Menu Zavřeno

Case study

Super zoo
nejúspěšnější firemní účet na českém TikToku

Výsledky po devíti měsících spolupráce

0
vyprodukovaných videí
0
zhlédnutí videí
0 %
⌀ zhlédnutí daného videa
0
celkem likes
0
celkem komentářů
0
sdílení
0
sledujících
0
za 1 000 zhlédnutí (CPM)
0
za 1 000 oslovených uživatelů

Intro

S největším prodejcem chovatelských potřeb Super zoo, který má prodejny po celé ČR a Slovensku, spolupracujeme již od března 2021. 
 
Jak se firmě během 9 měsíců podařilo získat neuvěřitelných 98 500 sledujících uživatelů a udržet si tak dlouhodobě titul nejúspěšnějšího firemního účtu na českém TikToku?
 
Na začátku naší spolupráce jsem dostali za úkol pomocí organického dosahu zvýšit povědomí o značce a vytvořit další komunikační kanál, prostřednictvím kterého bude Super zoo přinášet sledujícím kvalitní obsah. 

Dlouhodobý cíl spolupráce

Zvýšit povědomí o značce a edukovat uživatele

Služby, které firma využila

Podrobnosti o spolupráci

Celá spolupráce se Super zoo začala v březnu 2021. Se Super zoo jsme se společně potkali díky našemu webináři Setkání TikTok podnikatelů, který pořádáme pravidelně každý měsíc. Po bezplatné konzultaci jsme se s klientem dohodli na spolupráci a dostali na starost účet klienta. 

Při důkladné analýze silných a slabých stránek účtu klienta jsme se rozhodli sestavit novou komunikační strategii, která byla převážně založená na edukativním obsahu, příležitostných soutěžích a autentických reakcích pracovníků obchodů na dotazy v komentářích.

Strategie zahrnovala tvorbu celkem 130 videích. V prvních dvou měsících jsme zveřejňovali téměř každý den několik videí. V prvním měsíci bylo dohromady vypublikováno  60 edukativních videí, které měly za cíl masivní brand awareness. V následujících 7 měsících, jsme z důvodu několikanásobného naplnění KPI´s z prvních dvou měsíců a kvůli udržitelnosti a konzistenci aktivního vydávání, zúžili produkci na 10 videí měsíčně. Dle plánu jsme začali implementovat i další koncepty, jako  soutěže či videoreply, které měly rozšířit portfolio videí a navýšit aktivní zapojení oslovených uživatelů. 

Díky této konzistentní aktivitě účtu jsme dosáhli dobrých výsledků. Jedním z významných posunů bylo také navýšení měsíčního průměru dokoukatelnosti videí, které se až ztrojnásobila (nejslabší měsíc 9.9 % vs. nejlepší měsíc 29.7 %).

Co ve videích mělo největší úspěch?

  • Edukativní obsah, který komunikuje šokující a citlivá témata. Nejvirálnějším videem se stalo „Kouše tě křeček?, které stejně jako ostatní videa běželo pouze organicky a dosáhlo 462 100 zhlédnutí 41 000 likes.

  • Videoreply formáty, které reagují na autentické otázky komentujících. Zaměstnanci Super zoo odpovídali a dávali detailní rady k chovu zvířat. Celkem 8 videoreply videí dosáhly přes 10 miliónů zhlédnutí, což tvoří 9 % z celkového počtu zhlédnutí.

Která videa byla nejoblíbenější?

  1. Kouše tě křeček? (462 100 zhlédnutí)
  2. Jak vidí křeček? (444 800 zhlédnutí)
  3. Co ublíží morčeti? (381 900 zhlédnutí)

Závěr

Značce Super zoo se na českém TikToku podařilo získat titul nejúspěšnějšího firemního účtu v rámci obsahu se zvířaty.  Společnou spoluprací se nám podařilo zněkolikanásobit počet sledujících, zhlédnutí a likes.

Ani konkurence na této sociální síti není. Větší obchody, které se starají o péči o zvířata často nemají vlastní profil na TikToku, a proto se dá říct, že je Super zoo zatím první.

Klientovi jsme doporučili postupně ve videích více ukazovat produkty z obchodu a začít propagovat e-shop. Na základě tohoto postupu více měřit konverze a dopady TikToku na business. 

S klientem naše spolupráce nadále pokračuje.

Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?