Pro Manboxeo.cz jsme vytvořili 10 videí pro 5 zemí do...
Celý článek →Case study
Jedna z top TikTok kampaní
na stažení travel aplikace
Výsledky po 3 měsících spolupráce
Intro
Worldee původně vzniklo jako cestovatelský deník, kde si cestovatelé mohou zpětně uložit svá cestovatelská dobrodružství. Dnes vás platforma provede všemi kroky cestování od inspirace, přes plánování, až po zmiňované uchování zážitku.
Českému projektu se v roce 2020 podařilo získat investici a teď na něm v Olomouci každodenně pracuje tým 11 lidí. Worldee si stanovilo cíl vytvořit největší databázi kvalitních cestovatelských itinerářů na světě a tím tak všem pomoci objevovat svět.
Worldee se rozhodlo využít TikTok za cílem budování brand awareness, získání nových stažení aplikace a nových uživatelských registrací.
Hlavní cíl
Předmět spolupráce
Podrobnosti o spolupráci
V listopadu roku 2021 jsme se v TikTokuj.cz společně s Worldee zamýšleli nad cílovou skupinou, jež jsou mladí lidé (18-30) na TikToku, kteří mají rádi cestování, rádi objevují nová autentická místa a neradi cestují ve velkých skupinách. Na základě určení cílové skupiny jsme zajistili nejvhodnější influencery pro efektivní propagaci aplikace.
Zvolili jsme zkušené cestovatelky Zuzku (@zuzkaaacz) a Nikol (@snikolnacestach), které sleduje převážně mladší cílová skupina dle našich požadavků. Zaslali jsme tvůrkyním brief, ale do konceptů a scénářů videí jsme však nezasahovali, aby videa byly co nejautentičtější vůči obsahu tvůrkyň.
Vsadili jsme na reálné zkušenosti našich influencerek a oblíbené formáty videí na TikToku, jako jsou tipy a tutoriály. Byli jsme si také vědomi takřka bezkonkurenčnosti na českém TikToku v oblasti aplikací na cestování.
S Worldee jsme se dohodli na zajištění produkce 8 videí, které jsme podpořili placenou propagací. Výsledky videí jsme vždy po jednom měsíci zanalyzovali a po zpracování reportu předali klientům.
@zuzkaaacz Odkaz na aplikaci Worldee najdeš v mém biu ❤️ @worldee_com #worldee #cestování #výlet #spolupráce ♬ původní zvuk - Zuzka
Co ve videích mělo největší úspěch?
Autentičnost. Vzhledem k tomu, že záběry v propagačních videí byly z domácího prostředí nebo ze skutečných cest influencerek, divácky to působilo velmi důvěryhodně. Až takřka u konce divák zjistil, že se jedná o spolupráci.
Tipy a tutoriály. Influencerky ve svých videích ukázaly, jak jim aplikace pomohla v cestování, představily svůj itinerář, popsaly na profilu své zkušenosti a motivovaly své sledující ke stažení, aby tak mohli zhlédnout jejich plán cesty.
@zuzkaaacz Odkaz na aplikaci najdeš v mém biu 😍 @worldee_com #worldee #spolupráce #cestování ♬ původní zvuk - Zuzka
Která videa byla nejoblíbenější?
- Měsíc v Thajsku (425.900 zhlédnutí)
- Benátky za 1.200 Kč? (422.353 zhlédnutí)
- Jak si naplánovat výlet? (416.800 zhlédnutí)
@snikolnacestach Kdo by taky letěl na měsíc do Thajska? 🙋🏼♀️✈️ #cestovani #lowcostcestovani #protebe #czechtraveler #worldee #spoluprace ♬ Vacation - Dirty Heads
Závěr
Značce Worldee se na TikToku podařilo upoutat pozornost a získat velmi vysoký počet stahování své aplikace. Volně vytyčený cíl získat nová stažení aplikace a registrace mladých lidí z TikToku jsme splnili nad rámec očekávání klienta. Brand awareness kampaň měla úspěch, protože jsme na platformu šli se zajímavými a již funkčními „tiktokovými“ koncepty videí. Je velmi pravděpodobné, že by jinde firma musela firma zaplatit několikanásobek za stejné výsledky.
Zajímavostí pro nás je také většinová stahovanost aplikace na operačním systému iOS oproti Androidu, ačkoliv většina uživatelů TikToku používá spíše Android. Můžeme se také opřít o výsledky realizovaných výzkumů na internetu k charakteristice uživatelů iOS a doporučit i našim klientům, aby této cílové skupině věnovali více pozornosti.
Základem úspěchu naší kampaně je určitě autentičnost videí, protože námi oslovené tvůrkyně aplikaci opravdu používají a mají ji rády. Výstupy tak nejsou ve stylu otravných reklam, ale autentických rad od uživatele uživateli.
Rádi s TikTokem a krátkými videi pomůžeme i vám.
kde se pobavíme detailněji.
Přečtěte si i další case studies
CASE STUDY: Přes 3.000 mladých lidí vyrazilo uklízet do ulic díky kampani na TikToku
Jak jsme spolu se spolkem Ukliďme Česko realizovali kampaň na...
Celý článek →CASE STUDY: Mistrovství světa v hodu vlaštovkou s Red Bullem
CASE STUDY: Jak se značce Red Bull podařilo prorazit na...
Celý článek →CASE STUDY: 33 515 nových sledujících díky TikToku (Super zoo)
Případová studie o tom, jak jsme během 1. měsíce spolupráce...
Celý článek →CASE STUDY: Jedna z top TikTok kampaní na stažení travel aplikace
Jak aplikace Worldee díky influencer marketingu a placené propagaci dosáhla...
Celý článek →