Menu Zavřeno

Často se ptáte

Správa účtu

Je to na vás. Je pravděpodobnější, že si lidé více zapamatují vaší značku či produkt ve spojení s nějakou osobou. Můžete to být vy, váš zaměstnanec nebo třeba maskot. Pokud se chcete do tvorby videí pustit aniž byste na nich byli vidět, nabízí se i tak celá řada formátů videí, kde není potřeba být vidět.

Na začátku doporučujeme nešetřit a opravdu se do toho opřít. Například 30 videí za měsíc je už slušný počet, který vám pomůže nakopnout váš účet na TikToku. Doporučujeme minimálně 10 videí za měsíc a platí pravidlo čím více, tím lépe.

Tak napůl. Myslete hlavně na to, že kultura na TikToku je zcela odlišná jak od Facebooku, tak Instagramu či YouTube. To, co platilo tam, neznamená, že bude fungovat i na TikToku. Videa na TikTok by měla být na výšku (poměr stran 9:16) a velice dynamická. Formát krátkých dynamických videí se ukazuje jako formát budoucnosti, proto dává smysl nad videi uvažovat prvotně z pohledu TikToku, a poté natočené materiály použít i na další sociální sítě (například videa z TikToku mají často úspěch na Instagram Reels či YouTube Shorts).

Detailní informace o správě TikTok účtu naleznete na samostatné podstránce Správa TikTok účtu. Náš online kurz Jak na TikTok v tuto chvíli vychází na 3 000 Kč bez DPH. Tento kurz vám pomůže, pokud se chcete do tvorby a správy vašeho TikTok účtu pustit na vlastní pěst, případně pokud chcete zaškolit svého zaměstnance. Pokud se rozhodnete pro mentoringový program, vyjde vás na 15 490 Kč bez DPH. Školení či celková správa účtu jsou poté služby na míru, kdy se o ceně pobavíme v návaznosti na vaše cíle, požadavky a očekávání. V případě zájmu nám napište.

TikTok Ads (placená reklama na TikToku)

Připravujeme.

Formát videí, editace, střih, efekty, ...

TikTok je platforma, kterou v tuto chvíli tvoří pouze videa. Na TikTok tedy nelze nahrát fotky, textové příspěvky ani nic podobného. Videa lze na TikTok nahrát v maximální délce 1 minuta. Video lze buď přímo natočit v aplikaci na mobilu či jej natočit a sestříhat jinde a do TikToku pouze nahrát hotové video.

Tak napůl. Myslete hlavně na to, že kultura na TikToku je zcela odlišná jak od Facebooku, tak Instagramu či YouTube. To, co platilo tam, neznamená, že bude fungovat i na TikToku. Videa na TikTok by měla být na výšku (poměr stran 9:16) a velice dynamická. Formát krátkých dynamických videí se ukazuje jako formát budoucnosti, proto dává smysl nad videi uvažovat prvotně z pohledu TikToku, a poté natočené materiály použít i na další sociální sítě (například videa z TikToku mají často úspěch na Instagram Reels či YouTube Shorts).

Ano! Zatím je to ale možné pouze z počítače. Více o plánování videí včetně návodu naleznete v článku "TikTok umožňuje uživatelům plánovat příspěvky".

Stále máte otázky? Napište nám.

Hlavní misí TikTokuj.cz je vzdělávat českou a slovenskou podnikatelskou komunitu i veřejnost ve věcech týkajících se TikToku - aktuálně nejrychleji rostoucí sociální sítí na světě. Na TikToku je možné dosahovat obrovských organických dosahů svých videí. Formát krátkých videí je obrovským trendem a ten se bude neustále umocňovat.