Menu Zavřeno

Case study

Stejně efektivní kampaň za 3x menší cenu

Znáte brněnskou firmu OnGlazz? Pokud ne, tak vás s ní dnes seznámíme. A nejen s ní, ale i s její úspěšnou výkonnostní kampaní na TikToku.

Brněnská společnost OnGlazz vyrábí originální dárky na míru. Jedná se o skleněné desky s fotografiemi a dalšími promakanými prvky. Na své vlastní sklíčko můžete přidat třeba QR kód s oblíbenou písničkou, nebo různé popisky a vytvořit dárek dle svého vkusu. Každý kousek je jiný a dává plnou svobodu zákazníkovi při volbě jeho vzhledu.

Jedná se o radost, kterou si může užít jakákoliv věková kategorie. I proto jela souběžně kampaň na TikToku i Facebooku včetně Instagramu. V síti TikTok viděla firma potenciál – chtěla zde zasáhnout nové publikum a rozhodla se využít placené inzerce, aby byla kampaň rychle výkonná.

Protože bylo ještě před několika měsíci nemožné realizovat kampaň na TikToku na vlastní pěst, rozhodl se nás zkontaktovat vedoucí marketingu firmy – Lukáš Hudeček. My jsme následně firmě zprostředkovali možnost na TikToku inzerovat a provedli základní technické nastavení. Kampaň pak mělo v režii samotné OnGlazz.

Co OnGlazz získalo díky TikTok kampani?

Především získalo tržbu. Produkt, který je originální, zaujme a ještě má moderní prvky, je ideální pro propagaci na TikToku. Z uživatelů TikToku se stalo 9,23 % veškerých zákazníků firmy.

Ve své kampani zapojilo OnGlazz influencery a rozhodlo se pro aukční reklamu. Uživatelé sítě tak na ně naráželi v průběhu scrollování sítí. Během období
19. – 28.8.2021 se reklama zobrazila celkem 2 377 770 krát. 18 675 lidí zaujala natolik, že na ní klikli. Proklik firmu stál 5 centů – neboli 1,273 Kč. Celkově vyšla TikTok kampaň na 24 370 Kč.

Zároveň je ale potřeba zohlednit, že ne každý proklikl reklamu hned v aplikaci, ale mohl si najít dárek skrze Google vyhledávání – třeba později na počítači. OnGlazz je současně typicky kupován jako dárek. Lidé chtějí potěšit někoho blízkého hezkou vzpomínkou, vytištěnou na kvalitní sklo zasazené do stojánku. Většinou ale čekají na správnou příležitost, proto kampaň bude pravděpodobně přivádět i zákazníky v budoucnu. Ti se ale v analytice budou zobrazovat již jako organic/Google a nebude tak dohledatelné, odkud přesně přišli.

3x levnější TikTok kampaň přinesla stejné výsledky jako Facebook

Porovnání dat u OnGlazz v období 19 – 28.8.2021 ukazuje, že TikTok kampaň byla stejně efektivní jako ta na Facebooku, přestože vyšla 3x levněji.

Celkově stála OnGlazz reklama na TikToku 957€ = 24 370 Kč a přivedla 9,23 % tržeb celé firmy. Facebook reklama, která jela i na Instagramu vyžadovala rozpočet
77 466 Kč a přivedla 9,73% zákazníků.

Firmě se tak TikTok opravdu vyplatil. Přivedl zákazníky a to za 3x menší cenu, než tomu bylo přes momentálně nejpopulárnější sociální sítě.

V blízké době očekáváme start TikTok Shopping, který umožní nakupování přímo v aplikaci. To by mohlo výkon reklamy na TikToku ještě více zvýšit. Díky relativně malé konkurenci se placená inzerce na TikToku pohybuje v násobně menších číslech než ta na Facebooku a Instagramu. TikTok přitom nyní přesáhl 1 miliardu uživatelů. Pro srovnání, Instagram má nyní 1,4 miliardy uživatelů, ale i tak zde vyjde reklama 3x dráž.

Výsledky kampaně v období 19. - 28.8.2021

0
zobrazení reklamy
0
prokliků
0
celkové náklady

Nyní je ideální čas využít potenciálu, který TikTok má – nejen, že je zde nižší cena u reklam, nabízí také obrovské organické dosahy. Oproti jiným sítím se odlišuje svým algoritmem, který k tomu dává prostor. Nenechte si ujít příležitost předběhnout konkurenci a začněte s marketingem na této síti i vy. O tom, že projekty dotáhneme do konce a přineseme výsledky se můžete dočíst i v dalších referencích.

Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?

Přečtěte si i další case studies