Pro Manboxeo.cz jsme vytvořili 10 videí pro 5 zemí do...
Celý článek →Case study
2,5 milionů zhlédnutí a karavany - cestování je na TikToku trendy
Intro
Campiri je firma poskytující pronájem obytných vozů, tedy karavaning. Jejich mise tkví v tom, aby cestování bylo svobodné, bezpečné a udržitelné. Díky jejich službám mohou zákazníci cestovat kdekoli s plným komfortem a bez pocitu, že by jim něco scházelo.
Jedním z jejich cílů je rozšířit o značce povědomí mezi mladší skupinou uživatelů (30+) a ukázat, že karavaning je dostupnější, pohodlnější a udržitelnější služba, než se na první pohled může zdát. A hlavně – je dostupná v každé sezóně a není to výsada pouze zákazníků v seniorním věku. Firma Campiri se rozhodla pro inovativní styl propagace a využila TikTok.
Cíle spolupráce
KPI's pro první měsíc spolupráce
Služby, které firma využila
- Správa účtu na TikToku po dobu jednoho měsíce
- Influencer marketing
- Placená reklama TikTok Ads
Přesnější zadání znělo založit účet a spravovat ho po dobu jednoho měsíce za pomoci dvou influencerů a placené reklamy (Spark Ads).
Výsledky pro první měsíc spolupráce
- KPI: 3 tisíce prokliků na web – splněno ✅ Předčilo o 166,8 %. Celkově dosaženo 5006 prokliků na web.
- KPI: 3 tisíce sledujících – splněno ✅ Předčilo o 219,7 %. Celkově 6591 sledujících po prvním měsíci.
- KPI: 500 000 impresí – splněno ✅ Předčilo o 498,4 %. Celkově dosaženo 2 491 999 impresí.
@campiri_cz Sleduj nás pro další dobrodružství s obytňákem 🚐 #campiri #auto #výlet #dobrodružství #cestování ♬ původní zvuk - campiri_cz
Co ve videích mělo největší úspěch?
- Videa s influencery – jsou autentičtější, uživatele to rychleji zaujme, videa jsou důvěryhodnější
- Vlastní obsah na profilu – důvěryhodnost vůči značce, že tvoří vlastní obsah
- Vhodné zapojení placené reklamy
@campiri_cz Kolik značek karavanu je ve videu? 🧐 #campiri #auto #cestování #výlet ♬ original sound - campiri_cz
Podrobnosti o spolupráci
Udělat strategii krátkých videí na míru znamená důkladnou rešerši. Na celou strategii jsme v TikTokuj.cz měli 1 měsíc (září 2021) a na samotnou správu měsíc následující (říjen 2021). V následujících krocích vysvětlíme, jak jsme v rámci spolupráce postupovali.
1. Strategie | Koncept
Na obytný vůz jako takový jsme tedy nahlíželi z pohledu klasického uživatele, který má pocit, že je to až moc komplexní a složitá věc, se kterou by si nevěděl rady. Jak mu tedy vyvrátíte, že to tak není? Tak, že ukážete produkt ze strany klienta, který ho reálně používá. A jak to ještě zefektivníte? Jako klienta dáte influencera a podpoříte to placenou reklamou.
2. Strategie | In action
V rámci influencer marketingu jsme vybrali dva influencery, kteří s obytným vozem vyjeli do Francie a točili videa na základě předem schválených scénářů. Právě tito influenceři celému konceptu videí dodali příběh, který byl pro celý koncept zásadní.
Skrze videa jsme odpověděli na nejčastněji kladené otázky zákazníků: Jak je to s kanalizací v karavanu? Stačí řidičský průkaz typu B? Co dělat v případě nehody? Kde jste s tím parkovali? → Přímo jsme ukázali zážitek běžného uživatele při cestování s obytným vozem, což vyvolalo v divácích zájem o to dozvědět se víc. Z toho tkví tedy zásada číslo jedna pro tvorbu na TikToku – autenticita je základ. Produkt nekomunikuje firma, ale uživatel. Rozhodli jsme se tedy edukovat o službách Campiri z pohledu uživatele, kdy v principu klient vzdělává potenciální klienty.
@zuzkaaacz Ve spolupráci s Campiri jsme vyjeli na týden obytňákem do Francie 🚐 #campiri #gocampiri #karavan ♬ původní zvuk - Zuzka
Závěr
Zážitky z cestování je téma, které se na TikTok zkrátka hodí. Díky kombinaci efektivně nastavené kampaně, výběru relevantních influencerů a strategii našeho kreativního týmu bylo dosaženo vysoké proklikovost na webové stránky klienta a brand awareness se v průměru povedla o 200 % více, než se předpokládalo. Klient je ochoten ve spolupráci pokračovat i pro následující rok.
Máte zájem o působení vaší značky na TikToku?
- Poptávkový formulář
- 30 min konzultace zdarma
Přečtěte si i další case studies
CASE STUDY: Přes 3.000 mladých lidí vyrazilo uklízet do ulic díky kampani na TikToku
Jak jsme spolu se spolkem Ukliďme Česko realizovali kampaň na...
Celý článek →CASE STUDY: Mistrovství světa v hodu vlaštovkou s Red Bullem
CASE STUDY: Jak se značce Red Bull podařilo prorazit na...
Celý článek →CASE STUDY: 33 515 nových sledujících díky TikToku (Super zoo)
Případová studie o tom, jak jsme během 1. měsíce spolupráce...
Celý článek →CASE STUDY: Jedna z top TikTok kampaní na stažení travel aplikace
Jak aplikace Worldee díky influencer marketingu a placené propagaci dosáhla...
Celý článek →