CASE STUDY: Jak se značce Red Bull podařilo prorazit na...
Celý článek →Case study
Super zoo jako nejúspěšnější firemní účet na českém TikToku
Výsledky po devíti měsících spolupráce
Intro
Dlouhodobý cíl spolupráce
Zvýšit povědomí o značce a edukovat uživatele
Služby, které firma využila
Podrobnosti o spolupráci
Celá spolupráce se Super zoo začala v březnu 2021 díky webináři, který pravidelně pořádáme pro podnikatele. Po bezplatné konzultaci jsme se rozhodli vyhovět všem podmínkám ze strany klienta a vzít si jejich účet na starost. Při důkladné analýze silných i slabých stránkách účtu jsme se rozhodli sestavit novou komunikační strategii, která je převážně založená na edutivním obsahu, příležitostných soutěžích a autentických reakcích pracovníků obchodů na dotazy v komentářích.
Strategie zahrnovala tvorbu celkem 130 videích. V prvních dvou měsících jsme zveřejňovali téměř každý den několik videí. Dohromady bylo v prvním měsíci vypublikováno 60 edukativních videí, které měly za cíl masivní brandawareness. V následujících 7 měsících do konce roku 2021 jsme z důvodu několikanásobného naplnění KPI´s z prvních dvou měsíců a také kvůli udržitelnosti a konzistenci aktivního vydávání zúžili produkci na 10 videí měsíčně. Samozřejmě jsme dle plánu začali implementovat i další koncepty, jako jsou soutěže či videoreply, které měly rozšířit portfolio videí a navýšit aktivního zapojení oslovených uživatelů.
Díky této konzistentní aktivitě účtu jsme dosáhli velmi uspokojivých výsledků. Jeden z významných posunů byl také v navýšení měsíčního průměru dokoukatelnosti videí, která se až ztrojnásobila (nejslabší měsíc 9,9% vs. nejlepší 29,7%). Jelikož jsme byli s výsledky klienta velmi spokojení, naši tvůrci jako bonus pro klienta vytvořili celkem 8 videí navíc. Koneckonců jedna z našich hodnot v TikTokuj.cz je „givers gain“, tedy dávat víc než je po nás žádáno, protože nám to prostě dává smysl.
@superzoocz Sleduj nás pro více zajímavostí ❤️ #křeček #superzoo #zverimex #mazlíček ♬ původní zvuk - Super zoo
Co ve videích mělo největší úspěch?
Edukační obsah, který komunikuje šokující a citlivá témata. Nejvirálnější z nich je video „Kouše tě křeček?“, které stejně jako ostatní běželo pouze organicky a dosáhlo 462 100 zhlédnutí a 41 000 likes.
- Videoreply formáty, které reagují na autentické otázky komentujících. Kolegové přímo ze Super zoo odpovídali a dávali detailní rady ke chovu zviřat. Celkem 8 videoreply videí dosáhly přes 10 milionu zhlédnutí, což tvoří 9% z celkového počtu zhlédnutí.
Která videa byla nejoblíbenější?
- Kouše tě křeček? (462 100 zhlédnutí)
- Jak vidí křeček? (444 800 zhlédnutí)
- Co ublíží morčeti? (381 900 zhlédnutí)
@superzoocz Sleduj nás pro více zajímavostí 🐹 #superzoo #zvířata #křeček #mazlíčci ♬ původní zvuk - Super zoo
Kde jsme se setkali s problémy?
Natáčení se zvířaty může být sice sranda, ale rozhodně to není tak jednoduché jako s lidmi. Každopádně v našem týmu máme milovníky zvířat, takže jsme si ze zdánlivě komplikovaného natáčení udělali spíš legraci a užívali si to.
Závěr
Značce Super zoo se na českém TikToku podařilo získat si titul nejúspěšnějšího firemního účtu v rámci obsahu se zvířaty. V rámci naší spolupráce se nám podařilo zněkolikanásobit počet sledujících, zhlédnutí a likes. Jedná se o spolupráci, která všem ostatním našim klientům navýšila laťku, neboť zatím není nikdo, kdo by měl průměrné měsíční navýšení 11 tisíc sledujících uživatelů. Díky dosavadním výsledkům můžeme potvrdit, že zde dosahujeme silně nadprůměrného výkonu videí na firemním účtu, o to více, když jde o obyčejnou organiku bez placené propagace. Běžně u lepších firemních účtů, alespoň mezi našimi klienty, je průměrné zhlédnutí na videu pod 30 tisíc, kdežto u Super zoo je to 80 tisíc.
Ani konkurence na této sociální síti není. Větší obchody, které se starají o péči o zvířata často nemají vlastní profil na TikToku, a proto se dá říct, že je Super zoo zatím první.
K závěru jsme klientovi doporučili postupně ve videích více ukazovat produkty z obchodu a propagovat eshop, a na základě toho více měřit konverze a dopady na business. K tomuto účelu nejspíše brzy uvidíte videa od vašich oblíbených influencerů zapojených do placené spolupráce. S klientem naše spolupráce pokračuje nadále a budeme se těšit, co nová strategie přinese za výsledky.
@superzoocz Znáte skinny morčata? 😍 #superzoo #mazlíček #morče #zverimex ♬ původní zvuk - Super zoo
Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?
- Poptávkový formulář
- 30 min konzultace zdarma
Přečtěte si i další case studies
CASE STUDY: 33 515 nových sledujících díky TikToku (Super zoo)
Případová studie o tom, jak jsme během 1. měsíce spolupráce...
Celý článek →CASE STUDY: Úspěšné české aplikaci na cestování se daří na TikToku
Jak aplikace Worldee díky influencer marketingu a placené propagaci dosáhla...
Celý článek →CASE STUDY: Boření steretypů vůči cizincům na TikToku
Případová studie o tom, jak nezisková organizace META o.p.s. bourá...
Celý článek →CASE STUDY: Gaming suplementy baví i nehráče
Případová studie o tom, jak jsme firmě NUGOSU pomohli stát...
Celý článek →