete ho víc. K těmto údajům se dostanete skrze analytiku. Základní je mít účet přepnutý do PRO módu – tak získáte přístup k marketingovým datům o vašich sledujících a budete moci plánovat i upravovat svou strategii. 

#2 Používejte efektivní hashtagy

Pokud budete rolovat ForYou stránkou, všimněte si, že většina videí má ve svých popiscích hashtagy. Je to tím, že používání hashtagů je nejefektivnějším způsobem k získání většího dosahu na TikToku. Podobně jako na Instagramu vám hashtagy pomohou s kategorizací vašeho obsahu a zvýší objevitelnost vašeho účtu. S používáním hashtagů to není nutné přehánět – lepší je zapojit strategické a populární hashtagy, které jsou relevantní. 

Pokud budete rolovat ForYou stránkou, všimněte si, že většina videí má ve svých popiscích hashtagy. Je to tím, že používání hashtagů je nejefektivnějším způsobem k získání většího dosahu na TikToku. Podobně jako na Instagramu vám hashtagy pomohou s kategorizací vašeho obsahu a zvýší objevitelnost vašeho účtu. S používáním hashtagů to není nutné přehánět – lepší je zapojit strategické a populární hashtagy, které jsou relevantní. 

TIP: Pokud nevíte, jaké hashtagy použít, zkuste přepnout do Discover okna a zjistit, se kterým z populárních hashtagů se ztotožňujete.

#3 Naskočte na vlnu trendů

Komunita na TikToku má ráda zábavný repetitivní obsah, který zajišťují trendy. Trendy na TikToku se ale denodenně mění, objevují se a mizí. Zároveň ale tvoří většinu populárního obsahu – hlavně díky jejich virální povaze. ForYou page je plná videí, kde tvůrci zkouší poslední trendy a replikují je. Ideální cestou, jak zjistit, jaké písničky letí je Sounds page, která vám okamžitě nabídne nejnovější trendy zvuk do pozadí. Druhou radou je procházet vlastní doporučený obsah a populární hashtagy, o kterých jsme mluvili výše. 

Zdroj:TikTok

#4 Zvolte si své niche téma

Zvenku se může zdát, že TikTok je plný tanečků a lip-sync videí. Po ponoření se do platformy ale zjistíte, že to tak už dávno není. 700 milionů aktivních uživatelů měsíčně rozšířilo základnu natolik, že se zde řeší téměř cokoliv. Lidé si rádi nacházejí téma, které je zajímá a které je kreativní.

Zaměřte se proto na vtipný, kreativní obsah, relevantní pro vaši cílovou skupinu. Pokud se tohoto budete držet, budete působit více autenticky a algoritmus vás snáze klasifikuje.

Anthony Youn, americký plastický chirurg, který má na TikToku více než 4,5 milionu sledujících se věnuje právě medicíně. Boří mýty, vysvětluje fakta z oblasti medicíny a to vše zábavnou formou, která lidi baví.

#5 Experimentujte s délkou videa

Na TikToku je skvělé, že vám dovolí si s videem opravdu vyhrát a můžete neustále zkoušet, co vám a vašemu publiku vyhovuje. Existuje však domněnka, že kratší videa se dostávají na ForYou stránku častěji, protože jsou spíše dokoukaná, nebo i přehraná několikrát za sebou. Na TikToku může mít video až minutu, stojí za to ale s délkou videa experimentovat.

#6 Spolupracujte s dalšími tvůrci

Týmově jde všechno lépe – pokud se spojíte s jinými TikTok tvůrci, prolnou se vaše skupiny sledujících a oba získáte větší dosah. TikTok umožňuje natáčet duety – tedy videa, ve kterých se vaše tvorba spojí – polovina obrazu bude vaše a druhá vašeho partnera.

A nakonec – TikTok by vás měl bavit, stejně jako vaše sledující. Nebojte se ukázat pravé jádro vaší značky a být autentičtí. Pokud si stále nejste jistí, jak se prosadit na TikToku, nebojte se nás kdykoliv kontaktovat, objednejte se na webinář, nebo na podrobný kurz.

Naučíte se pracovat s TikTokem, přemýšlet nad osobním brandingem, tvořit videa a získat nová publika.

Posted in TikTok pro business, Tipy & Triky

Související články