Menu Zavřeno

Často se ptáte

Správa účtu

Je to na vás. Je pravděpodobnější, že si lidé více zapamatují vaší značku či produkt ve spojení s nějakou osobou. Můžete to být vy, váš zaměstnanec nebo třeba maskot. Pokud se chcete do tvorby videí pustit aniž byste na nich byli vidět, nabízí se i tak celá řada formátů videí, kde není potřeba být vidět.

Na začátku doporučujeme nešetřit a opravdu se do toho opřít. Například 30 videí za měsíc je už slušný počet, který vám pomůže nakopnout váš účet na TikToku. Doporučujeme minimálně 10 videí za měsíc a platí pravidlo čím více, tím lépe.

Tak napůl. Myslete hlavně na to, že kultura na TikToku je zcela odlišná jak od Facebooku, tak Instagramu či YouTube. To, co platilo tam, neznamená, že bude fungovat i na TikToku. Videa na TikTok by měla být na výšku (poměr stran 9:16) a velice dynamická. Formát krátkých dynamických videí se ukazuje jako formát budoucnosti, proto dává smysl nad videi uvažovat prvotně z pohledu TikToku, a poté natočené materiály použít i na další sociální sítě (například videa z TikToku mají často úspěch na Instagram Reels či YouTube Shorts).

Detailní informace o správě TikTok účtu naleznete na samostatné podstránce Správa TikTok účtu. Náš online kurz Jak na TikTok v tuto chvíli vychází na 3 000 Kč bez DPH. Tento kurz vám pomůže, pokud se chcete do tvorby a správy vašeho TikTok účtu pustit na vlastní pěst, případně pokud chcete zaškolit svého zaměstnance. Pokud se rozhodnete pro mentoringový program, vyjde vás na 15 490 Kč bez DPH. Školení či celková správa účtu jsou poté služby na míru, kdy se o ceně pobavíme v návaznosti na vaše cíle, požadavky a očekávání. V případě zájmu nám napište.

TikTok Ads (placená reklama na TikToku)

Na TikToku lze inzerovat dvěma způsoby - aukční a rezervační reklamou. Aukční reklama funguje na podobné bázi jako například Facebook Ads. Nastavení aukční reklamy, včetně cílení apod. se v mnoha ohledech podobá prostředí Business Manageru od Facebooku. Rezervační reklama funguje tak, že se v daný den všem uživatelům, pokaždé když otevřou TikTok, zobrazí vaše reklama, kterou nemohou po dobu 3 vteřin přeskočit. Garantovaný počet impresí během 1 dne se u rezervační reklamy pohybuje od 1 000 000 výše.

Na TikToku v tuto chvíli mohou inzerovat pouze subjekty, které mají s TikTokem navázaný partnerský vztah, resp. je jim umožněn přístup do prostředí TikTok Business Manageru. Pravděpodobně se v budoucnu dočkáme podobného modelu, který funguje u Facebooku, tedy že si každý uživatel může založit svůj reklamní účet a inzerovat. V tuto chvíli je však tato možnost omezena a je nutné inzerovat skrze agenturu, která tuto možnost má. Rezervační reklamu je poté nutné komunikovat napřímo s TikTokem, opět tak lze učinit skrze agenturu.

V tuto chvíli lze cílit na určité věkové skupiny, základní zájmy a chování uživatelů v aplikaci. Na základě interakcí uživatelů s vaším obsahem lze vytvářet i custom publika.

  • Rozlišení vyšší než 540x960 px
  • Typ souboru - mp4, mov, mpeg, 3gp, avi
  • Bitrate vyšší než 516 kbps
  • Velikost souboru menší než 500 MB

  • Základní data
    • CPC
    • CPM
    • Počet kliknutí
    • CTR
    • Počet konverzí
    • Real-time počet konverzí
    • CPA
    • CVR
    • CPT
    • CPV (2/6 vteřin)
  • Události uskutečněné v aplikaci
    • Registrace
    • CPR
    • Míra registrace
    • Nákup
    • Cena za nákup
    • Míra nákupu
    • Počet instalací
    • Cena za instalaci
    • Real-time počet instalací, ceny za instalaci, míra instalace
  • Atribuce
    • VTA konverze - konverze po zhlédnutí reklamy
    • VTA registrace - registrace po zhlédnutí reklamy
    • CTA konverze - konverze po kliknutí na reklamu
    • CTA registrace - registrace po kliknutí na reklamu

Ano. TikTok má svůj měřící kód, který si můžete vložit na web pro měření konverzí či jiných aktivit uživatelů na webu.

Formát videí, editace, střih, efekty, ...

TikTok je platforma, kterou v tuto chvíli tvoří pouze videa. Na TikTok tedy nelze nahrát fotky, textové příspěvky ani nic podobného. Videa lze na TikTok nahrát v maximální délce 1 minuta. Video lze buď přímo natočit v aplikaci na mobilu či jej natočit a sestříhat jinde a do TikToku pouze nahrát hotové video.

Tak napůl. Myslete hlavně na to, že kultura na TikToku je zcela odlišná jak od Facebooku, tak Instagramu či YouTube. To, co platilo tam, neznamená, že bude fungovat i na TikToku. Videa na TikTok by měla být na výšku (poměr stran 9:16) a velice dynamická. Formát krátkých dynamických videí se ukazuje jako formát budoucnosti, proto dává smysl nad videi uvažovat prvotně z pohledu TikToku, a poté natočené materiály použít i na další sociální sítě (například videa z TikToku mají často úspěch na Instagram Reels či YouTube Shorts).

Ano! Zatím je to ale možné pouze z počítače. Více o plánování videí včetně návodu naleznete v článku "TikTok umožňuje uživatelům plánovat příspěvky".

Stále máte otázky? Napište nám.