Case study
Super zoo
nejúspěšnější firemní účet na českém TikToku
Výsledky po devíti měsících spolupráce
Intro
Dlouhodobý cíl spolupráce
Zvýšit povědomí o značce a edukovat uživatele
Služby, které firma využila
Podrobnosti o spolupráci
Celá spolupráce se Super zoo začala v březnu 2021. Se Super zoo jsme se společně potkali díky našemu webináři Setkání TikTok podnikatelů, který pořádáme pravidelně každý měsíc. Po bezplatné konzultaci jsme se s klientem dohodli na spolupráci a dostali na starost účet klienta.
Při důkladné analýze silných a slabých stránek účtu klienta jsme se rozhodli sestavit novou komunikační strategii, která byla převážně založená na edukativním obsahu, příležitostných soutěžích a autentických reakcích pracovníků obchodů na dotazy v komentářích.
Strategie zahrnovala tvorbu celkem 130 videích. V prvních dvou měsících jsme zveřejňovali téměř každý den několik videí. V prvním měsíci bylo dohromady vypublikováno 60 edukativních videí, které měly za cíl masivní brand awareness. V následujících 7 měsících, jsme z důvodu několikanásobného naplnění KPI´s z prvních dvou měsíců a kvůli udržitelnosti a konzistenci aktivního vydávání, zúžili produkci na 10 videí měsíčně. Dle plánu jsme začali implementovat i další koncepty, jako soutěže či videoreply, které měly rozšířit portfolio videí a navýšit aktivní zapojení oslovených uživatelů.
Díky této konzistentní aktivitě účtu jsme dosáhli dobrých výsledků. Jedním z významných posunů bylo také navýšení měsíčního průměru dokoukatelnosti videí, které se až ztrojnásobila (nejslabší měsíc 9.9 % vs. nejlepší měsíc 29.7 %).
@superzoocz Sleduj nás pro více zajímavostí ❤️ #křeček #superzoo #zverimex #mazlíček ♬ původní zvuk - Super zoo
Co ve videích mělo největší úspěch?
Edukativní obsah, který komunikuje šokující a citlivá témata. Nejvirálnějším videem se stalo „Kouše tě křeček?“, které stejně jako ostatní videa běželo pouze organicky a dosáhlo 462 100 zhlédnutí a 41 000 likes.
- Videoreply formáty, které reagují na autentické otázky komentujících. Zaměstnanci Super zoo odpovídali a dávali detailní rady k chovu zvířat. Celkem 8 videoreply videí dosáhly přes 10 miliónů zhlédnutí, což tvoří 9 % z celkového počtu zhlédnutí.
Která videa byla nejoblíbenější?
- Kouše tě křeček? (462 100 zhlédnutí)
- Jak vidí křeček? (444 800 zhlédnutí)
- Co ublíží morčeti? (381 900 zhlédnutí)
@superzoocz Sleduj nás pro více zajímavostí 🐹 #superzoo #zvířata #křeček #mazlíčci ♬ původní zvuk - Super zoo
Závěr
Značce Super zoo se na českém TikToku podařilo získat titul nejúspěšnějšího firemního účtu v rámci obsahu se zvířaty. Společnou spoluprací se nám podařilo zněkolikanásobit počet sledujících, zhlédnutí a likes.
Ani konkurence na této sociální síti není. Větší obchody, které se starají o péči o zvířata často nemají vlastní profil na TikToku, a proto se dá říct, že je Super zoo zatím první.
Klientovi jsme doporučili postupně ve videích více ukazovat produkty z obchodu a začít propagovat e-shop. Na základě tohoto postupu více měřit konverze a dopady TikToku na business.
S klientem naše spolupráce nadále pokračuje.
@superzoocz Znáte skinny morčata? 😍 #superzoo #mazlíček #morče #zverimex ♬ původní zvuk - Super zoo
Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?
- Poptávkový formulář
- 30 min konzultace zdarma