Pro Manboxeo.cz jsme vytvořili 10 videí pro 5 zemí do...
Celý článek →Case study
Jak se o studentském tarifu O2 YOU na TikToku
dozvědělo přes 2 miliony lidí
O2, nadnárodní poskytovatel kompletního spektra ICT služeb, měl na TikToku za cíl vybudovat organickou základnu a oslovit generaci Z. Přečtěte si, jakou roli jsme v jejich působení na této platformě sehráli my.
Předmět spolupráce:
Cíl spolupráce:
- Dostat mezi mladou cílovku tarif O2 YOU
Jak naše spolupráce vypadala?
Prvotní spolupráce spočívala v mentoringovém programu interního týmu O2. Spočíval zejména ve vyladění detailů u videí na platformě a plánování strategie na další 2 měsíce dopředu.
@andyindustries tak doufam, ze vam ma rada pomohla🤪 #spoluprace #O2YOU
♬ původní zvuk - eminem českého tiktoku
Kooperace se pokračovala dál a O2 využila naši další službu infuencer marketingu pro O2 YOU – tarifu ideálním pro generaci Z. Zprostředkovali jsme nové tváře, porovnali je na základě různých kritérií a dodali je společnosti k finálnímu výběru. Firma tak měla možnost zvolit přesně ty TikTokery, kteří podle ní měli nejlepší atributy a rezonovali s její značkou. Nakonec bylo vybráno 9 influencerů, se kterými TikTokuj.cz nadále komunikovalo, vysvětlilo jim probrali podrobnosti u jejich videí. Veškerá tvorba pak směřovala k další revizi do marketingového oddělení O2 a nakonec mohlo dojít ke spuštění kampaně.
Nechme promluvit čísla za výsledky kampaně:
Velmi nás těší, že jsme se mohli podílet na takto úspěšné kampani, která dále dokazuje marketingový potenciál TikToku. Koukněte na naše další projekty, nebo si s námi sjednejte schůzku níže i vy.
Celkové výsledky kampaně
0
zapojených influencerů
0
%
engagement rate
0
celkem zhlédnutí
0
celkem liků
0
celkem komentářů
0
celkem sdílení
Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?
- Poptávkový formulář
- 30 min konzultace zdarma
Přečtěte si i další case studies
CASE STUDY: Přes 3.000 mladých lidí vyrazilo uklízet do ulic díky kampani na TikToku
Jak jsme spolu se spolkem Ukliďme Česko realizovali kampaň na...
Celý článek →CASE STUDY: Mistrovství světa v hodu vlaštovkou s Red Bullem
CASE STUDY: Jak se značce Red Bull podařilo prorazit na...
Celý článek →CASE STUDY: 33 515 nových sledujících díky TikToku (Super zoo)
Případová studie o tom, jak jsme během 1. měsíce spolupráce...
Celý článek →CASE STUDY: Jedna z top TikTok kampaní na stažení travel aplikace
Jak aplikace Worldee díky influencer marketingu a placené propagaci dosáhla...
Celý článek →